Selviytyjät Suomi 2025 OFFICIAL
Alkaa elokuussa 2025 ja esitetään nelosella. Tää kyllä pitää katsoa.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (339)
Olisipa Eve lähtenyt. Jotain ärsyttävää siinä vaan on. Kuinka pitkään sitten onkaan saarella , niin ruksaa paperille aina Linnean nimen.
Mä en voi katsoa Selviytyjiä Even takia. Mä inhoan sitä niin paljon, että en kykene katsomaan yhtään. Toivottavasti putoaa pian.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi katsoa Selviytyjiä Even takia. Mä inhoan sitä niin paljon, että en kykene katsomaan yhtään. Toivottavasti putoaa pian.
No ei tuokaan ole nyt ihan normaalia, että yksi ihminen vaikuttaa noin paljon katsomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Töppöjalka Eve tykkää hässiä kaikkien katsellessa.On tosi yksinkertainen ja ilkeä ja onhan se kiva telkassa näyttää Danille, et munaa saa.
Tämänhän Eve näytti jo Temppareissa
Vierailija kirjoitti:
Radiojuontajan naispari on kuin joku gladiaattori. Ihan voittamaton, nyt kunhänellö on vielä amuletti, tuo nainen tulee voittamaan tän kisan.
Joo, onko hän Tiina? Vahva fyysisesti ja henkisesti. Toivon, että menee pitkälle. Saattaa jopa voittaa jos selviää äänestyksistä finaaliin asti.
Vierailija kirjoitti:
Nää matkaoppaat näyttää aika erilaiselta, kun siinä matkaoppaat ohjelmassa aikoinaan. Tullut ns. vuosia lisää.
Eiköhän meille kaikille ole. Matkaoppaista on pitkä aika.
Riku kysyi Anna-Kaisalta jossain vaiheessa, kuinka hän urheilijana suhtautuu kilpailuun. Kovin urheilulliselta ei näytä, mutta googlasin, niin pelaa amerikkalaista jalkapalloa sm-tasolla.
Ihmekö sitten, että esim. Köydenveto sujui hyvin
Hauskaa, jos ensi jaksossa Linnea pudottaa Jonin? Eli Even pakkomielle pudottaa Linnea pois, aiheuttaa välillisesti sen, että hänen oma mies saa kenkää kisasta😅
Eve on niin tyyppi, joka hymyilee mutta kuraa valuu suupielestä.
Aleksi kertoi totuudenmukaisesti miten asiat meni ja Evellä meni tunteisiin. Sitten alkoi itse selittää kuinka Linnea ja Aleksi kieroilee.
jotenkin niin feikki akka.
Pidän tiinasta, mutta hän saa varmasti lähtöpassit melko ajoissa, jos alkavat hävitä. Iso uhka kaikille. Mutta silti mahtavan oloinen nainen!
Linneasta en farmissa tykännyt mutta nyt on kyllä sympatiat hänen puolellaan. Tuo Eve on aivan järkky tapaus, toivottavasti tiputtavat äkkiä sen pois (tai sit tuotanto haluaa sen pitää kun katsojat vihaa)
Kerrankin 16 tavista eikä niitä tyrkkyjä
Vierailija kirjoitti:
Keksivät, että meressä on laitetu lapsi alulle. Eivät voineet kertoa muuta, koska aina on joku tai kemera vieressä. Tuota siittämistä en usko saarella tapahtuneen.
Jospa se akti on tapahtunut resortissa Even putoamisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksivät, että meressä on laitetu lapsi alulle. Eivät voineet kertoa muuta, koska aina on joku tai kemera vieressä. Tuota siittämistä en usko saarella tapahtuneen.
Kyllähän kilpailijat ovat resortilla ennen saarille menoa ja saarellakin ehtivät viettää monta päivää ennen kuin Joni putosi. Kyllähän siinä aikaa ja tilaisuuksia on. Kamerat ei seuraa koko ajan.
Tosin mä kyllä luulen että koko selviytyjät-vauva on ihan keksittyä soodaa. Julkisuus ja raflaava otsikko on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan näin, koska se tietää sitä, että Evekin on tippunut pois alkuvaiheessa.
Jos ihminen kauppaa Shitline-tuotteita niin valehtelun pitääkin tulla luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen kauppaa Shitline-tuotteita niin valehtelun pitääkin tulla luonnostaan.
Viittasin siis Eveliinaan, jostain syystä lainaus tipahti pois.
En usko tuohon vedessä panemiseen.. jokainen joka on uima-altaassa tms yhdyntää kokenut voi vahvistaa että se on kitkan vuoksi hyvin vaikeaa.
Kyllä oli hauskaa katsoa Eveliinan naamaa kun Linnea ei pidonnutkaan,ärsyttävä juonittelija en tykkää