Paljonko rehuja olet syönyt tänään?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Reippaasti yli. Puoli kiloa mansikoita, puoli kiloa mustikoita, kilo herneitä, puoli kiloa perunoita, yhden kurkun, 3 paprikaa, puoli kiloa vadelmia. Lasketaanko viljatuotteet? Niitä on mennyt pari kiloa.
Perunoita ei lasketa. Sokeria olet syönyt todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reippaasti yli. Puoli kiloa mansikoita, puoli kiloa mustikoita, kilo herneitä, puoli kiloa perunoita, yhden kurkun, 3 paprikaa, puoli kiloa vadelmia. Lasketaanko viljatuotteet? Niitä on mennyt pari kiloa.
Perunoita ei lasketa. Sokeria olet syönyt todella paljon.
En ole syönyt lainkaan lisättyä sokeria. Sokerikoe näyttää paastosokeritasoa. Mittaan aina sokerin.
En usko. Vähän puolukoita, hieman kurkkua, pari kirsikkatomaattia, ja ruoassa oli suolakurkkua ja sipulia.
Emmää syö rehuja. Eläinten ruokaa. Ihmisille nykyään suositellaan 800g/vrk kasviksia. Se tulee kyllä täyteen.
En tiedä. En ole syömishäiriöinen joten en punnitse ruokaani.
Reilusti yli. Aamupalaksi pari isoa naurista ja banaanin, sekä eilisen illan salaatin jämät. Siinä jo se puoli kiloa. Lounaalla noutopöydästä kurkkua,salaattia, punajuurta, paistettuja kasviksia. Taas se puolisen kiloa. Iltapalaksi tein fetasalaattia, jossa oma osuus kasviksista oli puolikas kurkku, iso paprika, pari isoa tomaattia, rukolaa ja ruohosipulia. Taas ehkä yhteensä puoli kiloa kasviksia.
Muuta kuin kasvista olen syönyt muikkuja, tsatsikia ja fetajuustoa.
Eiköhän. Lounaaksi söin salaatin jossa oli salaatinlehtiä, tomaattia, sipulinvarsia ja avokadoa. Päivällisen kylkeen pilkoin ison pötkön kurkkua. Iltapalaksi vielä jugurttia, jonka sekaan poimin mustikoita ja metsämansikoita.
5 mustikkaa ja puolikkaan mansikan
Ehkä 300 g. Keräsin ekat tomaatit ja ne oli herkullisia. Syön normaalisti kasvispitoista ruokaa, mutta tänään oli pihvipäivä ja kasvikset jäi vähälle.
Eläimet syövät rehua, minä syön kasviksia.
Mulla on niukka ruokavalio sairauden takia.
Vierailija kirjoitti:
Ruokalistasta päätellen olet Hevonen.
Savustettua lohta, makkaraa, ripauksen pakastevihanneksia ja yhden perunan.
Ei. Olen syönyt:
100g mansikoita
50g pensasmustikoita
porkkanan
5 kirsikkatomaattia
Aamulla meni 250g karpaloita puuron seassa sekä banaani.
Lounaaksi savulohisalaatti (iso paprika, puolikas kurkku, pari tomaattia, sipulia, savulohta)
Päivälliseksi couscous täytteiset paprikat 2kpl
Iltapalaksi napostelin elokuvaa katsoessa pussillisen naposteluporkkanoita ja puolikkaan kukkakaalin hummuksen kera.
Arvioisin että 1,5kg on mennyt kasviksia tänään.
Puolikkaan kurkun, jonkinverran kukkakaalia, kolme porkkanaa, yhden omenan.
Muutaman sentin kurkkua, 3 kirsikkatomaattia, hedelmäcocktail (säilyke jääkaappikylmä) n. 1.5dl, 3 porkkanaa.