Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi v...., perkele, olen lähdössä junamatkalle ja viereinen paikkani varattiin juuri nyt

Vierailija
23.07.2025 |

Tulee taas kiva ja ahdas kuusituntinen🥵😡🤬

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ensi kerralla kaksi lippua ja varaa molemmat paikat. Köyhillä on köyhien ongelmat.

Köyhät menee junalla.

Vierailija
22/28 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siihen tulee humalainen, haiseva henkilö, joka kaipaa juttuseuraa 😂

Tai joku pervo 

Näin, alkumatkan istut yksin, kun tää tankkaa ravintolavaunussa olutta ja loppumatkan haisee vieressäsi hielle ja örveltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisen osastokopperon voi varata lisämaksulla yksin. Jos oma rauha on tärkeää.

Vierailija
24/28 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmein tilanne olisi saada musta kaapukummitus viereen istumaan. Siis hyi saakeli :(

Ei olisi, karmein olisi saada agressiivinen ahdisteleva mies. 

Ei vaan typerryttävin olisi saada aurinkolaseilla suojautunut mustakaapu minkä kanssa sinulla ei olisi minkäänlaista yhteistä kieltä, tapaa, uskontoa, identiteettiä. Ei minkäänlaista yhteyttä. Juoponkin kanssa voisin keskustella. Inhimillisyyden poissulkevan kaavun kanssa minulla ei olisi mitään kontaktia. Olisi kammottavaa istua sen kanssa edes vartti.

Sinä olet nyt ymmärtänyt junamatkustamisen väärin. Ei siinä tarvitse olla mitään muuta yhteistä kanssamatkustajien kanssa paitsi junareitti. Ei tarvitse olla samaa mieltä asioista, eikä jutella mistään. Kunhan pidetään kädet sun muut oman penkin alueella.

Vierailija
25/28 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmein tilanne olisi saada musta kaapukummitus viereen istumaan. Siis hyi saakeli :(

Ei vaan typerryttävin olisi saada aurinkolaseilla suojautunut mustakaapu minkä kanssa sinulla ei olisi minkäänlaista yhteistä kieltä, tapaa, uskontoa, identiteettiä. Ei minkäänlaista yhteyttä. Juoponkin kanssa voisin keskustella. Inhimillisyyden poissulkevan kaavun kanssa minulla ei olisi mitään kontaktia. Olisi kammottavaa istua sen kanssa edes vartti.

Muut matkustajat ovat matkustamassa määränpäähänsä, ei viihdyttämässä sinua

Vierailija
26/28 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, miksi ostatte lipun toisen viereen vaikka juna on puolityhjä? Oletteko ihan äly kääpiöitä? Vai onko tässä taustalla sama suomalainen juttu, kun koko parkkialue on tyhjä ja kuitenkin toinen auto ajaa ihan viereen. Tämä on käynyt monelle tutulleni ja kaikki ihmettelevät sitä.

Vierailija
27/28 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella suuri urpo! Kannattaisi vähän laajentaa omaa maailmankuvaa. Pelottaako?

Vierailija
28/28 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varasin sen vastapäisen paikan ja aion tuijottaa sinua koko matkan.