Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät urheiluliivit juoksuun. Pitäisi olla toppaamaton. Kuppikoko vähän isompi

Vierailija
23.07.2025 |

Shock absorberit just tilasin mutta koko ei oikein natsannut ja ne tuntui tosi hankalalta pukea päälle. Ympärys oli niin napakka ettei sitä saanut pyöräytettyä ympäri (laitan edestä kiinni ja pyöräytän), mutta löysempi ei sitten tukenut. Jotenkin outo. Ehkä pitää kokeilla muita malleja tuolta merkiltä. materiaali oli kiva kun ei ole paksu. 

Käytössä freyan rintsikat mutta ne ei tunnu kauhean tukevilta jostain syystä, enkä tykkää siitä paksusta vaahtomuovista mitä se kuppimatsku on. Mitä rinuleita te muut käytätte? 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shock Absorber Run olisi hyvä, mutta jostain syystä sitä ei enää nykyään koskaan löydy isommilla ympärysmitoilla. Ainoa miinus oli olkainkiinnityssäätöpuolen hajoaminen. Kiinnityskoukkujen satunnaisen aukeilunkin sai kuriin teippipalalla.

Vierailija
22/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on Changella koko 65-70H ja ainoat urheiluliivit, joista on oikeasti jotain hyötyä, on ollut Shock Absorberit. Niiltäkin löytyy nykyään hyvin kokoja. Mulla näkyy sieltä olevan koko 32G.

Kieltämättä noiden kiinnittäminen on vähän tuskallista, enkä todellakaan haluaisi yrittää sulkea edestä ja sitten kääntöö, mutta muistaakseni noilla on jotain malleja, jotka laitetaan edestä kiinni. 

Noita Panachen liivejä en ole kokeillut, mutta ei ole erityisen esteettiset mun silmiin, isot rinnat näyttää aivan valtavilta noissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on Changella koko 65-70H ja ainoat urheiluliivit, joista on oikeasti jotain hyötyä, on ollut Shock Absorberit. Niiltäkin löytyy nykyään hyvin kokoja. Mulla näkyy sieltä olevan koko 32G.

Kieltämättä noiden kiinnittäminen on vähän tuskallista, enkä todellakaan haluaisi yrittää sulkea edestä ja sitten kääntöö, mutta muistaakseni noilla on jotain malleja, jotka laitetaan edestä kiinni. 

Noita Panachen liivejä en ole kokeillut, mutta ei ole erityisen esteettiset mun silmiin, isot rinnat näyttää aivan valtavilta noissa.

Vielä lisään tähän, että noista SA:n liiveistäkin mulla kyllä PITÄISI olla H-kuppi. Jos nyt tilaisin, ottaisin sen.

T. Edellinen

Vierailija
24/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on olkapää paskana eikä se taivu selän taakse ilman kipua. Siispä kiinnitän edestä ja pyöräytän. Eipä näitä tissejä poiskaan saa, ja harvemmin mua siellä lenkkipolulla kukaan edes vastaan tulee, tykkään juoksennella metsäpoluilla yms.

Vierailija
25/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit on yleensä ympärysmitalta liian isot, jos ne pyörii päällä. Monista urheiluliiveistä saa toppaukset otettua veks, niissä on pieni leikkaus materiaalissa, jonka kautta saat ne pois ja takaisin paikoilleen. 

Kannattaa muistaa myös se, että eri valmistajilla on erilaisia mitoituksia. Esim jos olet Change 65F, jonkun toisen valmistajan liiveissä voit olla 70DD. Kannattaa vaan rohkeasti ottaa mitat, sovittaa ja testata. Me ei täällä voida tietää mikä on juuri sinulle sopivaa. 

Vierailija
26/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shock absorberit ovat olleet hyviä isorintaiselle. Olen käyttänyt myös Anita-merkin liivejä. Etkö löydä sellaista mallia, jossa saisi laitettua hakaset kiinni edestä? Ehkä sellaista voisi etsiä?

Lumingerien tarjontaa alustavasti katselin, siellä oli joku jossa oli vetskari edessä, mutta se vaikutti olevan samanlaista materiaalia kuin noi mun freyat, sellaista inhottavan paksua. Ap

Olen juostessa käyttänyt tavallisia, kaarituettuja liivejä ja niiden päällä napakkaa toppiliiviä. Tukee, muttei purista shock absorbereiden tapaan. 

Enellejä on kehuttu, mutten ole kokeillut. 

85J

Vierailija
27/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen lollojen kanssa ei juosta.

Vierailija
28/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liivit on yleensä ympärysmitalta liian isot, jos ne pyörii päällä. Monista urheiluliiveistä saa toppaukset otettua veks, niissä on pieni leikkaus materiaalissa, jonka kautta saat ne pois ja takaisin paikoilleen. 

Kannattaa muistaa myös se, että eri valmistajilla on erilaisia mitoituksia. Esim jos olet Change 65F, jonkun toisen valmistajan liiveissä voit olla 70DD. Kannattaa vaan rohkeasti ottaa mitat, sovittaa ja testata. Me ei täällä voida tietää mikä on juuri sinulle sopivaa. 

