Säilyykö jäätelö jos kantaa kaupast kotiin 20.min?
Kommentit (25)
Kyllähän se jäätelö säilyy, jos et syö sitä matkalla, sen olomuoto saattaa vaan muuttua.
Ota kylmäkalle ja kylmäkassi sitä jäätelöä varten mukaan. Tai osta nekin sieltä kaupasta.
Syö matkalla se tai ota kylmäkalle mukaan
Säilyy. Itse käyttäisin termokassia ja laittaisin sinne varuiksi pari kylmäkallea.
Ei se katoa, se vaan muuttuu lämpimäksi pirtelöksi.
Vierailija kirjoitti:
Säilyy. Itse käyttäisin termokassia ja laittaisin sinne varuiksi pari kylmäkallea.
Sama mulla. Termokassi, kylmäkalleja ja samaan kassiin toki jäätelön lisäksi kaikki muukin kylmäketjua vaativa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan kokeilemaan. Mitä nopeammin kävelet, sitä paremmat mahdollisuudet ja mitä enemmän kaloreita poltat joka on hyvä, kun seuraavaksi varmaan tyhjennät koko laatikon naamaan.
Läskit kaduilla kesän läpi on loukkaus näkökyvylle.
Sinä olet loukkaus yhteiskuntaa kohtaan.
On vielä iso ero, ostatko yhden jäätelöpuikon sinne kassiin vai kolme litran pakettia jäätelöä. Mitä enemmän pakkaat kassiin/reppuun, sitä paremmin säilyy kylmänä.
Ei säily 20min ainakaan hyvänä. Itse olen pitkin kesää tuonut pyörällä n 10min menee matkassa ja siinäkin ajassa ehtii jonkun verran sulaa näillä keleillä. Kylmäkallet mukaan.
Paskaako sillä on väliä, huviksesihan sinä taas vain kyselet typeriä, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Käytä maalaisjärkeä kyselyn sijaan.
Tää on katsos taas se pelle joka jatkuvasti kyselee yksinkertaisia asioita ja kommenttinaan on aina pelkkä niin.
Riippuu jäätelöstä. Benjerryt ja Lidlin vastaavat eivät sula, tavisainot kyllä ovat jo aika pehmeitä. Tiedä häntä, mistä johtuu.
Nykyjäätelöistä moni on sellainen, ettei sula huoneenlämmössä vuorokaudessakaan. Mitä lie liisterimassaa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs liha? Vai mätäneekö.
Lihassa on hyvä, että liha kannattaa muutenkin ottaa lämpenemään jääkaapista ennen paistamista. Kun käyt kaupassa, niin liha on suoraan heitettävissä grilliin, kun tulet kaupasta! Muussa tapauksessa näillä keleillä kylmäkallet!
Samalla tavalla kuin viimekin kesänä.
Käytä maalaisjärkeä kyselyn sijaan.