Tampereella taas ukkonen, kuului komea ääni
Kommentit (47)
Se on tulossa tännepäin ennuste täällä alkaa ukkonen klo 21 jälkeen.
Eipä siellä montaa salamaa ole ukkostutkan perusteella. Pieni paikallinen rintama.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siellä montaa salamaa ole ukkostutkan perusteella. Pieni paikallinen rintama.
Tuntuu silti mukavalta. Salaman välähdys näkyi kaihtimen takaa. Tuntuu että saa viileää parvekkeen ovesta vähän ja tuuletin.
Taasko? Olin eilen illalla Mansessa ja siellä oli ukkosta&sadetta. Oispa täällä kotosallakin, minne olen kerennyt palata jo...
Itse toivon ukkosia vaikken ole niiden suurin ystävä. Alkaa olla aika tukalaa täällä Kajaanissa..
Hervannassa ihan hirveä myrsky ja tulva :(
Sadetta voisi tulla ilman ukkosia, metsä palaa kuin taula näiden helteiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Uutisraporttia odotellessa.
Täällä 100 km päässä Tampereelta odotetaan sadetta. Saas nähdä tuleeko. Tuuli voimistunut kyllä
Ei ole kivaa kun lapset pelkää jyrinää ja itkee. Tasainen helle ja auringonpaiste kivempi.
Onneksi..ikkunasta tulee viileää, ennen ukkosta ilma hautoi paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kivaa kun lapset pelkää jyrinää ja itkee. Tasainen helle ja auringonpaiste kivempi.
Olet opettanut heidät pelkäämään, hyi!
Ei ole mitään myrskyjä ja tulvia.Liioittelua.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset voisi maastoutua sängyn viereen patjalle ja peitto tyyny turvaksi. Aikuinen rauhoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Herwoodin ma tut hukkuu tulviin ja mun exä😂.
Täällä Turtolan suunnalla niin kova jyrinä että luulin ensin että Pirkkalan lennosto harjoittelee taas Nato-joukkojen kanssa. Mutta olikin myrskynpirulainen!!
Hervannassa minäkin ja tänään en tule saamaan Skodaa tohon parkkikselle kun ei edes näe ruudun rajoja.....
Komeaa jyrinää edelleen. Enemmän kuin eilen.