Tarkka ja luotettava henkilövaaka?
Olisiko kellään vinkata tarkkaa ja luotettavaa ja mielellään edullista henkilövaakaa? Nykyinen digivaaka saattaa heittää 400g ja joskus neljäkin kiloa. Ihan turha kapistus tuollainen painon pudotuksen seuraamiseen. Vai onko mekaaninen vaaka sittenkin paras vaihtoehto? Digivaa'alliset, oletteko kokeneet lisätoiminnot (vesi- ja rasvaprosentti jne.) hyödyllisiksi? Onko appiin liitettävässä järkeä, toimiiko koko laite lainkaan, jos esim. appi tai puhelin ei toimi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä digipuntaristasi on paristot lopussa koska kyllä nuo tarkkoja yleensä ovat.
No luepa vaikka verkkokauppojen arvioita, niin kyllä heittelevät.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaaka näytti vuosi sitten 96 kiloa ja nyt 72 kiloa niin kyllä se ihan hyvin toimii.
Vuoden päästä se voi näyttää jo 68 kiloa !
Mut jos se näytti vuosi sitten 96kg ja nyt 109kg niin se on rikki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joku ihan perus Lidlin vaaka, toimii hyvin. Kaikenmaailman rasvaprosentti mittaukset ja wifit ymym on ihan turhaa tilulilua.
Kun astuu vaakalle, tulee seistä tasaisesti siinä levyllä. Lisäksi lattian tulee olla tasainen, monesti jos yksi vaakan tassu on eri tasossa (esim lattiakaivon kaadon vuoksi), vaaka näyttää väärin. Sama homma jos vaakan alla on jotain pehmeää, esim matto.
Jos laihduttaa, tärkeintä on käydä vaakalla harvoin. Esim 2vk välein. Jos joka aamu ramppaa niin siinä käy just silleen et "miten mä olen tänään kilon lihavampi kuin eilen!!??
On parempi tietää se heti eikä parin viikon päästä jolloin vaaka voi näyttä kolme kiloa on tullut painoa lisää ja siinä vaiheessa voi unohtaa painonpudotuksen ja kauppaan kaljaa hakemaan, ehkäpä se paino tippuu jokupäivä.
kävin bodymajamittauksessa 6/2025 ja 8/2025. se on todella hyvä laite.
olin saanut 8000g rasvaa pois josta 30g on viskeraalirasvaa.
Nyt vielä 3 kg rasvaa pitää saada pois.
keskivertonaisella on varmasti helposti 10-20 kg rasvaa vyötäröllä, kone on armoton, sen jälkeen todella haluat laihduttaa...
Jos vaaka näytti vuosi sitten 96 kiloa ja nyt 72 kiloa niin kyllä se ihan hyvin toimii.
Vuoden päästä se voi näyttää jo 68 kiloa !