Mies on toisella paikkakunnalla töissä viikonlopun ja on jatkuvasti yhteyksissä
Eli mies lähti perjantaina iltapäivällä ja tulee maanantaina aamulla takaisin. Eli on poissa 2,5 vuorokautta. Häneltä on tähän mennessä tullut 29 viestiä, muutamia ok-viestejä en laskenut, ja 9 soittoa. Soittaa siis vapaa-ajaltaan, viestejä saattaa laittaa töistäkin. Viime soiton jälkeen sanoin jo että illalla varmaan riittää viestikin. Muuten soittaisi varmasti 1-2 kertaa vielä.
Soittelee siis ihan vaan siksi kun on tylsää. Minä taas yksikseni kotona teen kotitöitä ja vietän vapaapäivää, niin etenkin tuo jatkuva soittelu on joskus väsyttävää. Viestit ei niinkään haittaa, niihin vastaan kun ehdin ja viitsin. Mutta joskus kun ehdotin ettei tarttisi ihan noin paljon soitella, pahoitti vähän mieltään. No en ole sitten enää ehdottanut 😅 Mutta onko muilla samanlaista? Olla ehkä hieman yksinäisen puolison "ainoa pelastus"?
Kommentit (41)
Apua, olin juuri kahdeksan päivää reissussa, ja viestiteltiin vähemmän kuin sinä ja miehesi parin vuorokauden aikana :D Kannattaa sanoa ihan suoraan, että haluat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä, ettet nyt muutamaan tuntiin ehdi vastata tai viestiä, kun sinulla on vieras.
Tottakai laitan silloin harvoin kun on vieras. Tosin hän sen silloin etukäteen tietääkin, muttei aina muista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi soitto päivässä reissusta on ollut oma normi. Onko puoliso mustankipeää sorttia kenties? Suhde muuten ok?
Ei ole ollenkaan mustasukkainen, ja oikein hyvä suhde on. Hänellä vaan on tosi tylsää. Ja varmaan vähän koti-ikäväkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olen työmatkalla jossain niin mulla on niin kova kiire dokata ja panna vieraita naisia etten mä kerkiä kotipuoleen soittelemaan. M40
Älä hanipuppeli hupsuksi rupea! Taidat olla maitokaakaomiehiä.
Meilläkin viestitellään paljon. Soitellaan yleensä kerran päivässä ellei ole menoa. Etäsuhde.
Vierailija kirjoitti:
Mies on tosi epävarma, että sinulla on toinen mies.
Ihmiset muuten epäilevät puolisoa yleensä sellaisesta, mitä itse tekisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on tosi epävarma, että sinulla on toinen mies.
Ihmiset muuten epäilevät puolisoa yleensä sellaisesta, mitä itse tekisivät.
Tuskin ap mies ehtii pettää
Harmi, että on yhteyksissä, eikä petä niinkuin muut miehet. Vaihda tavalliseen, niin saat olla vkl rauhassa.
On kokemusta, tein ite reissutyötä ja työpäivän jälkeen tuli muijalta puolen tunnin välein tyyliin "mitä teet nyt" viesti. Samaa kuin viimeksikin, luen kirjaa... väsyin vastamaan näihin ja laitoin muijan lopulta kiertoon.
24 vuotta yhdessä, josta 23 vuotta naimisissa. Itsellä on ollut kokoajan reissutyö, jossa 8 työpäivää putkeen (ke-ke) ja sitten 6 päivää vapaata. Nuo työpäivät ovat sellaisia, että joka toisen yön olen poissa kotoa. Silloin illalla laitan "hyvää yötä " -viestin ja seuraavana iltapäivänä: "nyt lähdössä tallilta, mitä kaupasta ". Vaimolta tulee 2 viestiä, ensimmäinen on "hyvää yötä " ja toinen on kauppalista. Jos oikeasti on joku hätänä, esimerkiksi itse olen myöhässä paljon normaalista, niin sitten soitto.
Mies soittelee ja laittaa viestejä - väärin tehty.
Mies laittaa vaan pari viestiä ja soittaa kerran - mies ei välitä - väärin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mies vahtii, että sinulla ei ole siellä ketään miestä.
Tämä.
Etkä ole lähtenyt baariin tms.
Tai vielä pahempi: pöllähdät työpaikkakunnalle huomataksesi, ettei miehesi mitään töitä tee, vaan tapaa toista naista.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta, tein ite reissutyötä ja työpäivän jälkeen tuli muijalta puolen tunnin välein tyyliin "mitä teet nyt" viesti. Samaa kuin viimeksikin, luen kirjaa... väsyin vastamaan näihin ja laitoin muijan lopulta kiertoon.
Tuttava erehtyi vastaamaan puolison puheluun työkavereiden läsnäollessa. Puoliso oli pyytänyt, että sano nyt vielä jotain myös kissoille... Mies oli todennut, että tässä on nyt viis äijää kuulolla, niin jätetään toiseen kertaan 😺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin työreissulla. Kaksi työ ja matkapäivää yksi yö. Kiva kun pääsi kl 19 hotellille niin puhelimessa piti olla 2,5 h. Ois kiva käydä syömässä. Ja suihkussa.
Etkö voi sanoa meneväsi suihkuun ja syömään, palaat sitten asiaan? Ap
En. En halua että kotiin palattuani vaatteeni on roskista.
Mun mies oli joskus vähän samanlainen, tai töitä teki aina lähes tauotta urakoiden (että pääsee nopeammin kotiin) eikä laittanut kuin pari viestiä, ja sit illalla söi ja kävi suihkussa, ja sit ois pitäny puhua loppuilta puhelimessa, ihan söpöä. Tätä hillitsi sentään vähän se, jos oli joku työkaveri mukana. Kai siellä on tylsää ja koti-ikävä. Kotona vaan ei hommat lopu kun sama lapsiarki pyörii kuin muutoinkin, yhden ihmisen voimin. Nykyisin mies ei kylläkään enää tee reissutyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin työreissulla. Kaksi työ ja matkapäivää yksi yö. Kiva kun pääsi kl 19 hotellille niin puhelimessa piti olla 2,5 h. Ois kiva käydä syömässä. Ja suihkussa.
Etkö voi sanoa meneväsi suihkuun ja syömään, palaat sitten asiaan? Ap
En. En halua että kotiin palattuani vaatteeni on roskista.
Karsea suhde.
Vierailija kirjoitti:
Mies soittelee ja laittaa viestejä - väärin tehty.
Mies laittaa vaan pari viestiä ja soittaa kerran - mies ei välitä - väärin tehty.
Oisko maalaisjärki?
Arvelin ensin että olette jotain teinejä, mutta ei näköjään. Mun puoliso on matkatyössä ja soittaa aamulla ja illalla ihan vaan jotta tiedetään että kaikki ookoo kummallakin. Tosi outona pidettäisiin puolin ja toisin jatkuvia yhteydenottoja.
Yksi soitto päivässä reissusta on ollut oma normi. Onko puoliso mustankipeää sorttia kenties? Suhde muuten ok?