Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Suomessa sellaista amerikkalaistyylistä tapaa, että kutsutaan pomo päivälliselle?
Kommentit (5)
Eipä taida olla jenkeissäkään tällä vuosituhannella tuommoista
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se tapa on, että pomo pyytää illalliselle ja tarjoaa kovempaa pestiä. Näin aikoinaan oli.
Onko pomot niin köyhiä nykyään että pienipalkkaisen duunarien olisi niitä vielä syötettävä?
Ei chilessäkään pomoa kutsuta vaikka nekin on amerikkalaisia
Alue: Aihe vapaa
Ei onneksi 🤣