Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loman loppu ahdistaa :(

Vierailija
26.07.2025 |

Työstäni ihan tykkään mutta se arjen kiire. Se rassaa jo nyt. Kun ei vaan ehdi missään välissä vetää henkeä eikä pysähtyä.Aina on kiire ja menossa jonnekin. Tiedän että kaikilla maailmassa on yhtä paljon aikaa mutta kai sitten vaan olen huono ajankäyttäjä. Tai sitten missään välissä ei pitäisi/saisi vaan istua tekemättä mitään.

Normipäivä menee niin että aamulla herätys noin 1,5h ennen töihin lähtöä, aamupuuhat &noin puolen tunnin koiralenkki. Töihin ajomatkaa 45min, töissä noin 8:30-17, kotona kuuden maissa. Ruokaa, kauppa jne pikkuaskareita. Yleensä joku jumppa tai salikäynti -aikaa menee matkoineen reilu 1h. Koirien kanssa lenkki, pyykkiä kuivumaan, imurointi, kodin pikkusälä hommaa. Ja kello on 23 ja sitten sama uudestaan seuraavat 11kuukautta. Viikonloppuisin kiire silloinkin, ikinä ei kerkeä minnekään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepas jos sulla vielä olisi lapsia tuohon hässäkkään? 

Vierailija
2/7 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapset on jo aikuisia ja omillaan onneksi. Mutta vanhenevat vanhemmat alkaa olla hoitokattaus2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ihan itse aiheutettua "kiirettä". Miksi myös vkloput ovat yhtä kiireisiä? Voisit vapaa päivät ottaa vähän rennommin ja vaikka karsia niitä menojasi.

Vierailija
4/7 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee liikaa aikaa töissä käyntiin. Itse teen etätöitä. Herään 7.00. Avaan työkoneen ja syön siinä samalla aamupalaa kun teen töitä. Työt loppuu 14.45 ja vapaa-aika alkaa siitä suoraan. Vaihda työtä. 

Vierailija
5/7 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ma-pe työ ja koirat ja lisäksi kaksi teiniä. Herään klo 5.45, koirat ulos 30min ja seiskaksi töihin, pyörällä 10min. Kotiin tulen viimeistään klo 15. Mies hoitaa koirat iltalenkin. Teinit tulee kotiin klo 15.30. Koko ilta aikaa. Ruokaa laitan arkisin parina päivänä ison satsin. Pe haetaan pizzaa ja vkl on aikaa kokata. Iltaisin lenkkeilen, uin, käyn kirjastossa ja tapaan ystäviä. Nukkumaan 22.

Miten sulla on lomaa vasta 11kk päästä? Kai nyt lomaa on muulloinkin? Ei ihme että ahdistaa. Arkesi kuulostaa tosi aikataulutetulta.

Vierailija
6/7 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kesälomaa ollenkaan. Liikaa töitä. Lomalle ei ole aikaa eikä tilalle ole ketään tekevää. Katsotaan vuoden päästä ehtisitkö lomailla.

Vierailija
7/7 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA