Maailman rumin hiustyyli miehellä?
Mielestäni kaljuksi ajeltu pää ja siihen parta (minkälainen parta tahansa)
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju. Suomalaiset miehet tunnistaa missä vaan. Kaikki saman näköisiä kaljut ajettu.
Aina paremmin täyskalju toimii kuin jotkut harvat hiutuvat.
Kaljun päälle astetellut pitkät haivenet🤮🤮... yööökkkk
Mutta jos ne on öljytty turkulaisella pallivahalla, niin ne ei irtoa tuulessa.
Se on paha kun lakattu hiuslevy tuulessa lentää alas niinkuin kerran Trampilla lentokentällä. Ajattele ne haivenet sängyssä 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Huoliteltu. Barbaaritukka sen olla pitää, miehekäs ja ei mikään puppelipoikien sliipattu. Eläimellinen.
Conan Barbaari elokuvassa oli hienoja hiusmalleja. Etenkin pahiksilla.
Vähän kuin väinämöinen kampaus, mutta etuhiuksilla. Eli pitkä malli, mutta kuin Nuija ja Tosi nuija leffassa Jim Carreyllä.
Käärijä toi etuhiukset miehille uudestaan tutuksi. Kyseinen hiusmalli vaatii itseluottamusta ja hyvää rohkeaa habitusta. Kyseinen hiusmalli kielii siitä että henkilö on menestynyt ja kykenee kantamaan kampausta ryhdikkäästi kuin kuninkaallinen.
Harva uskaltaa. Hiusmalli myös nuorentaa koska se peittää otsan rypyt tehokkaasti ja antaa mystisen vaikutelman.
Minulla on usein tapana markkinoida kyseistä mallia miesasikkaille ja tarjoan alennusta jos antavat leikata sellaisen.
Rastat on kamalat, sukupuolesta riippumatta.
Mikä tahansa malli kaljuuntuvassa päässä. Jos ei se tukka kasva niin ajakaa pois. Jäätävin se että kaljuun on yhdistettynä ponnari ja hyvänä kakkosena taka/sivu/etuheitto millä peitelty kaljua. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Takatukka, pottakampaus, geelillä tehdyt "piikit" ja muut härpäkkeet. Useimmiten sellainen pitkä kiharatukka inhottaa myös, varsinkin jos näyttää rasvaiselta. Vielä pahempaa jos on vanha ukko, joka kehuskelee hiuskasvullaan ja se onkin sellainen etova hikinen kikkaraletti.
Näitä riittää! Sori jos joku pahastui.
Vanhan ukon piitlestukka on osoitus vitaalisuudesta, todellinen hopeakettu täysvalkoisissa!!!
Näillä maahantulijoilla, joku ihme sotku päälaellä, sivut kaljut. Lisäsi järkyttävä, tarkasti rajattu parta. Yöök.
Vierailija kirjoitti:
Kalju. Suomalaiset miehet tunnistaa missä vaan. Kaikki saman näköisiä kaljut ajettu.
Entäs kun kaljuuntuu. Viehättääkö sellainen mauri pekkarisen peruukki arvon neitoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ysärin alun ponnari.
Se ysärin puolivälin pottatukka pojilla.
Se ysärin lopun lippatukka.
Se nollarin alun sotkutukka jossa hiukset silmillä, ei emo mutta vähän sinnepäin. en osaa selittää
Se ananastukka.
Se parsakaalitukka.
Mikään tyyli ei ole miehelle hyvä, ei edes kalju.
Se on huomattu tästäkin ketjusta.
Kenties parhaimmat pisteet tuli siitä että on joku mutta ei laitettu tai kammattu tyyli?
Pitkä tukka on paras.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn parturissa kaksi kertaa vuodessa. Annan ajaa kaiken pois ja sitten kasvatan takaisin. Muuten en asiaa ajatttele. En edes kampaa hiuksiani koskaan. Haistakoon vītun jos asia jotakuta häiritsee.
M49
Ite en enää viitsi maksaa rahaa. Käyn kerran vuodessa tai annan kasvaa Black Sabbathiksi ja sitten pois.
Kerran leikkasin huvikseni juicen ja toisella kertaa speden. Kun kyllästyin, niin vedin kokonaan poies.
Lippiksen kanssa juise ja spede on hauska ettenkin jos frendejä haluaa ilahduttaa. Noin muuten hiukset on kuin kynnet, pelkkää kuollutta paskakudosta.
Kaikki miehet on rumia sikoja eikä niille sovi mikään hiustyyli.
Vierailija kirjoitti:
Kaljut on hot! 🔥
Vierailija kirjoitti:
Tosaa on muuten meitsin kaksi tyyliä.
Nyt mennään harryllä ja kohta otetaan llloyd.
Maksaa 20e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun kaljuuntuu. Viehättääkö sellainen mauri pekkarisen peruukki arvon neitoa
Hopeakettu täysvalkoisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn parturissa kaksi kertaa vuodessa. Annan ajaa kaiken pois ja sitten kasvatan takaisin. Muuten en asiaa ajatttele. En edes kampaa hiuksiani koskaan. Haistakoon vītun jos asia jotakuta häiritsee.
M49
Eihän tuo vaadi parturia. Jokainen osaa ajaa päänsä kaljuksi itsekin. Minä ajan tukkani itse millin sängeksi kolmen viikon välein.
No älähän nyt. Hän saa naisen kosketusta ainakin kahdesti vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa malli kaljuuntuvassa päässä. Jos ei se tukka kasva niin ajakaa pois. Jäätävin se että kaljuun on yhdistettynä ponnari ja hyvänä kakkosena taka/sivu/etuheitto millä peitelty kaljua. 🙈
Eli ns. tuulitukka a la Trump
Vierailija kirjoitti:
Sinkku miehen itse peilin edessä leikkuukoneella muotoiltu, joka jotain sivusiilin ja 14 mm päällystukan sikiötä...
Ei mahda mitään. Olen toimeentulotuella ja vuoden parturimaksut ovat yhtä kuin yhden kuukauden vuokra.
T. Sinkkumies
Naapurissa asuu eläkeukko, joka käyttää hiuslisäkettä. Se on joku halpa, huonolaatuinen, kun sen huomaa jo kaukaa tekotukaksi. Outo, liian tumma lisäke sojottaa ukon päässä. Naurattaa aina, kun näen hänet. Miksi ei voi reilusti olla kalju, vaan tekee itsestään naurunalaisen käyttämällä jotain ikivanhaa hiustupeeta? Tulee aina mieleen Mauri Pekkarinen, jolla oli tupee, joka pysyi aina samanvärisenä, vaikka ukko vanheni. 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hommannut tuohon pehmentämään vaikutelmaa ponnarin kanssa huolitellun donitsiparran kuten ysärin George Michaelilla oli, mutta olen ikään kuin Juice, mutta hiukset ponnarilla. Donitsiparta paikkaa päälaen kaljua. Moni on kehunut minua kuin olisin nuorekas Jack Nicholsson.
En ole viitsinyt korjata, mutta muistaakseni hän oli kalju jo nuoresta miehestä asti.
Eihän tuo vaadi parturia. Jokainen osaa ajaa päänsä kaljuksi itsekin. Minä ajan tukkani itse millin sängeksi kolmen viikon välein.