Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuus ja helle :/

Vierailija
26.07.2025 |

Olen hiestä märkä heti kun vähänkin liikahdan, samaten taipeet hautuvat rikki, rinnanaluset ovat litimärät ja niitä saisi olla rasvaamassa ja talkkia laittamassa kokoajan.

Menee hermo. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko ensi kesän helteissäkin olla lihava?

Olen ollut nyt 10 kesää lihava. Luultavasti olen ensi kesänäkin.

Sitten ei säälipisteitä ole tarjolla. Hikoile ja kärsi.

Enpä usko, että hän sinun sääliäsi kaipaisikaan.

Vierailija
22/30 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aikuisiällä kaikkea alipainoisesta n. 125-kiloiseen, enkä ole koskaan kestänyt kuumaa kevyempänäkään. Lihavana saa kuunnella kuinka "laihduttaisit niin ei olisi niin kuuma", laihana taas "ei sulla niin kuuma voi olla, älä valita kun et oo ees lihava".

Mutta itse kuumuutta pahempaa on kyllä auringonpaiste ja epämukavat vaatteet. Kotona ei haittaa 30:kään astetta kun voi vain hillua nakuna, mutta heti kun pitää laittaa pelkät rintsikatkin päälle tekee vain mieli k**lla. ":D"

Mitä tulee tuohon dödökeskusteluun: itse laitan antiperspiranttia kainaloiden lisäksi myös rintojen alle ja ne eivät sitten hikoakaan, mutta selkä ja kyljet kyllä... Pitäisi näillä säillä varmaan kokovartalodödötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ihmeessä laita mitään rasvaa! 

No pakko välillä, jos iho on ihan rikki. Kun paranee niin sitten talkki.

Ei rasvaa! Rikki hautunut iho pitää puhdistaa ja antaa ilmaa. Rasva hautoo vain lisää. Tämän on pakko olla provo. Kirjoitat täyttä paskaa. Mene haavanhoitajalle terveyskeskukseen, jos olet noin avuton!

Vierailija
24/30 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vuosi aikaa laihduttaa ja parantaa yleiskuntoa liikkumalla. Vuoden päästä on odotettavissa samanlaisia lämpötiloja.

Painan 45 kiloa ja olen kovakuntoinen mutta en vain pidä helteestä. Paljonko pitää vielä laihduttaa?

Ei sinulla sitten ole mitään ihopoimuja, jotka hautuisi rikki. Mene muuhun ketjuun luuviulu!

Vierailija
25/30 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hanki ilmastointilaite

2. Kehosi yrittää jäähdyttää itseään hikoillessasi - se on täysin normaalia ja tervettä. Ajattele niin, että mitä enemmän hikoat ni sitä parempi näin helteellä. Hikoilusta on tehty joku kamala mörkö, varmaan sohvalla makaajien takia. 

Vierailija
26/30 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tämänhetkiset tuntemuksesi ostoslistaasi ja jääkaapinoveen.

Vierailija
27/30 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rasvaa! Rikki hautunut iho pitää puhdistaa ja antaa ilmaa. Rasva hautoo vain lisää. Tämän on pakko olla provo. Kirjoitat täyttä paskaa. Mene haavanhoitajalle terveyskeskukseen, jos olet noin avuton!

Miten annat ilmaa rintojen alle tai nivusiin? Makaamalla tuntikausia haarat levällään ja riippuvia rintoja kannatellen? Jos iho on rikki, laitan ensin bepanthenia kunnes pahin kipu lakkaa, ja sitten kun on kuivunut, laitan talkkia. Tietysti kuivaus ja pesu huolellisesti. 

Vierailija
28/30 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valita sisko, valita. Muuta ei asian eteen kannata tehdä!

Miksi ei saa valittaa, jos on ylipainoinen? Valittaahan hoikatkin helteellä.

Minä en valita, on niin harvoin hellettä että sen kestää. Hikoilen mutta mikään ei haudu mistään ja voin liikkua normaalisti. Olen hoikka...

Vierailija
29/30 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten annat ilmaa rintojen alle tai nivusiin? Makaamalla tuntikausia haarat levällään ja riippuvia rintoja kannatellen? Jos iho on rikki, laitan ensin bepanthenia kunnes pahin kipu lakkaa, ja sitten kun on kuivunut, laitan talkkia. Tietysti kuivaus ja pesu huolellisesti. 

Käytä rintaliivejä ja makaa edes yöt haarat levällään. Aamulla hiertymät on terveet ilman rasvoja.

Vierailija
30/30 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko ensi kesän helteissäkin olla lihava?

Olen ollut nyt 10 kesää lihava. Luultavasti olen ensi kesänäkin.

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi