Helleruikuttajat, miten olette pärjänneet edellisinä kesinä?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa! 🌞🌞🌞🌞😍😎
Hei hei hellehuora!
Hei sun heiluvilles! 🤣🌞🌞😍😎
Nyt naurat, mutta pian nauran minä. Terveisin, talvinoita
Miksette hellefanit voi suoda edes vähän armoa? On meitä joilla on joo kotona ilpit, mutta kun ei elämä ole vain kotona olemista.
Tää on ihan arkea suomessa monilla työpaikoilla joissa pitää huolehtia lapsista, vanhuksista tai eläimistä. Mitään ilmastointia ei ole, eikä siihen auta se hokema, että nauttikaahan nyt kun tätä on suomessa vain muutama päivä.
Jotkut joutuvat tekemään töitä ulkonakin. Tai sisätyössä, jossa on lämmönlähteitä, esimerkiksi uunia tai yli 400 asteinen tinapata, kuten mun kohdalla. Luojan kiitos meillä määrättiin pulju kiinni just näiden tappohelteitten aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti se syksyllä unohtuu eikä talvella tule mieleenkään ostaa ilmastointilaitetta. Kesällä sitten raivotaan kun kopissa on +30 🌞🌞😍😎
Mulla ON ilmastointilaite. Enkä silti tykkää helteistä.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti se syksyllä unohtuu eikä talvella tule mieleenkään ostaa ilmastointilaitetta. Kesällä sitten raivotaan kun kopissa on +30 🌞🌞😍😎
Viime viikonloppuna yritin ostaa, oli kaikki loppu. Mä vannon, että ostan vaikka keski talvella. Ihan sama. Nyt riitti tää kärsimys. Ulkona, kun viilenee tääl hemmetin luukussa edelleen +30 astetta. Ei jaksa tehdä mitään, eikä jaksa lähteä mihinkään, kun luukku vie kaikki voimat. Meil on rappukäytäväkin, kuin sauna. Ylin kerros.
Ihanaa kun päivällä satoi hetken vettä. Istuin parvekkeella viilentymässä..
No kuule hyvin on pärjätty. Vaikka olis pakkasta -30.
Aika kamalaa on olla vauvan kanssa kuumassa asunnossa. Aamusta vedetään kahden tunnin vaunulenkki, käydään kaupassa ja sen jälkeen hoidan kotona lasta, tiskaan, imuroin jne. Viime vuonna olin vielä raskaana ja vauvaa käytin päivittäin parin tunnin lenkeillä ulkoiluttamalla mahaa.
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta joka tekee helteestä tukalaa ja turvotus on varsinkin aivan hirveää. Asunto on sinänsä helppo tuulettaa, mutta selkeästi lämpöä on jo varautunut asuntoon helleputkesta.
Nuorempana oli helppoa, silloin kävin juoksemassakin helteellä, eteläisessä Euroopassa vielä kesällä 2019 kun ulkona oli +29 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Aika kamalaa on olla vauvan kanssa kuumassa asunnossa. Aamusta vedetään kahden tunnin vaunulenkki, käydään kaupassa ja sen jälkeen hoidan kotona lasta, tiskaan, imuroin jne. Viime vuonna olin vielä raskaana ja vauvaa käytin päivittäin parin tunnin lenkeillä ulkoiluttamalla mahaa.
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta joka tekee helteestä tukalaa ja turvotus on varsinkin aivan hirveää. Asunto on sinänsä helppo tuulettaa, mutta selkeästi lämpöä on jo varautunut asuntoon helleputkesta.
Nuorempana oli helppoa, silloin kävin juoksemassakin helteellä, eteläisessä Euroopassa vielä kesällä 2019 kun ulkona oli +29 astetta.
*siis 2018
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa! 🌞🌞🌞🌞😍😎
Hei hei hellehuora!
Hei sun heiluvilles! 🤣🌞🌞😍😎
Nyt naurat, mutta pian nauran minä. Terveisin, talvinoita
Talvella etelän lämpöön! 🌞🌞😎😍
Ei mua matkoilla haitannut kuumuus koskaan. Ilmastoidussa hotellissa, viileitä juomia ja allas pihalla. Alanyassa oltu joskus heinä-elokuussa. Ei lapsetkaan valittaneet.
Ostin kunnon viilentävän tuulettimen pari vuotta sitten. Hyvin pärjää helleputket.