Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpaa yleensä harmittaa enemmän menkkojesi alkaminen, sinua vai miestäsi?

Vierailija
26.07.2025 |

Niin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mua kuitenkin. Jos mieheni tekee seksiä mieli mun menkkojen aikana (useimmiten tekee), niin otan häneltä silloin suihin. 

Vierailija
2/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia yhtä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus irtoaa, niin juuri ennen mekkoja. Ei siis harmita.

Vierailija
4/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menkat estä seksiä meillä. Suuseksistä esimerkiksi en välitä niin mihinpä tuo vaikuttaisi ellei ole juuri se yksi runsain vuotopäivä. Silloinkin lähinnä sormetus sellainen että itse jännitän sitä kun se ei voi olla miehelleni yhtä kiihottava kokemus kuin tavallisesti. Pyyhkeitä vain alle.  Ei minulla ole aivan kauhean suuria intohimoja menkkaseksiä kohtaan mutta tarvitsen ja haluan tosi paljon seksiä ja kyllä minua siihen motivoi se nautinto mitä minäkin saan, ei pelkkä seksin konsepti että miehen tyydyttäminen yksinään sen korvaisi. 

Eli minua harmittaa enemmän kun minä ne krampit ja muut vaivat kärsin. Seksiin ei vaikuta suuremmin. 

Vierailija
5/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ajaa kelillä kuin kelillä!

Vierailija
6/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vain olisikin ne menkat vaimolla. Olisi silloin pahalla päivällä vain sen muutaman päivän kuusta. Minipillereillä jatkuvasti kuin perseelle ammuttu karhu. Ja syö niitä vain ja ainoastaan noiden menkkojen loppumisen takia. Ehkäisyyn niitä ei tarvittaisi koska se on muutoin hoidettu

Vierailija
7/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meitä kumpaakaan harmita. Miksi harmittaisi? Mieheni on itse halunnut puolisokseen biologisen naisen, enkä minä taas näe menkoissa mitään erityisen harmittavaa. 

Vierailija
8/15 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa enemmän. Miestä ei ehkä harmita ollenkaan, vaan on päinvastoin onnessaan kun saa aika suurella varmuudella ainakin kaksi suihinottoa sinä aikana.

Vierailija
9/15 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vaimolla oli vielä menkat, niin vaimoa varmasti haittasi enemmän. Naitiin niinkuin muutenkin.

Vierailija
10/15 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaimoa enemmän harmittavat. Silloin minä poika kipaisen Lauran luo. Hänellä on eri rytmissä kierto. 

Vierailija
11/15 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun harmittaa, kun mahaan sattuu ja turvottaa. Mies on varmaan vain iloinen, kun tietää että mua ei haluta menkkojen aikana.

Vierailija
12/15 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut milloin minua saattaisi harmittaa menkkojeni alkaminen on silloin, jos olen menossa jonnekin mökkiolosuhteisiin tai vaeltamaan (tätä ei kyllä tapahdu kuin kerran 5 vuodessa). Seksielämäämme menkoillani ei ole vaikutusta, pannaan silloin kun huvittaa.

Vierailija
13/15 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan tyttöystäväni kanssa seksiä ihan normaalisti menkkojen aikana. Huom. itsekin olen nainen. 

Vierailija
14/15 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietääkseni ne kivut on mulla eikä miehellä. Mene töihin.

Vierailija
15/15 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Vaimo halusi aina seksiä juuri ennen menkkoja ja kävi kuumana heti niiden jälkeen. Jos sattui venymään otti suihin ja purki liiat paineet.