Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras seksivälineesi

Vierailija
28.07.2025 |

Ei väliä käytätkö sitä yksin tai yhdessä toisen kanssa. Välineen koolla, hinnalla, merkillä, toiminnalla jne. ei myöskään merkitystä. Kunhan se on käyttämistäsi välineistä paras. 

Mulla on ollut 2-numeroinen määrä erilaisia seksivälineitä. Lähinnä itsetyydytykseen mutta joitain myös kumppanin kanssa käytettäväksi. Paras on tuplamoottoreilla ja kymmenellä erilaisella värinällä varustettu ladattava masturbaattori Jet Pro By Jamyjob. Sitä voi käyttää peniksen ympärillä monessa asennossa ja erilaisin tavoin. Käyttö on tosi nautinnollista ja orgasmit upeita.

Mikä on sun lempparilaite? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta Fleshlightista paras joko Kazumi Kumzumi tai Blake Blossom. Nimi tai paketin markkinointikuvat ei merkitse mitään mutta noissa erityisen hyvän tuntuinen sisus. Jet Pro:tahan voisi kokeilla kun suhteellisen edullinen ja uskon toimivan hyvin.

Vierailija
2/7 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa käytössä oleva, vaikkakin harvakseltaan vaikka oon paljon puutteessa, on pikku taikavarpu. Saan sillä helposti ja nopeasti useamman orkun. Dildoista en saa mitään. Mutta syy miks puutteesta huolimatta käytän vain vähän on se kun se joo tuo nopean helpotuksen mutta se ei pidä yhtään panetusta poissa. Viiden minuutin päästä taas panettaa. Paneminen on ainoa mikä sitä pitää edes päivän pois. Sitä mä haluisin ja paljon. Ei oo ikinä kukaan pannu niin hyvin että ois panettamatta Ees kaks päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MotorBunny satulavibra, jonka päälle mieheni kahlitsee minut ja kirjaimellisesti vibraa minulta tajun kankaalle. Tuota säilytetään lukollisesa matka-arkussa ja avain on piilossa minulta, joten en yksin voi tuota käytellä vaikka kuinka tekisikin mieli.

Kostun jo ajatuksestakinettä "joudun" tuolla ratsastelemaan mieheni määräämän ajan ilman mitään mahdollisuutta hypätä pois kyydistä 🥰

Vierailija
4/7 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ainoa käytössä oleva, vaikkakin harvakseltaan vaikka oon paljon puutteessa, on pikku taikavarpu. Saan sillä helposti ja nopeasti useamman orkun. Dildoista en saa mitään. Mutta syy miks puutteesta huolimatta käytän vain vähän on se kun se joo tuo nopean helpotuksen mutta se ei pidä yhtään panetusta poissa. Viiden minuutin päästä taas panettaa. Paneminen on ainoa mikä sitä pitää edes päivän pois. Sitä mä haluisin ja paljon. Ei oo ikinä kukaan pannu niin hyvin että ois panettamatta Ees kaks päivää.

Mulla sama, ei oikeestaan auta kuin sen hetken kuin sitä käyttää. Ja samasta olen myös kärsinyt, kukaan ei ole osannut panna niin että olis tyytyväinen olo edes sen pari päivää 😅 Mut nyt on sellainen mies, että itseasiassa rajulla sormettamisella saa halut niin totaalisesti tyydytettyä, ettei oikeesti pariin kolmeen päivään tule seksi mieleenkään. 

Mut alkuperäiseen kysymykseen, paras käyttämistäni on vibra, jossa niin sopivalla taajuudella värähtely että 10 orgasmia putkeen tulee helposti. Mun klitoris on niin kranttu, että hyvin harvoissa laitteissa sopiva vibra. En voi antaa tarkempaa vinkkiä, kun sitä ei ole ollut myynnissä enää vuosiin. Onneksi vielä toimii! 

Vierailija
5/7 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma nyrkki

Vierailija
6/7 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyskorut

Vierailija
7/7 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri Kaalimadon alesta jäätävän lohikäärmevibraattorin, jossa on imukuppi ja eri ohjelmia, joten se värisee ja pumppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi