Miksiköhän Donald Trump oli niin vastahakoinen julkaisemaan Epstein-dokumentteja?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei taida moni edes tietää mikä koko epsteinijuttu on
Sitä ollaan yritetty salata kaikilla mahdollisilla tavoilla ja salaillaan edelleen, siksi siitä on vaikea saada tietoa. Sen aineiston julkaiseminen auttaisi tietämään
Aika torvelo saa olla jos ei tiedä tätäkään juttua. Mutta ikinä ei totuus selviä koska kaikki rikkaat ja kuuluisat on listoilla.
Se on itse siellä ja lisäksi siellä on 100 Trumppeloa vaikutusvaltaisempaa jotka lähtevät kostoretkelle / nitistävät Donaldin jos heidät paljastetaan.
Hän voi itse menettää kiristysotteen tahoihin, joihin hän sitä mielellään hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Se on itse siellä ja lisäksi siellä on 100 Trumppeloa vaikutusvaltaisempaa jotka lähtevät kostoretkelle / nitistävät Donaldin jos heidät paljastetaan.
Kuka voi olla vaikutusvaltaisempi kuin Yhdysvaltain presidentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka voi olla vaikutusvaltaisempi kuin Yhdysvaltain presidentti?
Juutalaismiljardöörit.
Olen kyllä ollut varsin tietoinen tämän pedon (Epstein) touhuista jo pitkään. Itseasiassa satuin olemaan Nykissä vuonna 2019, kun "hirttäytyi" selliinsä.
En ole ikinä epäillyt, että prinssi Andrew, Clinton tai Trump eivät olisi sekaantuneet noihin Ghislainen järkkäilemiin touhuihin. Luuletteko, että Elisabeth olisi turhaan ottanut lempipojaltaan arvonimet pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida moni edes tietää mikä koko epsteinijuttu on
Sitä ollaan yritetty salata kaikilla mahdollisilla tavoilla ja salaillaan edelleen, siksi siitä on vaikea saada tietoa. Sen aineiston julkaiseminen auttaisi tietämään
Höpö höpö! Netflixissä on tästä monta dokumenttia. Tietoa (ja todellista sellaista) kyllä löytyy.
Oma nimi nousee esiin niin mitään paljastettavaa ei nyt olekkaan.
MAGA!