Miksi Anne Kukkohovin kasvot on niin paljon freesimmät kuin ikäisillään naisilla yleensä?
Katsoin instaa. Anne 54v. todellakin tullaiset sileät piirteensä säilyttääneet kasvot. Joku voi sanoa että filttereitä käytetty. Mutta sitten kun katson jonkun randomin saman ikäisen naisen instaa, se naama näyttää aika erinlaiselta. Eli ei samanlaista sileyttä ja varsinkin ne piirteet eivät enää näy niin hyvin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freesi, filtteri, random, insta
Että tuo englannin joka paikkaan tunkeminen on typerää.
Kerro ihmeessä, mikä on filtterin suomennos, niin aletaan kaikki käyttämään.
Suodatin. Olisiko kuvasuodatin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kohta saadaan tähän(kin) ketjuun kommentti että mammat on vain kateellisia. Se tuntuu olevan vakio.
Jep. Itselle se ja sama mitä naiset tekee naamalleen, hyvältähän ne yleensä näyttää. Mutta se ärsyttää vietävästi, että useimmat miehet ei ihan oikeasti tajua, että sille naamalle on tehty jotain.
Ei kaikki naisetkaan tajua. Ihmetellään, miten joku 50+ (luomu) on rupsahtanut kuin toinen 50+ naama täynnä botoxia ja täytteitä näyttää niin nuorelta ja freesiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freesi, filtteri, random, insta
Että tuo englannin joka paikkaan tunkeminen on typerää.
Suodatin?
-eri
Anne Kukkohovi kesälomalla aloittaa uusia keskusteluja Vauva-palstalla itsestään
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei normi 50+ mamma näytä samalta vaikka lisäisi filttereitä maksimit!...
ap
Mistä sä tiedät kenenkin ulkonäön. Anne on kyllä toden totta kyllä kaunis.
Anne on aina ollut suomen kaunein. Kokenut malli.
Tämä ajatus tuli vain mieleeni kun liityin deittipalveluun ja selailin siellä ikäisiäni naisia. Ei juurikaan noita Annen tyyppisiä ollut siellä...
ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä ajatus tuli vain mieleeni kun liityin deittipalveluun ja selailin siellä ikäisiäni naisia. Ei juurikaan noita Annen tyyppisiä ollut siellä...
ap
Miltäs itse näytät, miesmalliltako?
Minä olen Annen tyyppinen, nuorena kysyttiin kadulla malliksi ja yhä on naama ok. Mutta minä olen naimisissa ex miesmallin kanssa, joka voisi yhä olla miesmalli.
Minusta vähän tuntuu, että ap:lla ei ole varaa olla nirso Tinder-naisten ulkonäön suhteen.