Loukkaannuinko turhasta
Mies eilen aloitti sanomalla että rakas voinko sanoa jotain ilman että suutut tai tulet surulliseksi sanoin et sano vaan , hän vielä varmisti että lupaa ettet suutu ensin sanoin että ok yritän mutta mitä asia koskee.
sitten hän kysyi että millä mä poistan karvoja , sanoin että höylällä ,miksi ? Kuulemma yhdynnässö takaapäin _joskus_ sänki tuntuu inhottavalta kuulemma.
ja siis lisään nyt tähän väliin että olen _erittäin_ tarkka , siis lähes pakkomielteinen sheivaamisen suhteen , ollut jo teinistä. Kukaan kumppani ei koskaan ole nähnyt / tuntenut minua ns karvaisena. Sheivaan joka päivä , joka ikisen millin myös jalkovälissä , joten ensimmäinen reaktioni oli epäusko koska kyllähän minä nyt itsekin tunnen ettei siellä mitään sänkeä tunnu , ja toki , on voinut pari kertaa tuntua , mutta sekin on täytynyt olla hädin tuskin tuntuva sillä kuten sanottu en anna sen kasvaa.
tulin surulliseksi , olen juuri alkanut tuntemaan itseni rennoksi ja mukavaksi ja uskaltautunut tekemään asioita joita en kenenkään kumppanin kanssa ennen. Olen aina ollut epävarma itsestäni, joten lähinnä tunnen noloutta tästä, hän ei ymmärrä miksi tulin surulliseksi, sanoi että erehdyin luulemaan että olemme läheisempiä kuin todellisuudessa olemmekaan .. ollaan siis jo 1.5 vuotta olleet yhdessä
Kommentit (39)
On sinulla järisyttävän suuret murheet.
Hahah, saa täältä kieltämättä hyvät
naurut välillä.
Ei muuta sun karvoihisi kommentoitavaa. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kehosi.
Miehen keholla ei ole mitään väliä?
Onko joku siihen millään tavoin puuttunut??? Ei ole.
Ei saisi tietysti vähätellä kenenkään murheita, mutta kun vertaan edesmenneeseen mieheeni... Hänelle olin ykkönen aina, sheivasin tai en. Ei esittänyt sen suhteen mitään toiveita, muut asiat oli hänelle tärkeitä.
Olen onnekas nainen, että sain elää niin ihanan miehen kanssa ja olla nuori puska-aikana. Kateeksi ei käy aloittajaa eikä muita nykynuoria.
Ei jestas. Nainen, nyt rajat kuntoon. Mies on typerys, kun ei ymmärrä mitä hyvää annat vaan valittaa.
Nyt sanot miehelle, että tästä eteenpäin 3 viikkoa et sheivaa ollenkaan ja mies tyydyttää sut joka päivä kielellään ja tekee väihintään 1 romanttisen eleen sulle joka päivä. Muuten teidän suhde on nyt tässä. Tai jotain muuta mitä kaipaat. Miten haluat, että mies pitää sua hyvänä? Nyt on miehen vuoro olla kiva sulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei jestas. Nainen, nyt rajat kuntoon. Mies on typerys, kun ei ymmärrä mitä hyvää annat vaan valittaa.
Nyt sanot miehelle, että tästä eteenpäin 3 viikkoa et sheivaa ollenkaan ja mies tyydyttää sut joka päivä kielellään ja tekee väihintään 1 romanttisen eleen sulle joka päivä. Muuten teidän suhde on nyt tässä. Tai jotain muuta mitä kaipaat. Miten haluat, että mies pitää sua hyvänä? Nyt on miehen vuoro olla kiva sulle.
tämä
Tsiisus sentään taas tätä meininkiä.
En kattelis tollasta miestä sekuntiakaan.
Asiaan on olemassa yksinkertaisempi ratkaisu kuin osasit kuvitellakaan: anna karvojen kasvaa luomuna.
En jaksa käsittää, miten paljon eräät käyttävät aikaa, vaivaa ja rahaa karvojensa kanssa askarrellessa. Ehtiikö sitä muuta tehdäkään, kun hinkata karvoja ja somettaa?
Todellinen ongelmasi on se pakkomielteisyys. Jos luopuisit siitä, ei olisi pistelevää sänkeä. Tiesitkö, että on olemassa häpykarvojen pehmennysainetta?
🙄 te jotka päivittelette mun sheivaanista ette pahemmin eroa miehen kommentista .. sehän nyt ei ole se pointtti. Sheivaaminen on mun oma valinta , yhtälailla kun joku tykkää lyhyistä hiuksista esim. Miten tää voi häiritä muita niin paljon ? Anyway kiitos kommentoijille. Ap
No lopeta typerä sheivaaminen. Alapäässä kuuluu olla karvoja. Niistä on enemmän hyötyä kuin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kehosi.
Your body my choice
Vierailija kirjoitti:
🙄 te jotka päivittelette mun sheivaanista ette pahemmin eroa miehen kommentista .. sehän nyt ei ole se pointtti. Sheivaaminen on mun oma valinta , yhtälailla kun joku tykkää lyhyistä hiuksista esim. Miten tää voi häiritä muita niin paljon ? Anyway kiitos kommentoijille. Ap
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa noille kirjoitukselle joissa päivitellään kun joku kuluttaa aikaa sheivailuun. Aika joka siihen menee on merkityksetön.
M49
Alapäänsä sheivaavat on sairaita ja reppanoita.
Miten kukaan normaali voisi sheivata alapäätään.
Ap, älä välitä noista typeristä ja ilkeistä kommenteista! Itse tykkään myös karvani sheivata säännöllisesti ja joskus harvoin exä valitti tosi lyhyen sängen pistelystä. Mutta myös hänen oma sänkensä pisteli minua melko usein, koska hän oli laiska sheivaamaan omiaan, vaikka vaati minulta posliinia. Siispä jätin hänen kommenttinsa omaan arvoonsa, koska tiesin, että parhaani yritän karvojeni kanssa. Nykyinen kumppanini ei ole ikinä valittanut sängestäni, vaikka hän on melkein tarkempi omien karvojensa kanssa kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin lisätä , syy miksi ehkä loukkaannuin enemmän kuin olis ollut tarve oli se tilanne missä hän tän sanoi , olin siis juuri tanssinut miehen edessä , tarkemmin siis twerkannut kun hän siitä tykkää , ja osaankin sen , anyways , ehkä minuutti sen jälkeen hän sit aloitti et hei voinko sanoa jotain. Onko teidän mielestä ymmärrettävää että tossa yhteydessä kun halusin ja luulin tuntevani itseni viehättäväksi ja tein jotain mistä hän pitää , niin hän sit miettikin tollasta ja kritisoi? Ap
Sitten on ihan ymmärrettävä reaktiosi. Hän nolasi sinut herkimmällä mahdollisella hetkellä, eikä ymmärrä sitä itse. Turha tuossa on karvoihin tukehtua, ne ovat vain riidan otsikko. Sisältö onkin sitten ihan pätevää asiaa. Toivottavasti osaat selittää miten koit, ja mies ymmärtää saaneensa sinut tosi tosi epävarmaan tilaan.
Ylianalysoit liikaa. Miehesi sanoi vain, että joskus sänki pistelee. Se oli se sanoman ydin ja hän sitten kysy mitä mieltä olet sokeroinnista tai vahauksesta. Ala pitää ns. siistittyä mallia, niin ei sitten pistele.