Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten saaminen on minun henkilökohtainen päätökseni.

Vierailija
23.07.2025 |

En ymmärrä, miksi minun pitää selitellä kaikille, miksi haluan saada lapsen maailmaan.

Kyllä, en käyttänyt mitään ehkäisyä enkä kertonut miehelle, että en ehkäise, enkä vaatinut kondomia. Kyllä, tiedän, että miehellä on pitkäaikainen vakaa kumppani. Tiedän, että suhteemme on kevyt seksisuhde, ja että mies ei halua lapsia minun kanssani.

Kyllä, tiedän, että kaikki nämä eivät kuulosta syiltä tulla raskaaksi, mutta minä haluan tämän lapsen ja aion pitää hänet. Jos lapsen syntymä voisi edesauttaa avioliittoa, vakaata elämää, hyvää elatusapua ja perintöä, miksi luopuisin lapsesta?

Niille, jotka epäilevät minua: mikä ero on sinun lapsellasi ja minun lapsellani? Minulla on hyvä ura, ja verrattuna joihinkin pienituloisiin yksinhuoltajiin uskon, että valintani on oikea.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapsi, pistä välit kokonaan poikki isään, neuvolassa sanot että et tiedä kuka isä on. Näin sä voit taata tasaisen elämän itse sun lapselle. Älä sotke muiden elämää omien mielitekojen takia.

Vierailija
22/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/6155547/kurren-uusi-puoliso

Osaatteko arvata, mitkä kommentit mä oon laittanut?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vain ilmaista tunteeni. Ap

Saako lapsen isä ilmaista tunteensa?

Vierailija
24/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän, että suhteemme on kevyt seksisuhde, ja että mies ei halua lapsia minun kanssani."

Onko jotain, mitä et ymmärrä?

Vierailija
25/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tiedän, että suhteemme on kevyt seksisuhde, ja että mies ei halua lapsia minun kanssani."

Mies laskee säännöllisesti siemenet sisääsi, muttei ehkäise, eikä kysy sinulta ehkäisystä. Mistä päättelit ettei halua lapsia? 

Vierailija
26/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten, että kun sun lapsi on teini tai aikuinen ja hän saa tietää tästä kuviosta, hänelle voi tulla vakavia mt-ongelmia. Olet loppuelämäsi vastuussa tästä päätöksestä. 

Vierailija
27/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies laskee säännöllisesti siemenet sisääsi, muttei ehkäise, eikä kysy sinulta ehkäisystä. Mistä päättelit ettei halua lapsia? 

Hän sanoi mulle selvästi, että kyseessä oli vain tämä yksi yhdyntä, ja ei siääsi.

Ap

Vierailija
28/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Suomen laki ole tuosta jotain mieltä.

Vierailija
29/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan ilmaista tunteeni ja syvimmät ajatukseni!

Olet mielipuoli, älytön ja imbesilli friikki, joka ei koskaan tule saamaan lasta. Lisäksi olet ällöttävä provo.

Vierailija
30/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi mulle selvästi, että kyseessä oli vain tämä yksi yhdyntä, ja ei siääsi.

Ap

Kai hän antoi lausuntonsa myös kirjallisena? Siis, että vain yksi YHDYNTÄ?

Vierailija
31/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai hän antoi lausuntonsa myös kirjallisena? Siis, että vain yksi YHDYNTÄ?

Teimme sen todellakin vain kerran. Ap

Vierailija
32/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan ilmaista tunteeni ja syvimmät ajatukseni!

Olet mielipuoli, älytön ja imbesilli friikki, joka ei koskaan tule saamaan lasta. Lisäksi olet ällöttävä provo.

Mutta mulla on kyllä lapsi. AP

Vierailija
33/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rakastava aviomies ja hyvä koti.

Sinun lapsellasi tulee olemaan isä jonka on vakaassa suhteessa jonkun toisen kanssa. Sotket kaikkien elämän koska olet minä minä minä ihminen.

Uskon, että minun ja tämän lapsen olemassaolon takia he aikanaan eroavat. Ap

Olet kamala ihminen ! 😡 Toivottavasti eivät eroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän