Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuuhkiminen

Vierailija
27.07.2025 |

Vaimoa nussiessa nuuhkin hänen just jalasta pois otettuja pikkareita.

M. 54

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuuhkin usein vaimon pikkareita. Tuoksuvat kiihottavilta. Lopuksi ejakuloin niihin, ellen olen naimapuuhissa. Tällöin spermat pilluun. 

Vierailija
2/8 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan parasta.

Minun mielestä juuri niistä se seksinhaju muodostuu ja kyllä seksissä pitää olla myös hajuja.

Ne jotka täällä jatkuvasti väittää, että mikäs siinä jos tykkää paskan hajusta eivät ymmärrä että seksinhaju on muuta kuin ulosteen haju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisko kun on käymässä viikonloppu kylässä hän jättää aina pyykki koriin alushousunsa aina siihen päällimmäiseksi.

Monesti oon runkannut spermani niihin pienten haistelujen jälkeen.

Vaimon sisko 40 v 170/55 d-kupin rinnat.

Vierailija
4/8 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just ihanaa kun kumppani tulee yö reissulta ja saan runkata pikkareita haistellen kun kertoo yöstä

Vierailija
5/8 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tulee nuuhkittua kun mahdollisuus. Kyllä kalu kovenee nopeesti, ja lasti lentää. M 61-

Vierailija
6/8 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon sisko kun on käymässä viikonloppu kylässä hän jättää aina pyykki koriin alushousunsa aina siihen päällimmäiseksi.

Viikonloppukyläilijä jättää vaatteensa kyläpaikan pyykkikoriin? Miten mä en nyt osta tätä?

Vierailija
7/8 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppukyläilijä jättää vaatteensa kyläpaikan pyykkikoriin? Miten mä en nyt osta tätä?

Hän jättää. Varmaan tarkoituksella, tietää mitä teen.

Vierailija
8/8 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousujen pitää olla riittävän käytetyt, kaksi kolme päivää vaimon jalassa. Olen sanonut, että ei saa pissan jälkeen  pyyhkiä. Ja hän toteuttaa toiveeni. Samalla itse pimpsa on äärimmäisen aromaattinen. Kyllä sperma lentää niiden tuoksujen ja aromien ansiosta. Myoz pyllyreijän nuoleminen on alkanut tulla mieleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän