Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman kallein kierrätyskeskus

Vierailija
27.07.2025 |

https://kauppa.kierratyskeskus.fi/viihde-ja-elektroniikka/audio-pro-akt…

Itse ostin Gigantista samat kaiuttimet hintaan 199€, ja halvimmillaan siellä on näyttänyt hinta olleen 167€. 

No kierrätyskeskuksessa pyydetään 280€🤣

Eikä ole mikään poikkeus, että hinnat ovat uutta kalliimpia, vaan enemmänkin sääntö joidenkin tiettyjen tuotteiden kohdalla.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa ainakin kierrätyskeskus on kaatopaikan yhteydessä, ja osa kaatopaikkatavarasta menee sinne myyntiin.

Vierailija
122/126 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan teistä pstanut tuolta, kun vaikuttaa että moni on ollut ostamatta kalleuden vuoksi?

Olen ostanut kenkiä ja vaatteita jotka ovat olleet uusia. Ostin myös hyvän leivänpaahtimen alle 10e. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli niin hyväksikäytetty olo, kun kuulin johtajien palkat ja bonukset. Ei mitään järkeä.

Paljonko ne on ja mistä kuulit?

Vierailija
124/126 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan teistä pstanut tuolta, kun vaikuttaa että moni on ollut ostamatta kalleuden vuoksi?

Olen ostanut kenkiä ja vaatteita jotka ovat olleet uusia. Ostin myös hyvän leivänpaahtimen alle 10e. 

Minä ostin uuden leivänpaahtimen, se maksoi K-raudassa 5€. Oli tosin jossain tarjouslaarissa, mutta kuitenkin uusi. Ihan perusmalli ilman hienouksia.

Toinen ostamani leivänpaahdin oli luksusmalli lähes kaikin hienouksin, oli elektroninen paahtoasteen säätö, ja värinäyttö, josta näkee esim. jäljellä olevan ajan ja asetukset. Tämä maksoi uutena 15€.

Onko 10€ euroa sitten halpa hinta käytetystä paahtokoneesta, mielestäni ei. Kohtuullinen hinta voi periaatteessa olla, mutta kestääkö enää kauaa, kun vastukset voi olla jo lähes loppuun palaneet. 

Vierailija
125/126 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksesta uusia kenkiä? 

Vierailija
126/126 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksesta uusia kenkiä? 

Joku tilannut Kiinasta myrkkykenkiä, ja koko ollut liian pieni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme