Saapa nähdä mitä akka tänään unohtaa kotiin kun ollaan menossa mökille?
Kommentit (14)
Kysy mitä on pakattu, ennen kuin lähdet.
Ukkonsa. Lähtee tyttöjen reissuun onnellisena.
Perus tollukka, vttuilee ja nälvii vieressä, samalla kun nainen hoitaa kaikki työt.
Unohtaa ukon kaljat ja vodkapullon.
Minä akka en unohda mitään koskaan. Olen tottunut kirjoittamaan kaikki asiat paperille noin viikkoa ennen matkaa, ennen mökkilomaa jne. Myös tyttäreni käyttää samaa tekniikkaa, minkä oppi jo nuorena partiolaisena.
Myös auton vara-avaimet on laukussani valmiina. Vain paperikalenteri oikeasti toimii, digit voi heittää roskikseen. Kauppalista pitää kirjoittaa paperille ennen kauppaan menoa, mutta jättää lista kotiin, neuvoi eräs muistisairauksien tutkija TV-ohjelmassa.
Jospa aloittajakin ottaisi ruutuvihkon esiin ja kirjoittaisi muistettavat asiat hyvissä ajoin ennen matkaa.
Avuton miesvauva ota osaa tavaroista ja välineistä huolehtimiseen äläkä vingu.
Sinut se unohtaa, se on suunnitelma! Meillä on kiva viikonloppu tiedossa, kuohuviiniä, mansikoita, erilaisia herkkuja. Ei sinne hapannaamoja kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Jos se unohtaa sinut.
Tosiaan. Toivottavasti unohtaa apn lopullisesti.
Sulla mitään mökkiä eikä liiemmin "akkaakaan" ole. Luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Sinut se unohtaa, se on suunnitelma! Meillä on kiva viikonloppu tiedossa, kuohuviiniä, mansikoita, erilaisia herkkuja. Ei sinne hapannaamoja kaivata.
Niin ja naapurimökin sinkkukönsikäs on oikea ilo silmälle. Jospa kutsutaan hänet iltaamme viihdyttämään.
Ja annas kun arvaan. Olet sellainen, joka sitten siellä mökillä ollessaan keskittyy lojumaan ja kasvattamaan kaljamahaansa samalla, kun nainen hoitaa ruoanlaiton ja kaikki muut työt ja askareet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja naapurimökin sinkkukönsikäs on oikea ilo silmälle. Jospa kutsutaan hänet iltaamme viihdyttämään.
Tottakai! Itse juttelin hyvärunkoisen raksamiehen kanssa päivällä kaupassa, ja jo vihjailin missä mökillä viikonloppua naisporukassa vietetään. Jospa saadaan yllätysvieraitakin ;)
Miksi akan täytyy muistaa? Pakkaa itse mukaan kaikki tarpeellinen. Ihme vikinää.