Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen laukeaminen

Vierailija
25.07.2025 |

Onko laukeaminen teille emotionaalinen tapahtuma 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on. Laukean mieluummin vaimoon, tai vaimon kanssa, kuin itse runkaten. Jos ei olisi, eivät miehet yrittäisi iskeä vastakkaista sukupuolta edes hetken huvilsi, runkkaisivat vain.

Vierailija
2/15 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainaki haluan saada sen tytön kaa josta tykkään, ihailen ja pidän tosi seksikkäänä eli oman tyttiksen. Oon tosi himokas ja haluan panna koko ajan. On se erilaista jos ei oo tunteita toista kohtaan tai hinkkaa kädellä. Se on niin kun suoritus ja paineiden purku. Ihanaa on haluta toista tosi paljon ja saada sit mahdollisimman paljon orgasmeja ja syöksyjä ja huomata miten tyttö nauttii pienestäkin mun kosketuksesta ja kun mä panen sitä, se saa niin herkästi orkun. t.p16

Vierailija
4/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on. On se ihan toisenlainen tunne laueta vaimon pilluun kuin runkata. Vielä huimempi, lähes ekstaattinen tunne on laueta paljaalla vittumaisen pomon vaimon kiimaiseen pilluun. 

Vierailija
5/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainaki haluan saada sen tytön kaa josta tykkään, ihailen ja pidän tosi seksikkäänä eli oman tyttiksen. Oon tosi himokas ja haluan panna koko ajan. On se erilaista jos ei oo tunteita toista kohtaan tai hinkkaa kädellä. Se on niin kun suoritus ja paineiden purku. Ihanaa on haluta toista tosi paljon ja saada sit mahdollisimman paljon orgasmeja ja syöksyjä ja huomata miten tyttö nauttii pienestäkin mun kosketuksesta ja kun mä panen sitä, se saa niin herkästi orkun. t.p16

Uiui.. tuli mieleen oma nuoruus. Nuorten kiihko on niin ihanaa..

Vierailija
6/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi pomon vaimojuttu oli hyvä. Muistuu mieleen kun

Vierailija
7/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, nyt kun ajattelee. Siitä tulee tosi hyvä tunne pikäksi aikaa. Samoin kuin siitä kun saa toisen laukeamaan vaikka nuolemalla, niin tulee voimakas yhteyden ja rakkauden tunne.

Vierailija
8/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotionaalisuden määrittää se, mikä on johtanut laukeamiseen. Jos runkkaan terveydelisistä syistä tai pitääkseni vehkeet vireessä, ei siinä paljon tunnetta ole. Rakastellessa tunnetta on aina, muuten en siihen ryhtyisi.

Vierailija
9/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun ensimäinen tyttöystäväni otti suihin ja vielä nieli, niin se tuntui kuin kuin olisin saavuttanut nirvanan tms. voimakkaan uskonnollisisen kokemuksen. Vaikka uskonnollisista "Jeesuksen kosketus" jutuista ei ole omaa kokemusta. 

Vierailija
10/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se, nyt kun ajattelee. Siitä tulee tosi hyvä tunne pikäksi aikaa. Samoin kuin siitä kun saa toisen laukeamaan vaikka nuolemalla, niin tulee voimakas yhteyden ja rakkauden tunne.

Näin on. Puhumattakaan sitä, että nuolemisorgasmin jälkeen viimeistelee naisen nautinnon laukeamalla pillluun. Silloin oma laukeaminennkin tuntuu entistä paremmalta ja tärkeämmältä. 

Vierailija
11/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti on. On se ihan toisenlainen tunne laueta vaimon pilluun kuin runkata. Vielä huimempi, lähes ekstaattinen tunne on laueta paljaalla vittumaisen pomon vaimon kiimaiseen pilluun. 

Tää on muuten hvetin hyvä! Alkaa muuten pikkasen seisomaan tälle ajatukselle

Vierailija
12/15 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan mielellään yleisön edessä, saan silloin todella voimakkaita orgasmeja ja sperma lentää silloin reilusti ja pikälle.

Vierailija
13/15 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lippu salkoon ja kakkukahvit jos mälli irtoaa!

Vierailija
14/15 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuulostaa miehekkäältä 😎

Vierailija
15/15 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinukkeen laukeaminen on huomattavasti emotionaalisempaa kuin talouspaperiin laukeaminen