Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka olet huonossa parisuhteessa, miksi et eroa?

Vierailija
23.07.2025 |

Mikä on syynä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun miehen hienossa kämpässä. Meillä on mökki. 2 autoa. Käydään säännöllisesti etelässä lomailemassa. Hienoja illallisia ravintoloissa yms.

Jos eroan lähden suhteesta 10k€ kanssa. Muutan asumaan kerrostalo kaksioon. Ei mökkiä, ei hienoja illallisia, ei etelän reissuja 6* vuodessa. Ei hienoa autoa käytössä.

Mikä tekee suhteestanne huonon? Paljon aikaa kuitenkin vietätte yhdessä. 

Se etten rakasta tai halua miestä.

Rakastaako ja haluaako mies sinua? Se että sinä et rakasta tai halua tekee suhteesta huonon sille miehelle. 

Uskon että rakastaa ja haluaa. Mies on vaan niin loputtoman tylsä. Päästänyt itsensä lihomaan ja lähinnä vaan puhuu töistä.

Vierailija
22/28 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen _muuten_ hyvässä suhteessa mutta seksittömyys on syönyt kaiken itsetuntoni. Ei mua kukaan muukaan kuitenkaan enää haluaisi joten miksi lähteä. Tyhjän saa pyytämättäkin. 

Mutta onneksi miehet on vain seksi keskeisiä ja seksi riippuvaisia.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen _muuten_ hyvässä suhteessa mutta seksittömyys on syönyt kaiken itsetuntoni. Ei mua kukaan muukaan kuitenkaan enää haluaisi joten miksi lähteä. Tyhjän saa pyytämättäkin. 

Mutta onneksi miehet on vain seksi keskeisiä ja seksi riippuvaisia.......

Kun seksiä on, sen merkitys suhteessa on 10%. Kun seksiä ei ole, sen merkitys suhteessa on 90%. 

Vierailija
24/28 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se voisi olla huonompikin.

There is freedom waiting for you,

On the breezes of the sky,

And you ask "What if I fall?"

Oh but my darling,

What if you fly?

Erin Hanson

Vierailija
25/28 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse huonossa suhteessa, mutta ihmettelen erään henkilön parisuhdetta. He erosivat, mutta kun mies oli löytänyt tapailuseuraa niin sitten nainen halusikin palata yhteen. Nyt sitten samat ongelmat suhteessa kuin aiemmin, mutta pakko olla yhdessä. 

Vierailija
26/28 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä parisuhteissa on oltava aina niin paljon tai niin vähän kun nainen haluaa tai nainen jättää. Ei miesten halut tai haluamattomuus kiinnosta yhtään ainutta naista

Vierailija
27/28 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun miehen hienossa kämpässä. Meillä on mökki. 2 autoa. Käydään säännöllisesti etelässä lomailemassa. Hienoja illallisia ravintoloissa yms.

Jos eroan lähden suhteesta 10k€ kanssa. Muutan asumaan kerrostalo kaksioon. Ei mökkiä, ei hienoja illallisia, ei etelän reissuja 6* vuodessa. Ei hienoa autoa käytössä.

Mikä tekee suhteestanne huonon? Paljon aikaa kuitenkin vietätte yhdessä. 

Se etten rakasta tai halua miestä.

Rakastaako ja haluaako mies sinua? Se että sinä et rakasta tai halua tekee suhteesta huonon sille miehelle. 

Uskon että rakastaa ja haluaa. Mies on vaan niin loputtoman tylsä. Päästänyt itsensä lihoma

Kun naisen lihominen ei saa vaikuttaa mitenkään miesten haluihin niin miksi miesten lihominen saa vaikuttaa naisten haluihin?

Vierailija
28/28 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja lastenlapset ovat niin paljon tärkeämpiä kuin omat halut tai haluttomuudet. Siinä se syy lyhyesti.