Miten joillekin kertyy ylipainoa kun minä olen normaalipainon alarajalla ihan normaalilla ruokavaliolla?
Kommentit (24)
Koska olet ns läpipasko eli ruoka menee lävitsesi. Siksi.
Miten jotkut sairastuvat jo lapsena syöpään, kun minä en ikinä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut sairastuvat jo lapsena syöpään, kun minä en ikinä.
-ap
Sinä nyt vaan olet kaikintavoin parempi ihninen.
Ja taas yksi tonokki kyselee tyhmiä.
Niin sanopa se. Minä olen aina liikkunut paljon ja syön vain kaksi kertaa päivässä, mutta olen silti ylipainoinen. Herkkuja en syö, mutta alkoholia tulee kesällä kulutettua. Kulutukseni on reilusti alle 2000 kcal vuorokaudessa.
Syövät enemmän mitä kuluttavat. Sitä syöt sen mitä kulutat. 100% fakta. Minäkin kuulun jälkimmäiseen, eli syön sen mitä kulutan.
Kai se on se, että olen ilmeisesti tottunut syömään hieman enemmän kuin kulutan, ja siksi paino on noussut 56 kilosta 72 kiloon 5 vuoden aikana. Olen 168cm pitkä ja ylitin siis juuri ylipainon rajan BMI25.
Painon pudottaminen on vaikeaa, sen nousemisen välttäminen olisi ollut helpompaa. Olisi kannattanut olla tarkkana aiemmin.
Miksi vauvat on erikokoisia syntyessään? Jotkut ovat palleroita ja jotkut ruipeloita.
Mä oon tämmönen pesusieni joka imee itseensä kaiken mitä syö.
Minä ap olen vieläpä romanimies. En ole koskaan tykännyt suomalaisista yhtään. Ovat lihaviakin.
-ap
Laskeskelin, että jos olen lihonut 5 vuodessa 18 kiloa, on päivittäinen kalorien liikasaanti ollut vain 79 kcal, eli suuresta ylityksestä ei ole kyse, mutta ajan kanssa näkyy kyllä.
Huhhuh kun menee aikaa päästä sitten näistä kiloista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Geenit
Ja veet.
Mulla on sekä isän että äidin puolelta suku ylipainoisia, kuten veljenikin ja mä olen hoikka, jopa laiha.
Johtuu ihan siitä, kun ne muut syö ja "nautiskelee" ja mä olen syömishäiriöinen. Eli mulle se "normaali" syöminen on salaatti päivässä ja vedän tunnin lenkin, kun ne syö syö normaalia ruokaa ja juo mitä huvittaa eikä harrasta urheilua.
Oon lähemmäs 40v ja edelleen ihmettelen mikä on ihmisille se "normaali". Esim vasta viime vuonna opettelin syömään joka päivä ja uskallan jopa syödä perunaa. Geenit voi olla osa mutta kyllä se on loppupeleissä omat joka päiväiset valinnat.
Vierailija kirjoitti:
Niin sanopa se. Minä olen aina liikkunut paljon ja syön vain kaksi kertaa päivässä, mutta olen silti ylipainoinen. Herkkuja en syö, mutta alkoholia tulee kesällä kulutettua. Kulutukseni on reilusti alle 2000 kcal vuorokaudessa.
Kuinka syöt ja urheilet
Vierailija kirjoitti:
Minä ap olen vieläpä romanimies. En ole koskaan tykännyt suomalaisista yhtään. Ovat lihaviakin.
-ap
Paska trolli. Romanithan ne vasta läskejä on.
Geenit