Venäläislehti: EU aikoo hyökätä Venäjälle sotilaallisesti 2027
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8eded3f6-bdad-4aaf-a799-ff6b2df1698d
Ilmeisesti ryssäkät suunnittelevat itse operaatiota kyseiselle vuodelle.
Kommentit (43)
Naurattaa kun Venäjä luulee eurooppalaisten himoitsevan heidän saastuneen maansa valloitusta. Eihän siellä ole mitään kiinnostavaa. Venäläiset tunkevat toisten maille kun huomaavat miten paljon paremmin hoidettuja ne ovat.
Kyllähän se on saatanallista että arabi ryöstää kristittyjen talot koulut näyttelee viatonta !
Niinhän se siellä nurinkurinvaltiossa on, kaikki mistä muita syyttävät ovat joko itse jo tehneet tai suunnittelevat tekevänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan luulen että 1941 kukaan ei auttanut suomea vähääkään muuten viipuri olisi meidän edelleen. On vähän aavistus että kun paholainen villitsee siinä kaatuu myös syyttömät.
Sulla on nyt vähän historian tosiasiat hakusessa. 1941 Suomi valtasi Viipurin takaisin, ja apuakin tuli Saksasta koko pohjois-Suomen mittaiselle rintamalle. Se mitä tapahtui jatkosodan loppuvaiheessa oli ihan eri juttu. Ja silloinkin saatiin kyllä Saksasta merkittävää apua, ennen kuin se ystävyys happani.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen varastaa se on ainoa asia mihin voi luottaa.
Siskot ja veljet, tämä on hyvä pitää mielessä, koska heitä on Suomessa n. 100 000.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen varastaa se on ainoa asia mihin voi luottaa.
Kyllä siihenkin voi luottaa, että se valehtelee aina. Ja tekee sotarikoksia minkä kerkeää, ja valehtelee niistäkin. Kiistää kaiken ja valehtelee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan luulen että 1941 kukaan ei auttanut suomea vähääkään muuten viipuri olisi meidän edelleen. On vähän aavistus että kun paholainen villitsee siinä kaatuu myös syyttömät.
Teheranin konferenssissa Churchill ja Roosevelt kuulemma ehdottivat Stalinille että joustaisi aluevaatimuksissa sen verran että jättäisi edes Viipurin Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on saatanallista että arabi ryöstää kristittyjen talot koulut näyttelee viatonta !
Ja tämä liittyy venäläisten ikiaikaiseen perseilyyn miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmä sulle mietittävää Jone
Iigorilla ote lipsuu.
Miksi odottaa ry zz än hyökkäystä kun länsimaat yhdessä keräisivät sotajoukot ja lanaisi tuon paskatunkion maantasalle välittömässti. Jokunen vihervassu ulisee jotakin ja Yk tuomitsee, mutta väliäkö sillä päästäisiin terroristivaltiosta eroon heti.
Hyvä! olen valmis!
Raja tulee siirtää Vienanmereltä Kazakstanin länsirajalle.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisiä epätoivoisia yrityksiä ylläpitää sisäistä yhtenäisyyttä Venäjällä.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos orava...-tyyliin
Vierailija kirjoitti:
Siellä on paljon lehtiä 🥱🥱
Ja ne kaikki Kremlin talutusnuorassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas luulen että hyökkäävät aiemmin. Ovat nyt mielestään opettaneet, että tekevät aina päinvastoin, kuin ilmoittavat. Joten nyt Eurooppa uskoo, että venäjä hyökkää 27. Venäjä haluaa toki yllättää, joten rynnistävät ennen sitä.
Millä se iivana hyökkäisi aikaisemmin. Kaikki käytettävissä olevat resurssit menevät nyt ukrainansodan persieen.
Pyc cä painaa nyt lihamyllyyn jengiä kuin Snellmannin makkaratehdas juhannuksen alla. Joku Trumpin aikaraja häämöttää kuukauden päässä. Madot voi lopettaa hyökkäyksensä siihen paikkaan ja orranssipään kanssa tehdä rauhansopimukseen jossa saavat pitää kaikki alueet joita siihen mennessä hallitsevat. Niillä on aika iso sotavalmis armeija kasassa. Sen voi laastaroida nopeasti kuntoon, koska laatu ei merkitse, ja siirtää minne lystää. Ukrainan sijaan sota voi olla kolmen kk:n päästä eri maassa, vaikka Liettuassa.
Ei kukaan halua tuumaakaan puten maata, sillä koko maa on tuhottu. Sillä sakilla ei ole mitään vastuuta luonnosta tai ilmastosta, elävät paskatunkiolla. Suomessa huomaa heti naapurista, minkä maan kansalainen asuu, törkyä on joka puolella oli sitten piha tai parveke. Mistä muuten johtuu russakoiden lisääntyminen kerrostaloissa, koettakaapa arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisiä epätoivoisia yrityksiä ylläpitää sisäistä yhtenäisyyttä Venäjällä.
Jep. Tämä ja naisten sortaminen. Siellä on 66 miljoonaa miestä ja 78 miljoonaa naista. Jos naiset haluaisi, kreml olisi mennyttä yhdellä äänestyskierroksella. Siksi ne haukkuu naispoliitikkoja kaikin keinoin, myös Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään maa ei todellisuudessa suunnittele hyökkäävänsä Venäjälle, koska hyökkäyksellä ei saavutettaisi mitään. EU ja muut maat aiemmin tyytyväisenä ostivat halpoja raaka-aineita Venäjältä, mutta tämä ei fasistiselle diktaattorille kelvannut. Piti lähteä hyökkäyssotaan naapurimaita vastaan.
Ei sieltä paskaläjästä kukaan mitään halua.
Miksi ne eivät siellä maassansa näe näin ilmiselvää tosiasiaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikään maa ei todellisuudessa suunnittele hyökkäävänsä Venäjälle, koska hyökkäyksellä ei saavutettaisi mitään. EU ja muut maat aiemmin tyytyväisenä ostivat halpoja raaka-aineita Venäjältä, mutta tämä ei fasistiselle diktaattorille kelvannut. Piti lähteä hyökkäyssotaan naapurimaita vastaan.
Kremlin ylin johtoporukka kuuluisi mielisairaalaan.
Millä se iivana hyökkäisi aikaisemmin. Kaikki käytettävissä olevat resurssit menevät nyt ukrainansodan persieen. Lännen tiedustelu ja aseistus on sitä paitsi sitä tasoa, että venäläisten ryhmitykset tuhottaisiin heti kun ne ovat ylittäneet NATO-rajat. Ensin lamautettaisiin ilmapuolustus ja varmistettaisiin ilmaherruus, sitten totisella kädellä murkulaa moskovan joukkojen niskaan niin, että kremlin haaveet kuihtuisivat siihen.
Kyllä kreml tietää, ettei siitä ole Natolle vastusta, kun eivät saa Ukrainaakaan nitistettyä. Pelkkää puhetta kotimaiseen kulutukseen tuottavat.