Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin aniharva suomalaisnainen osaa käyttää nautinnollisia nuru-massage -taitoja miehensä tyydyttämiseen?

Vierailija
24.07.2025 |

Eli rinnoilla miehen hierominen ja niillä painelu. Vartalon painon käyttö miehen vartalon painona. Pillulla hierominen miehen kullia vasten tämän maatessa selällään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN MIKSI?

tätä ehdottanut monta kertaa mutta ei ole kiinnostusta löytynyt naiselta...omalta siis.

olen myös luvannut hierontaa,kokovartalo hierontaa ihan kaikkee että teen hänelle myös mutta ei ole kiinnostusta siihenkään enään löytynyt..

tämähän on valtavan kiihottavaa hommaa ja tuottaa nautintoa..

M

Vierailija
2/6 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kansalaisopistossa pitäisi järjestää kursseja näiden tekniikoiden opettelemiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo teki nuorempana melkeinpä joka seksikerralla tuota kullin hieromista pillulla osana esileikkiä. Nykyään ei enää halua, kun kostuminen on enemmän työn takana, se on kunnon nuoleminen ja siitä heti panemaan kun alkaa olla valmista.

Vierailija
4/6 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn epäsäännöllisen säännöllisesti tällaisessa hieronnassa, tosin tisseillä hieronta tehdään kuivalla iholla, ei öljyllä. Mutta kun on pehmeät nuoren naisen tissit, niin mahtavalta tuntuu! Tämä johtaa sitten joko käsihommiin tai suikkariin, jossa niellään loppuun asti. Pientä korvausta vastaan. Täytyykin taas käydän nautiskelemassa..!

Vierailija
5/6 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tuollaiset. Oma mies on sen verran kiva että jos olisi joku hänen tärkeä toive niin miksei, mutta se olisi kyllä ihan vain palvelus hänelle, toiminta näyttäytyisi minulle sellaisena että kyllä siinä pitäisi vähän vetää roolia ja näkisin mieheni vähemmän viehättävänä sellaisen jälkeen. Tyytyväinen olen, että miehen toiveet kohdistuu ihan muuhun. 

Kullin hierominen pillulla nyt ihan perussettiä, mutta tuohon nuru-massageen kuuluu kaikkea muutakin.

Vierailija
6/6 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen ei jaksa nähdä vaivaa minkään eteen. Saamattomuus ja vätysmäisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi