Mieheni on aina seurustellut itseään huomattavasti nuorempien kanssa
Aviomieheni on aina seurustellut itseään 15 v nuorempien naisten kanssa. Itse olen miestäni 12 vuotta nuorempi ja kauniiksi kehuttu. 
Nyt ajan kuluessa, avioliittoa yli 20 vuotta takana, olen alkanut katua mennä suhteeseen paljon vanhemman miehen kanssa. 
Miehestäni on muuttunut äkäinen, kärttyinen, impotentti 62 v mies, kun itse koen seksuaalisen heräämisen kukoistuskautta. Harrastan urheilua, ja olen edelleen kiinteä, hoikka ja sporttinen. Minulla on kynnet pitkät ja hoidetut, hiukset pitkät ja kiiltävät,on tehty luomien leikkaus, valkaistu hampaat, iho hoidettu, rinnat kohotettu ja silinkonit DD kuppiin, vatsassa tehty vatsalihasten kiristys ja roikkoleikkaus, ja harrastan fitness urheilua joten kroppa timmi. Fitness kroppa. 
kaipaan seksiä päivittäin ja gynegologi sanoi, ettei vaihdevuosista ole mitään merkkejä ja piti asentaa uusi hormonikierukka etten vain tule raskaaksi. Kuulemma munasoluja on vielä jäljellä, mikä on harvinaista. Gynegologi sanoi että tähän syy on terveet elämäntavat yhdistettyinä geeneihin. 
elän erilaista elintapaa mieheni kanssa. Koen olevani vankilassa
Kommentit (15)
Miten joku jaksaa trollata harva se päivä tällaista?
"alkanut katua mennä"
Sori en kestänyt lukea pidemmälle
Onko sulla rahaa?
Voin alkaa panokaveriksi mutta sun pitää maksaa mun elämä, koska en todellakaan käy töissä. Mulla on kolmen vanhemman rouvan kanssa elätyssuhde. Harrastuksiin kuuluu paneminen ja urheilu 4h päivässä, lukeminen, kirjoittelu ja yleinen löysäily. Olen entinen sarjakuvataiteilija, mutta jätin homman kannattamattomuuden vuoksi syrjään. Olen myös tuntemattoman bändin kosketinsoittaja. Emme edes esiinny missään ja pänditreenit tätä nykyä on kerran vuodessa.
t. m36
Etkös sä ole lapseton? Mistä ne riipparit ja maharoikot on tulleet jos ei raskauksista?
no mutta kyllä sen kestää kun toimitusjohtajamies tuo aamupalaksi viittä eri leikkelettä?
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ihme viehtymys miehillä itseään nuorempiin. Ja joku nuori ottaa kurpsaukon.
Nuori ja kiinteä nainen nostattaa seksuaalisen halun.
Rikkaalle ja komeelle miehelle kuuluukin nuoret ja sutjakat naiset
se on eron paikka eihän tuossa ole mtään ihmeellistä, jos ei ole onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Nuori ja kiinteä nainen nostattaa seksuaalisen halun.
En ota kantaa sinun tapaukseen, yleisesti mietin asiaa. Saakohan nuori nainen mitään itse rypsähtäneestä ukosta? Jos ikäero on vaikka melkoinen.
Sitten heräsit ja tajusit olevasi viisikymppinen !!!!