Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset, onko teillä vilkas sosiaalinen elämä?

Vierailija
23.07.2025 |

Kesäloma tässä lopuillaan (on ollut mukava loma) ja aloin taas miettiä, että sosiaaliselta kantilta katsottuna kesä on kyllä ollut hiljainen.

Olemme saaneet (50-vuotias pariskunta, lapset jo isoja) kaksi kyläilykutsua koko kesän aikana. Molemmat mökeille; toiseen pääsimme, toiseen emme.

Olemme suht aktiivisesti kutsuneet vieraita meille, mutta jostakin syystä joiltakin tuttavilta ei koskaan tule vastakutsua.

Olen alkanut miettiä, että onko meissä jokin piirre mikä ärsyttää. Vai missä on vika?

En kohta enää "uskalla" olla aktiivinen osapuoli. Pelkään, että taas käy samalla tavoin. 

Onko teillä muilla sosiaalinen elämä ja kutsutaanko teitä kylään?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläily on minusta hauskaa jos juttua riittää ja kivat aiheet. Muutoin pakkopullaa.

Vierailija
22/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut on, ei ole ikinä mitään.

N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään ei koskaan sovi nähdä, ei edes puolen tunnin lenkkiä. Aina on jotain muuta, kirjavat selitykset.

Vierailija
24/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähään on jäänyt. En välitä muiden elämästä, tyhjänpäiväisiä vierailuja, joista ei saa mitään irti. Parhaat vierailut saa etelän matkoilla, joissa on iloisia ihmisiä.

Vierailija
25/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
26/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli silloin ja on vielä vahanakin l. 70+ iässä.

Sosiaalisia suhteita pitää vaalia ja luoda aktiivisesti uusia 

Vierailija
27/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut meillekkin paras kesä ikinä. Kukaan ei ole kutsunut mihinkään ja mekään emme ole kutsuneet ketään meille. Näin on toki ollut jo vuosia. Toivottavasti jatkuukin samanlaisena. 

Vierailija
28/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä on seuraelämä. Joskus sellaisia "tulkaahan käymään ", joista ei tiedä tarkoittaako tosiaan vai onko pelkkä kohteliaisuus. Itsekään en kyllä kotiin kutsu muita kuin sukulaisia. 

Vierailija
29/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nk. yksinäinen susi, ts. ääri-introvertti, ja olen hyvin paljon yksin, mutta en ole yksinäinen, koska olen hyvässä seurassa. En oikein viihdy tavallisten ihmisten seurassa, ja siksi olen mieluummin yksin. 

Vierailija
30/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon naisystäviä. Joita panen.

M 55v

on tainnu aivot valahtaa jalkojen väliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan