Kuka viitsii enää laitella ruokia kun thaikuutioista saa monipuolisen aterian muutamalla eurolla
Kommentit (99)
Minkälaisen aterian saa neukkukuutioista?
Ne maistuu kaikki samalta. Vaikka niissä on eri "makuja", niin samaan mausteseokseen ne on on hukutettu.
Ap koita ymmärtää, että sinä voit tykätä thai kuutioista, mutta muiden ei tarvitse. Ihmiset ovat erilaisia, edes kaikki suomalaiset eivät ole samanlaisia. Koita hyväksyä myös mielipiteet, jotka ovat erilaisia kuin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen aterian saa neukkukuutioista?
Tai Rubikinkuutiosta?
Vierailija kirjoitti:
Ne maistuu kaikki samalta. Vaikka niissä on eri "makuja", niin samaan mausteseokseen ne on on hukutettu.
Höpöhöpö.
Onkohan tämä nyt Öööh paljastamassa mitä ihmisjoukkojen kuuluu syödä hänen mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytyneiden ruokavalio 👍
Sehän on perunat ja ruskea kasike. Vai mitä luulet että peräkammarissa syödään?
Minä. Nautin tekemisestä. En ole laiska läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistusmaa
Thaimaa
Allergeenit
Kalat
Ainesosat
Keitetty jasmiiniriisi 50% (vesi, jasmiiniriisi, auringonkukkaöljy), kookosuute 19%, keitetty broileri 18%, vesi, sokeri, punainen chili, suola, anjosvisuute (KALA), kookossokeri, valkosipuli, sitruunaruoho, salottisipuli, maissitärkkelys, isogalangajuuri, kaffislimetin lehti, dekstroosi, juustokumina, kaffirlimen kuori, korianterin siemen, korianterin juuri, happamuudensäätöaine (E260).
HYIHITTO kaikkee ne ruuaksi sanoo!
Mikä tuossa mielestäsi on jotain kamalaa?
Ehkä ei kamalaa, mut mitä on kookosuute? Ja itse en tykkää, olen maistanut, keinotekoisen ja suolaisen makuista eikä kana ollut kovin hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keltainen Tikka Masala paras, ehkä aavistuksen liian tulinen, muuten täyskymppi.
Se on kyllä hyvää, pidän itse kuitenkin enemmän niistä thaihenkisemmistä. Butter Chikeniäkin muuten löytyy.
Se Butter chicken on mun toinen lemppari.
Ainesosat
Keitetty jasmiiniriisi 50% (vesi, jasmiiniriisi, auringonkukkaöljy), keitetty kananliha 18%, tomaatti, kookosuute, vesi, voi 1% (MAITO), sipuli, suola, korianteri, mausteet inkiväärijauhe, valkosipulijauhe, sipulijauhe, inkivääripyree, muunnettu tärkkelys, rapsiöljy, aromin vahventeet (E621, E635), valkosipulipyree, sokeri, hera (MAITO), hiivauute, soijaöljy, väri (E160c), rypälesokeri, auringonkukkaöljy, happamuudensäätöaineet (E296, E330), ohramallasetikkajauhe (OHRA).
HYIHITTO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, aika köyhäksi jää ravinteiden monipuolisuus
Nyt esimerkisi mukana papuja ja muitakasviksia sekä kanaa. Mikä niissä mielestäsi on köyhää?
Tutkipa niiden vihannesten ja kanan osuus suhteessa riisiin, tai nuudeleihin ?
Hah! Istun tässä juuri erään Nesteen lounaspöydässä ja vastapäisessä pöydässä istuvalla rekkapenan näköisellä kaverilla ei kyllä ole lautasellaan kasviksen kasvista ellei perunamussia sellaiseksi lasketa. Ei olisi ollut iso vaiva ottaa varmaan niitä tuosta seisovasta pöydästä, mutta olisi ilmeisesti vienyt uunilenkiltä ja pottumuussilta liikaa tilaa.
Missä Nesteellä on sunnuntaina uunilenkkiä?
Satunnaisesti syön noita riisiannoksia töissä. Kuten moni muukin työkaveri. Hinta 3.95 ja on ainakin minulle, naiselle, hyvinkin riittävä lounas. Ehkä jos tekisi fyysisesti raskasta työtä, ei annoskoko riittäisi, mutta kevyen työn tekijälle ihan mainio annos. Itse syön niitä ehkä 1-2 kertaa kuussa. Tuskinpa siitä haittaakaan on tällä syömistahdilla. Välipaloina sitten hedelmiä ja vihanneksia.
