Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu ottaa vahva liharelaksantti? Onko kaikki jumit ja jännitykset poissa

Vierailija
26.07.2025 |

En ole joskaan sellaista syönyt. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen tuttu joka oli mielisairaalassa töissä ja pystyi näköjään noitakin lääkkeitä itselleen sieltä pihistämään, aika usein olikin ottanut. 

Vierailija
2/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kokeilin. Ei vaikuttanut lihaksiin kauhean hyvin, taisi olla edelleen jumeja. Silmät oli vaan puolitangossa ja joku käsi lopettaa sen lääkkeen.

Vierailija
4/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vahva relaksantti, siis miten se määritellään?

Vierailija
5/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kokeilin. Ei vaikuttanut lihaksiin kauhean hyvin, taisi olla edelleen jumeja. Silmät oli vaan puolitangossa ja joku käsi lopettaa sen lääkkeen.

Siis käski. Ei käsi. :0

Vierailija
6/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään?

Mikä on vahva. Ehkä vastasin väärin, jos ei ollutkaan niin vahva mitä kysyttiin.

Vierailija
7/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ennen tuttu joka oli mielisairaalassa töissä ja pystyi näköjään noitakin lääkkeitä itselleen sieltä pihistämään, aika usein olikin ottanut. 

Ei siellä selväpäinen normaali ihminen  pärjäisi.

Vierailija
8/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää menee sekaisin. Lihakset eivät relaa. 

Vierailija
9/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu missään, olen kokeillut useampia ja sama kuin söisi plaseboa. En huomaa yhtään mitään edes tupla annoksella, ei edes väsytä. Epäilen miten ne muka kellään auttaa mihinkään. 

Vierailija
10/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se jumi siirtyy lihaksista päähän. Ei hyvä siis.

..Ja tähän väliin tulee tietty taas joku kannabishönö diilerin mainos.

Vierailija
11/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain hallusinaatioita norfleksista.

Litalgin oli hyvä vatsakipuun mutta sitä ei saa enää

Sirdalud auttoi ja rentoutti kolarin jälkeen kun niskat retkahti

Vierailija
12/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi rentouttaa kaikki lihakset hetkeksi, mutta se kestää vain max puoli minuuttia. Outoa ettei sellaista lääkettä ole. 

Vierailija
13/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Norflexiä jokunen vuosi sitten, kun olin niin jumissa. Selässä kuului pieniä naksahduksia kun liikkui, aukaisi jotain jumisia paikkoja ja yleisesti helpotti niskajumia. Ei tullut väsymystä.

Kun otin lääkkeen kolmena päivänä aamuin illoin, ja lääkkeen pitoisuus puolittui hitaasti, vaikuttavan aineen määrä kehossa oli isompi kuin alussa, ja silloin tuli järkyttävän voimakasta levottomuutta ja yleistä ahdistusta, luulin tulevani hulluksi.

Lopetin heti, ja meni pitkään ennen kuin uskalsin uudestaan ottaa tarpeeseen. Onneksi harvoin tarvii ja riittää 1-2kpl.

Toimiva ja asiansa ajava lääke.

Vierailija
14/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se jumi siirtyy lihaksista päähän. Ei hyvä siis.

..Ja tähän väliin tulee tietty taas joku kannabishönö diilerin mainos.

Kipu jäi, mutta jäin vessaan nauramaan sairaalassa enkä päässyt lopulta yksin takaisin petiin . Sekavuuden takia olen todella herkkä kaikille joissa on päihdyttävä vaikutus. Hoitajakin totesi toiselle, että tämä ei ainakaan ole niitä tyyppejä.. alan tyypit vaan pyytäisi lisää ja mielellään Lyrica 

Vierailija
15/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vielä miettii, että toimisikohan Sirdalud eri tavalla kuin Norflex? Että tuleeko siitä vastaavia oireita? Onko kukaan vaihtanut lääkkeestä toiseen?

Vierailija
16/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne laskevat verenpainetta. Ne ovat hyvänä apuna lihasjumeihin, jos ne yhdistää venyttelyihin ja kipulääkkeisiin.

Vierailija
17/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että vaikutus on vähän samanlainen kuin lämmöllä ja alkoholilla. Tuttu kertoi, että oli pystynyt lisämään merkittävästi venyvyyttään niiden avulla, vahingossa kylläkin.

Turhaan sinä niitä pelkäät. Nappi naamariin ja nauti.

Vierailija
18/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Hetken puhun höpöjä ja sitten on rento olo ja taju pois. Harmi, kun niitä on niin vaikea saada vaikka kroonikkona tarvitsisin. Kohtalona kituminun, kun Suomessa ei kroonista kipua hoideta. Näin mennyt monta vuotta, ja mielenterveys siinä sivussa, kun ei jaksa kipua.

Vierailija
19/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipuun otin Norflexiä mutta eipä se auttanut. Lyrica toimi paremmin kun esittelijän antaman paketin hyödynsin kauan sitten. Norflex voi joillakin toimia ja aika paljon näyttää Sirdalud olevan käytössä spastisilla potilailla.

Vierailija
20/27 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin Norflexiä jokunen vuosi sitten, kun olin niin jumissa. Selässä kuului pieniä naksahduksia kun liikkui, aukaisi jotain jumisia paikkoja ja yleisesti helpotti niskajumia. Ei tullut väsymystä.

Kun otin lääkkeen kolmena päivänä aamuin illoin, ja lääkkeen pitoisuus puolittui hitaasti, vaikuttavan aineen määrä kehossa oli isompi kuin alussa, ja silloin tuli järkyttävän voimakasta levottomuutta ja yleistä ahdistusta, luulin tulevani hulluksi.

Lopetin heti, ja meni pitkään ennen kuin uskalsin uudestaan ottaa tarpeeseen. Onneksi harvoin tarvii ja riittää 1-2kpl.

Toimiva ja asiansa ajava lääke.

Ei toiminut mulla ollenkaan, sama kuin olisin sokeripaloja syönyt.