Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet nähnyt fantasiointisi kohteen ?

Vierailija
24.07.2025 |

Milloin olet nähnyt fantasiointisi kohteen ?

Oliko hän seksikäs silloin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen kuukautta sitten näin. Yhtä pantava oli kuin aina

Vierailija
2/10 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten, hän on niin kuuma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina. Meillä on seksisuhde ja tapasimme lauantaina seksin merkeissä. Totta kai mies oli seksikäs.

Vierailija
4/10 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tai 3 vuotta sitten. Hän muutti monen sadan kilometrin päähän, en enää näe häntä.

Ihana M-nainen

Vierailija
5/10 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken lähti kotiin ja minun oli pakko siirtyä itsekseni sängyn puolelle..

Ilman rintsikoita, aivan liian lyhyt paita päällä ja tukka hulmuten tuli jo parkkiksella vastaan ja minä tiesin kuinka vaikea minun on pitää silmäni, saati käteni erossa hänestä.. Ajatuksille en voi mitään. Enkä haluakaan. Kielletty hedelmä, josta pidän kyllä muutenkin kuin seksin puolesta, mutta hitto sitä! Tietäisi vain kuinka monta orgasmia olen hänen kanssaan fantasioissani saanut..! Auttoi muuttosiivouksessa ja minä yritin vain selvitä jossain tolkuissani katsellessa hänen pyllistelyjään kaapin pohjalle. Harmitteli hikisyyttään ja sehän auttaakin minua tosi paljon.. Ihana hius kihara hikisessä niskassa kiinni, josta en saa katsettani irti. Ja niin paljon paljasta pintaa..

Suihkuun olisin hänet kutsunut, jos jotain tekisin oikeasti. Siellä olisin kosketellut hänen kaunista vartaloaan joka puolelta, suudellut niskaa, nuolettanut itseäni ja pannut rajusti seinää vasten.

Uiminenkin kävisi, mutta se oli eilisen teema se.

Ei haittaa jos satut käymään näin oudoilla sivuilla kuin minä ja tunnistat itsesi. Olet ihan todella kuuma ja en voi valitettavasti tehdä asialle mitään. N35

Vierailija
6/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin monista. Viimeksi taisi olla naapurini blondi likka, joka tuli samaa matkaa rappuja. Hyvä pylly suoraan edessäni ja totta helkkarissa oli seksikäs! 

Vierailija
7/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi sitten marikaa

Vierailija
8/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverina oli melkein 30 vuotta sitten kuuma mimmi jota katselin ja joskus vähän koskettelinkin. Sitten pari vuotta sitten meistä tuli sattumalta työkaverit. Se kesä pantiin milloin autossa ja milloin missäkin. Lopetettiin kun sen mies oli hankalaa tyyppiä ja ite muutin toisaalle.

Vierailija
9/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivähän tuon kotona näkee, toinen on sitten miten hänet saisi fantasioita toteuttamaan.

Vierailija
10/10 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten, ja huomenna näen uudelleen. 💋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi