Mies ei ymmärrä miksi en sheivaa vaikka käytän stringejä
Tapailumiehen mukaan outo yhtälö, jota ei ole ennen nähnyt. En tiedä monenko naisen kokemus hänellä on, mutta minä ainakin pidän sellaista karvoitusta, joka tuntuu mukavimmalta ja sellaisia alushousuja, jotka tuntuvat mukavimmilta.
Kommentit (31)
No on tosiaan aika outo yhtälö. Ehkä joku tykkää.
No, eikö ko miehellä ole muuta mietittävää/ mielessä kuin tapaamansa naisen alapäänkarvoitus ja hänen pikkuhousujensa malli!? Outo tyyppi!
Stereotypia. Aika simppeli kaveri.
Todennäköisesti ainakin siistit rajat ja lyhennät mittaa siistiksi niin se riittää kyllä silloinhan on mukava sormettaa ja antaa suuseksiä pillulle.
Onko ap:lle samantekevä, minkä näköisen hänen vittunsa on miehen silmissä? Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lle samantekevä, minkä näköisen hänen vittunsa on miehen silmissä? Kynis
Oma mukavuus ennenkaikkea! Kyllä itsellänikin kasvaa luonnonvaaleaa pikkukiekuraa ; tosin käytän pikkareita, jotka peittävät kiekurani. Siistin , mutta en sheivaa posliiniksi; sen verran söpöt ovat!
Kyllä nurmikkokin pitää leikata jos haluaa että naru näkyy sen päältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lle samantekevä, minkä näköisen hänen vittunsa on miehen silmissä? Kynis
Oma mukavuus ennenkaikkea! Kyllä itsellänikin kasvaa luonnonvaaleaa pikkukiekuraa ; tosin käytän pikkareita, jotka peittävät kiekurani. Siistin , mutta en sheivaa posliiniksi; sen verran söpöt ovat!
Söpöyssyistä täytynee hyväksyä, mutta vielä paremmin tekisit, jos herttaisuussyistä myös sheivaisit, kun kerran tiedät, että se ilostuttaisi miestäsi. Ja kaikkein parhaimmin, jos pyytäisit miestäsi sheivaamaan. Kunis.mi
Tursuava tussu on munusta paras, isoilla huulilla ja terhakkaala isolla klitoriksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöyssyistä täytynee hyväksyä, mutta vielä paremmin tekisit, jos herttaisuussyistä myös sheivaisit, kun kerran tiedät, että se ilostuttaisi miestäsi. Ja kaikkein parhaimmin, jos pyytäisit miestäsi sheivaamaan. Kunis.mi
On mies niitä sheivannut, mutta ei ihan paljaaksi kuitenkaan. Hän vain nyt sattuu tykkäämään mun lähes valkoisista, hennoista kiekuroistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunainen pieni ja tiukka pillu hentoisine, vaaleine kiekuroineen; kuin kukkaa, sanoo mies eli kyllä hän siitä tykkää...
Onhan niitä joilla alkaa heti jöpöttämään kun vastaan tulee haiseva hoitamaton rämemajava wc-paperipaloilla koristeluna..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mies niitä sheivannut, mutta ei ihan paljaaksi kuitenkaan. Hän vain nyt sattuu tykkäämään mun lähes valkoisista, hennoista kiekuroistani.
Sun vittusihan onkin erityiskaunis. Sain aluksi käsityksen, että se kyllä on nätti, mutta tavallisen rajoissa. On käynyt meidän mökillämme parikin sisarta, jolla oli untuvaista vittukarvaa. Kyllä se oli kauniimpaa, kuin jos olisi ollut sheivattu. Hyvää jatkoa teillekin! Kynis.mi
Sun vittusihan, ap,. onkin erityiskaunis. Sain aluksi käsityksen, että se kyllä on nätti, mutta tavallisen rajoissa. On käynyt meidän mökillämme parikin sisarta, jolla oli untuvaista vittukarvaa. Kyllä se oli kauniimpaa, kuin jos olisi ollut sheivattu. Hyvää jatkoa teillekin! Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä joilla alkaa heti jöpöttämään kun vastaan tulee haiseva hoitamaton rämemajava wc-paperipaloilla koristeluna..
Ja ne onkin kaikkein äänekkäämpiä, kun karvoista aletaan puhua.
Vierailija kirjoitti:
Sun vittusihan, ap,. onkin erityiskaunis. Sain aluksi käsityksen, että se kyllä on nätti, mutta tavallisen rajoissa. On käynyt meidän mökillämme parikin sisarta, jolla oli untuvaista vittukarvaa. Kyllä se oli kauniimpaa, kuin jos olisi ollut sheivattu. Hyvää jatkoa teillekin! Kynis.mi
Pate II.
On se kumma, miten noilla senioreilla on vaan yksi agenda, mistä ne jauhaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Runkkarin fantasiointia, mies joka ei tiedä pilluista mitään, kun haukuu.
Mun pilluni on mun pilluni. Tykkään siitä itse juuri sellaisena kuin se nyt on! Mun mieheni rakastaa sitä....Everything is o.k.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkarin fantasiointia, mies joka ei tiedä pilluista mitään, kun haukuu.
Ehkäpä se tietää siistityistä pilluista. Niistä sulla taas ei taida olla pahemmin kokemusta.
Vaihda miestä. Minulle olisit ihan toivekumppani. Hra71.