Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman kallein kierrätyskeskus

Vierailija
27.07.2025 |

https://kauppa.kierratyskeskus.fi/viihde-ja-elektroniikka/audio-pro-akt…

Itse ostin Gigantista samat kaiuttimet hintaan 199€, ja halvimmillaan siellä on näyttänyt hinta olleen 167€. 

No kierrätyskeskuksessa pyydetään 280€🤣

Eikä ole mikään poikkeus, että hinnat ovat uutta kalliimpia, vaan enemmänkin sääntö joidenkin tiettyjen tuotteiden kohdalla.

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa ainakin kierrätyskeskus on kaatopaikan yhteydessä, ja osa kaatopaikkatavarasta menee sinne myyntiin.

Vierailija
122/138 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan teistä pstanut tuolta, kun vaikuttaa että moni on ollut ostamatta kalleuden vuoksi?

Olen ostanut kenkiä ja vaatteita jotka ovat olleet uusia. Ostin myös hyvän leivänpaahtimen alle 10e. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli niin hyväksikäytetty olo, kun kuulin johtajien palkat ja bonukset. Ei mitään järkeä.

Paljonko ne on ja mistä kuulit?

Vierailija
124/138 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan teistä pstanut tuolta, kun vaikuttaa että moni on ollut ostamatta kalleuden vuoksi?

Olen ostanut kenkiä ja vaatteita jotka ovat olleet uusia. Ostin myös hyvän leivänpaahtimen alle 10e. 

Minä ostin uuden leivänpaahtimen, se maksoi K-raudassa 5€. Oli tosin jossain tarjouslaarissa, mutta kuitenkin uusi. Ihan perusmalli ilman hienouksia.

Toinen ostamani leivänpaahdin oli luksusmalli lähes kaikin hienouksin, oli elektroninen paahtoasteen säätö, ja värinäyttö, josta näkee esim. jäljellä olevan ajan ja asetukset. Tämä maksoi uutena 15€.

Onko 10€ euroa sitten halpa hinta käytetystä paahtokoneesta, mielestäni ei. Kohtuullinen hinta voi periaatteessa olla, mutta kestääkö enää kauaa, kun vastukset voi olla jo lähes loppuun palaneet. 

Vierailija
125/138 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksesta uusia kenkiä? 

Vierailija
126/138 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tilannut Kiinasta myrkkykenkiä, ja koko ollut liian pieni?

Vierailija
127/138 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoilla on isot palkat ja bonukset. Työntekijä saa sen 9 e / pvä

Vierailija
128/138 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo osa tuotteista on hinnoiteltu ihan metsään. Eikö olisi parempi että tavara liikkuu? Nuokin kaiuttimet 100e menisi varmaan heti. Toisaalta sitten voi tehdä löydön kun hinnoittelija ei tunnista lasitavaraa tai vaatetta. Itse juuri ostin ovh +200e mekon 3e:lla.

Vierailija
129/138 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa hintoja kun pomoilla hyvät palkat ja bonukset.

Vierailija
130/138 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirppis idea on tuhottu.

Vierailija
131/138 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo osa tuotteista on hinnoiteltu ihan metsään. Eikö olisi parempi että tavara liikkuu? Nuokin kaiuttimet 100e menisi varmaan heti. Toisaalta sitten voi tehdä löydön kun hinnoittelija ei tunnista lasitavaraa tai vaatetta. Itse juuri ostin ovh +200e mekon 3e:lla.

Ostin tampereella 600 euron neukkuvaasin (keräilyharvinaisuus) neljällä kympillä.

Vierailija
132/138 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs lailla kieltää tämmöiset kierrätyskeskukset. Taudit ja tuholaiset leviää. Kaikki vaan energia jätteeseen nii ei tarviis roskia Italiasta asti tilata. Kallista lystiä veronmaksajille.

Vierailija
133/138 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt mitään Kierrätyskeskuksesta ostaa? 🙄

No, joku voi ostaa jotain sellaista, mitä ei saa kaupasta.

Itse olen aika tarkka, minne lahjoitan tavaroita. Esim. Goodwill ei ole paras, koska he heittävät paljon hyvää tavaraa roskiin, kun heidän työntekijöillään ei ole tarpeeksi ammattitaitoa.

Jos esim. lahjoittaa kotimaista lasia, niin siihen kannattaa laittaa valmistajatiedot, suunnittelija ja sarjan nimi mukaan, koska nämä tohelothan vippaa ne muuten roskiin ja yrittävät sitten myydä venäläistä, virolaista ja puolalaista lasia huippuhinnoin.

Vierailija
134/138 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mahdollista on, jos joku on ostanut postimyynnistä, eikä ole viitsinyt palauttaa tai on ostanut kaupasta liian pienet tai suuret kengät.

Vierailija
135/138 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tampereella 600 euron neukkuvaasin (keräilyharvinaisuus) neljällä kympillä.

Ei neukkuvaasit ole Suomessa keräilyharvinaisuuksia!

Vierailija
136/138 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaan palkkatuki rahat on loppu - Koivukylän kierke lopettaa 🙏😂

Mitä tarkoittaa kierke?

Vierailija
137/138 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai niistä hinnoista voi yrittää tinkiäkin, mutta viitsiikö nähdä vaivaa, kun ihmisillä on verkkovarastot täynnä samaa romua jo ennestään.

Eikä tuo mitään liiketoimintaa ole, kun mennään palkkatuella. Joku vain pääsee taas moraaliposeeraamaan ja ottamaan prenikan rintapieleen.

Vierailija
138/138 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tytöt keittää pikkareita ja sukkia vedenkeittimessä ja joku ostaa näitä keittimiä kirpputorilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi