Inhoan selluliittiä takareisissäni
Olen normaalipainoinen mutta lievä selluliitti haittaa elämääni, en uskalla mennä bikineissä rannalle kun ajattelen että kuinka rumalta näyttää reiteni. En ymmärrä miten pulleatkin ihmiset uskaltavat mennä uikkareissa ja niin itsevarmoina kun itse kärvistelen jo tällaisen lievän jutun takia.
Olen vähän katkera siitä kun olen sporttinen ja ihan ok kroppainen nainen. Onko selluliittiin joku keino, jos löytäisin sen että pääsisin eroon siitä olisin paljon itsevarmempi. En pidä myöskään takaosastani, se näyttää jotenkin "isolta". Voi olla että sairastan ruumiinkuvan häiriötä kun katselen kroppaani suurennuslasin alla.
Kommentit (9)
Ongelmana tässä ei ole selluliitti, vaan sinun ajatuksesi siitä, että muut ihmiset ovat kiinnostuneita selluliitistasi. Tai mikä uhkakuva sulla nyt onkaan, kun ihmettelet, miten joku "uskaltaa" mennä rannalle, vaikka vartalo ei ole täydellinen. Jos sulla ei olisi selluliittia, joku muu piirteesi olisi tuo kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös selluliittia. Luulisin pääseväni siitä eroon vähentämällä syömistä.
Selluliittia on 99% naisilla siksi, että naisten iho on useimmiten rakenteeltaan ohuempi kuin miehillä. Kyseessä on geneettinen ominaisuus, jolle ei mitään voi. Kosmetiikka- jne teollisuus on toki rahastanut naisia ikiajat tuotteilla ja palveluilla, joilla muka hävitetään selluliittia. Sehän ei ole todellista. Ihon pintaa voi hoitaa kosteuttamalla sitä apteekin perusvoiteella ja pestä ihoa hellävaraisella pesuaineella. Sen enempää sille ei voi tehdä.
Terveellinen ravitsemus vaikuttaa ihon kuntoon rajallisesti myös selluliittialueella. Aina on olemassa ihmisiä, jotka syövät superterveellisesti ja heillä on siitä huolimatta herkemmin iho-ongelmia kuin heillä, jotka syövät mitä sattuvat ja siitä huolimatta iho ja hiukset kunnossa.
Pulleampien ihmisten ihmettely on hassua siinä mielessä, ettei ap tajua heillä olevan jalkoja maanpinnalla ja ymmärrystä siitä, että kyse on heidän ainoasta elämästään ja siitä, että he nauttivat nyt kun kerran kenellekään ei ole tulossa toista mahdollisuutta.
Heillä on itsetunto kunnossa ainakin ulkonäkönsä suhteen. Heitä ei ehkä kiinnosta muiden ulkonäön kyttääminen ja arvottaminen samalla tavalla kuin ap:ta? Missä edes on olemassa jokin julkinen ulkonäkömittari, jonka pisteiden perusteella päätetään siitä, että saako nauttia elämästä vaiko ei?
Liika ulkonäkökeskeisyys pilaa näköjään koko yhteiskunnan tällä menolla. Ulkonäkökeskeisyys on räjähtänyt internetin keksimisen jälkeen. Ennen sitä verrattiin suunnilleen filmitähtiin, muusikoihin ja misseihin mediassa. Nykyään voi verrata filttereiden läpi käyneitä kuvia 24/7 ja saada niiden perusteella komplekseja riippumatta siitä, että 99% on ihan tavallisen näköisiä ihmisiä. Todella harva täällä täyttää kaikki ulkonäköihanteiden standardit. Elämä on liian lyhyt sellaisen vatvomiseen ja potemiseen.
Älähän nyt. Ne tutisee kivasti kun tuupin takaa.
Mun oma aladoopini.
Laitapa kuva, jossa levität pakaroita ilman pikkareita eli pyllistät reippaasti kameraan niin että takareidet näkyy. Me sitten arvioidaan täällä 😘
Asko 66
Vierailija kirjoitti:
SIIS VIHAAN MODEA.
T. ALOITTAJA
Miksi. Moden nimi on Tuhnu ja sillä on iso laiskasti pyörivä rasvaperse, joka on täynnä selluliittia. Vielä enemmän kuin sulla.
Vierailija kirjoitti:
Laitapa kuva, jossa levität pakaroita ilman pikkareita eli pyllistät reippaasti kameraan niin että takareidet näkyy. Me sitten arvioidaan täällä 😘
Asko 66
Mun tyttis laitto joskus tällaisen kuvan, jossa peräsilmässä oli anaalidildo. Katseltiin kavereiden kanssa, kaikki diggas vaikka vähän sellua löytyki.
Mulla myös selluliittia. Luulisin pääseväni siitä eroon vähentämällä syömistä.