Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin löytää ketään

Vierailija
24.07.2025 |

Kun kukaan ei jaksa odottaa hetkeäkään tapaamista. 🙄🥱 Minulla ei ole juuri nyt mahdollisuutta hypätä sinne sun tänne, koska eräät rahani (joista en sen enempää jaksa selittää) eivät ole löytäneet vielä tietään pankkitililleni ja loput ovat asunnossa. Lisäksi esimerkiksi PMS:n ja menkkojen aikana en vain jaksa mennä näkemään ketään. Ärsyttää, kun kaikki aina vänkäävät eivätkä ikinä hyväksy kieltävää vastausta. Aina alkaa sellainen suostuttelu ja maanittelu. Tällöin minä etäännyn, koska saan sellaisen fiiliksen, että toinen on pinnallinen ja haluaa varmistua ulkonäöstäni mahdollisimman nopeasti. Tuntuu, ettei kukaan tajua hevon helvettiä. Sellainen päälle käyminen ei auta yhtään mitään, vaan saa minut vain epäröimään, että onko tässä nyt alkuunkaan oikeat ajatukset taustalla ja tuhlaanko vain aikaani, rahaani ja energiaani, jos tapaan tuollaisen yli-innokkaan tyypin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä en tapaa ketään koskaan alun perin, koska kukaan ei lähesty. 

Vierailija
2/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä otti jokin aika sitten yhteyttä ja tiedän hänen puhuvan minusta katkeraan sävyyn selkäni takana... Kieltämättä kyseinen eksäkin pyörii mielessä, vaikkei todellakaan olisi ajatusteni arvoinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse lähesty?

Vierailija
4/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä otti jokin aika sitten yhteyttä ja tiedän hänen puhuvan minusta katkeraan sävyyn selkäni takana... Kieltämättä kyseinen eksäkin pyörii mielessä, vaikkei todellakaan olisi ajatusteni arvoinen...

Yksi eksä siis.

Vierailija
5/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä (eikä kukaan) tee mitään tuollaisella hosu-heikillä.

Aikuinen osaa odottaa. Älä selittele,  aseta rajasi ja pidä puolesi. Sano vain, ettei onnistu tällä viikolla.

Nuo hössöttäjät on muna sojossa tulossa ilmaiseksi panemaan (raiskaamaan) tuntematonta. Ne on epäkohteliaita ja epätoivoisia.

Vierailija
6/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse lähesty?

Haluan, että minua lähestytään. Ja olen ujo. Vaikken olisi ujo, en silti lähestyisi miehiä. Olen siinä mielessä vanhanaikainen, enkä halua muuttua moderniksi sen asian suhteen.

Vierailija
7/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännäjoonas se vain kiehtoo.

Vierailija
8/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse lähesty?

Haluan, että minua lähestytään. Ja olen ujo. Vaikken olisi ujo, en silti lähestyisi miehiä. Olen siinä mielessä vanhanaikainen, enkä halua muuttua moderniksi sen asian suhteen.

Harva mies haluaa passiivisen naisen. 

Vierailija
9/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä (eikä kukaan) tee mitään tuollaisella hosu-heikillä.

Aikuinen osaa odottaa. Älä selittele,  aseta rajasi ja pidä puolesi. Sano vain, ettei onnistu tällä viikolla.

Nuo hössöttäjät on muna sojossa tulossa ilmaiseksi panemaan (raiskaamaan) tuntematonta. Ne on epäkohteliaita ja epätoivoisia.

Tulee vain jotenkin huono fiilis, kun kieltäydyn ja sitten he saavat minut tuntemaan itseni kamalaksi ihmiseksi, joka ei arvosta sitä, että häntä pyydetään ulos. Mutta kun minä en jaksa tavata ketä tahansa, vaan haluan, että tulee tietynlainen fiilis. Eikä sitä fiilistä tule, jos ei yhtään jutella, vaan heti aletaan mankumaan sinne ja tänne ja sitten kiukutellaan, kun en lähde heti ulos.

Vierailija
10/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännäjoonas se vain kiehtoo.

No on ihan helvetin jännä joo.

Vierailija
11/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mätsää roskan kanssa. Nosta rimaa. Ja välittömästi poistoon jos tulee tuollaista paskaa.

Vierailija
13/13 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos seuraavalla kerralla kerrot vaikka selkeän päivämäärän milloin sopii, sen sijaan että sanot vain ettei tällä viikolla käy...? Et tosin kerro ikääsi, mutta oletan että olet nuori ja silloin kyllä saattaa olla juuri niin kuin yllä on sanottu, ettei näillä "p*lluwolttaajilla" ole kärsivällisyyttä odotella. Sitten vaan annat olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi