Oletko kiittänyt kumppaniasi yhdynnästä?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Yhden yön naista kiitin aamulla kun otti enempi tai vähempi yllättäen multa suihin ihan loppuun asti. Edellisenä yönä eb ollut lauennut. Suihinoton jälkeen sanoin, että "hei kiitos tosta", kun en parempaakaan keksinyt.
Eli et ole kiittänyt yhdynnästä?
Kiitän aina sanattomasti, työntämällä jumalaisen 12cm kalun naisen sisään ja lopuksi laukaisemalla ihanalta maistuvan eliksiirini naisen naamalle ja kurkkuun.
M51
No silloin kiitän, kun vaimo antaa pikaiset, ja saan laueta häneen nopeasti. Tiedän, että se on vain minua varten.
Takavuosina muuan 'asiantuntija' neuvoi, että yhdynnästä ei pidä kiittää. Se oli hänen mielipiteensä, eikä hän esittänyt mielipiteelleen minkäänlaisia perusteluja. Luultavasti kuitenkin suurin osa kiittää, jos ei sanallisesti, ainakin näkyvällä kiitollisella käytöksellään.
Vähän samantapainen tilanne oli, kun kiittelin sanallisesti ystäväpariskunnan rouvaa, kuinka kaunista oli katsoa, kun hän aina saunassa sormetti vittunsa orgasmiin asti.
Hän taas kiitti minua kauniista sanoistani valahtamalla kuin keitetyksi makaroniksi ja sulaksi vahaksi, ja kuivaamalla sievästä vitustaan joka kerta minuun päin kääntymällä kiihotusklöttyä ainakin viiteen kertaan.
Molemminpuolinen kiitos tuli perille kauniilla tavalla ja tuotti molemmille hyvän mielen. Kynis.mi
Suloisen vaimoni kanssa olemme aina kiittäneet sekä yhdynnästä, että myös 'haaveilutuksesta' toisen partnerin kanssa. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden yön naista kiitin aamulla kun otti enempi tai vähempi yllättäen multa suihin ihan loppuun asti. Edellisenä yönä eb ollut lauennut. Suihinoton jälkeen sanoin, että "hei kiitos tosta", kun en parempaakaan keksinyt.
Eli et ole kiittänyt yhdynnästä?
Kyseessä siis yhdyntä suuhun.
Minua on kiitetty. Se ei tunnu aivan parhaalle, koska se väheksyy kahden ihmisen välistä sidettä ja korostaa tekemistä, aktia. Noh, meillä olikin situationship ja hänellä selkeitä sitoutumisvaikeuksia. Toisaalta, tuo sessio sattui olemaan kyllä helvetin hyvästä seksistä poikkeava aivan hemmetin nappi sessio, että siinä mielessä erikoisjuttu erikoiskeikan jälkeen.
- mies
Vierailija kirjoitti:
Minua on kiitetty. Se ei tunnu aivan parhaalle, koska se väheksyy kahden ihmisen välistä sidettä ja korostaa tekemistä, aktia. Noh, meillä olikin situationship ja hänellä selkeitä sitoutumisvaikeuksia. Toisaalta, tuo sessio sattui olemaan kyllä helvetin hyvästä seksistä poikkeava aivan hemmetin nappi sessio, että siinä mielessä erikoisjuttu erikoiskeikan jälkeen.
- mies
Vihjailevasta kielestä on vaikea saada irti mitään konkreettista. Kynis.mi
Minua on kiitetty yhdynnästä. Ja muustakin seksistä. Se tuntuu tosi oudolta enkä osaa suhtautua siihen. Sanoisi mielummin että hitto kun tuntu hyvältä tai jotain mikä ei kuulosta siltä kuin olisin antanut kipon soppaa jostain köyhäinpadasta :D
Me jotenkin itsestäänselvästi aina kumpikin kiitetään toisiamme orgasmin jälkeen, oli se sitten millä tavalla tahansa toteutettu.
N45
Yleensä kiittelen ja muistelen kuinka hyvä oli vasta esim. seuraavana päivänä.
Kerran yks jo edesmennyt vanha isäntä totesi, että viinasta ja vitusta ei pidä kiittää.
Toi kuulostaa niin hassulta että se kuulostaa jo ihanalta et jos oma poikkis tekisi noin että hyvän ja onnistuneen rakastelusession jälkeen kiittäisi hymyissä suin ja pilke silmäkulmassa 😅🙈 Ja sitten vois olla silleen et "kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen" 😂😂 Siis jos se seksi oli hyvää. Yhteinen huumori on paras liima.
Olen. Toinen on saanut mulle aikaan jumalaisen olon. Ei sellaisesta jätetä kiittämättä.
Olen muutaman suusta kuullut, ettei seksistä saisi kiittää. Noh, itse olen eri mieltä mutta olen sitten jättänyt kiittämättä
N36
Olen joskus kiittänyt jättämällä vähän rahaa naisen yöpöydälle lähtiessäni.
Kyllä, minun vakkari hupakko ansaitsee kiitokset palkan lisäksi