Voisihan joku suomalainen tuottaja alkaa tehdä samaa safkaa, mutta sitten kuution hinta pompsahtaisi varmaan kymppiin.
Vierailija kirjoitti:
Riisiä kattilaan ja perään kasvisliemikuutiota ja soijarouhetta ja pakastevihannesta niin siinä on kaikki mitä elävä ihminen tarttee.
Valkoinen riisi on ravintoköyhää siinä mielessä että ei juuri muuta kuin hiilareita
Esim. kvinoa on monikerroin parempaa, proteiinia, vitamiineja ym. Nopeampi keittää kuin riisi. Perunakin on parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keltainen Tikka Masala paras, ehkä aavistuksen liian tulinen, muuten täyskymppi.
Se on kyllä hyvää, pidän itse kuitenkin enemmän niistä thaihenkisemmistä. Butter Chikeniäkin muuten löytyy.
Se Butter chicken on mun toinen lemppari.
Ainesosat
Keitetty jasmiiniriisi 50% (vesi, jasmiiniriisi, auringonkukkaöljy), keitetty kananliha 18%, tomaatti, kookosuute, vesi, voi 1% (MAITO), sipuli, suola, korianteri, mausteet inkiväärijauhe, valkosipulijauhe, sipulijauhe, inkivääripyree, muunnettu tärkkelys, rapsiöljy, aromin vahventeet (E621, E635), valkosipulipyree, sokeri, hera (MAITO), hiivauute, soijaöljy, väri (E160c), rypälesokeri, auringonkukkaöljy, happamuudensäätöaineet (E296, E330), ohramallasetikkajauhe (OHRA).
Ihan normaalia ruokaa. Mikä tuossa on ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riisiä kattilaan ja perään kasvisliemikuutiota ja soijarouhetta ja pakastevihannesta niin siinä on kaikki mitä elävä ihminen tarttee.
Valkoinen riisi on ravintoköyhää siinä mielessä että ei juuri muuta kuin hiilareita
Esim. kvinoa on monikerroin parempaa, proteiinia, vitamiineja ym. Nopeampi keittää kuin riisi. Perunakin on parempi
Muutama miljardi ihmistä elää riisillä ihan hyvin. Ylipainoisiakin paljon vähemmän kuin perunaa puputtavilla kansoilla.
Yksi kuutio on aikuiselle ihmiselle liian pieni annos. Ja jos kaksi ostaisi. Se tulisi jo liian kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne on todella pieniä ne kuutiot, tai siis se annoskoko joka niissä on. Valkoista höttöriisiä sellainen 1dl kökkäre ja sitä muuta ruokaa eli kasviksia pari rkl ja kanapaloja sitäkin vähemmän. Ei lähde nälkä edes naisihmisellä saati nuorella miehellä kuten poikani (juu kokemuksesta puhun). Eivät ole hintansa väärtejä. Kitchen joy:t siis.
Ehkä isolla ihmisellä ei lähde nälkä, mutta minulla naisihmisellä lähtee. Sopii hyvin esim.lounaaksi. Jos on päivän ainut ateria niin ei tietenkään lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, aika köyhäksi jää ravinteiden monipuolisuus
Nyt esimerkisi mukana papuja ja muitakasviksia sekä kanaa. Mikä niissä mielestäsi on köyhää?
Tutkipa niiden vihannesten ja kanan osuus suhteessa riisiin, tai nuudeleihin ?
Hah! Istun tässä juuri erään Nesteen lounaspöydässä ja vastapäisessä pöydässä istuvalla rekkapenan näköisellä kaverilla ei kyllä ole lautasellaan kasviksen kasvista ellei perunamussia sellaiseksi lasketa. Ei olisi ollut iso vaiva ottaa varmaan niitä tuosta seisovasta pöydästä, mutta olisi ilmeisesti vienyt uunilenkiltä ja pottumuussilta liikaa tilaa.
Missä Nesteellä on sunnun
Taitaa nykyisin olla lähes kaikilla, koska kaikki muu on liian kallista.
En voi.