Ei ne pyörikään mun päällä muuta kuin vyötärön kohdalla. Mulla on kyllä oikea koko käytössä. Ei mulla ole kuin yhdet urh.liivit, noi freyat ja niissä ei erillisiä toppauksia ole vaan se itse kuppimatsku on sellaista vaahtomuovia. Varsinkin näillä helteillä jotenkin tosi ällö päällä. Siis en kysykään mikä on mulle sopiva, vaan ihan kyselen hyväksi koettuja merkkejä mitä muut isorintaiset juoksua harrastavat käyttää. Sitten katselen itse millainen valikoima on ja jos vaikuttaa hyvältä niin kokeilen. 

Vierailija
29/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pyörikään mun päällä muuta kuin vyötärön kohdalla. Mulla on kyllä oikea koko käytössä. Ei mulla ole kuin yhdet urh.liivit, noi freyat ja niissä ei erillisiä toppauksia ole vaan se itse kuppimatsku on sellaista vaahtomuovia. Varsinkin näillä helteillä jotenkin tosi ällö päällä. Siis en kysykään mikä on mulle sopiva, vaan ihan kyselen hyväksi koettuja

Liivejä olisi kyllä hyvä olla useammat kuin yhdet. Se toppaus tukee rintoja, mutta tottakai se hiostaa myös. Voit kyllä liivikaupassa kysyä, onko mitään malleja, joista toppaukset saa pois. Silloin ainakin täytyy olla tuplakangas liiveissä ja tosi paksut olkaimet sekä napakka ympärys, että tukee riittävästi. 

Vierailija
30/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä liivit kotiin, se on miesten mukava katsella kun pompottelee! T: M65+

Vierailija
31/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pyörikään mun päällä muuta kuin vyötärön kohdalla. Mulla on kyllä oikea koko käytössä. Ei mulla ole kuin yhdet urh.liivit, noi freyat ja niissä ei erillisiä toppauksia ole vaan se itse kuppimatsku on sellaista vaahtomuovia. Varsinkin näillä helteillä jotenkin tosi ällö päällä. Siis en kysykään mikä on mulle sopiva, vaan ihan kyselen hyväksi koettuja

Siis et saa niitä shock absorbereja pyörimään vyötärönkään kohdalla? 

Vierailija
32/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on olkapää paskana eikä se taivu selän taakse ilman kipua. Siispä kiinnitän edestä ja pyöräytän. Eipä näitä tissejä poiskaan saa, ja harvemmin mua siellä lenkkipolulla kukaan edes vastaan tulee, tykkään juoksennella metsäpoluilla yms.

Tuossa kyllä juuri sanottiin, että Shock Absorberilla on myös edestä kiinnitettäviä malleja.

Vierailija
33/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enell-merkkiset urheiluliivit ollu juoksussa käytössä jo vuosikymmenen, helppo pukea edestä. Hinta tietysti kertasijoituksena hirvee mut on kyllä kestävät liivit vaikka useamman kerran viikossa käytän (ja pesen) niin menee vuosia. https://www.lumingerie.fi/enell-nl100-urheiluliivit-musta

Vierailija
34/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enellin urheiluliivit, tilasin Lumingerielta. Rumat ja kalliit, mutta itselle parhaan tuntuiset ja tukevimmat liivit ikinä, ovat myös kestäneet jo kolme vuotta hyvänä aktiivisessa käytössä. Kiinnitys hakasilla edestä.

Vierailija
35/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin joskus ostamaan edestä kiinnitettävät Shock Absorberit, ne eivät tukeneet tarpeeksi. Tavalliset kaariliivitkin toimivat paremmin. Pienirintaisille edestä kiinnitettävät voivat olla ihan ok.

Vierailija
36/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pyörikään mun päällä muuta kuin vyötärön kohdalla. Mulla on kyllä oikea koko käytössä. Ei mulla ole kuin yhdet urh.liivit, noi freyat ja niissä ei erillisiä toppauksia ole vaan se itse kuppimatsku on sellaista vaahtomuovia. Varsinkin näillä helteillä jotenkin tosi ällö päällä. Siis en kysykään mikä o

Siis et saa niitä shock absorbereja pyörimään vyötärönkään kohdalla? 

Sain just ja just, mutta olkaimet oli niissä sen malliset että taas se kipeän olkapään liikkuvuus tuli vastaan eli en saanut kättä kunnolla henkselistä läpi. En viitsinyt kauheasti rempoa ettei laput irtoa kun arvasin että palautukseen menee. Kokeilin ympäryksenpidentäjän kanssa mutta sitten ei ympärysnauhan antama tuki ollut enää riittävä pompputestin perusteella. Ap

Vierailija
37/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi on noita enellejä suositellut. Kunhan ne panachet tulee ja jos ne ei ole hyvät niin katson millaisia tuo enell tarjoaa. Ap

Vierailija
38/39 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita on hyvä merkki, mutta vaikea löytää netistä. Olen niitä ostanut rimtaliivikaupoista. Mullakin olkapääongelmia, en voi käyttää shock absorbereita enää. Koko 85H, jos sillä väliä. 

Vierailija
39/39 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kokeeksi panachen liivit, katsotaan mitä käy. Nämä https://www.panache-lingerie.com/shop/product/ultra-perform-non-padded-…

On kyllä hävytön tuo hintaero mitä suomen ja uk:n välillä noissa on. Paska homma se brexit, ennen vanhaan tuli aina tilattua suoraan brittikaupoista liivit kun oli monta kymppiä halvemmat. No nyt sattu löytymään kotimaasta tarjous mutta koko ei ole kuin suunnilleen sinne päin kun oli vaan hajakokoja jäljellä, tosin noissa urheiluliiveissä istuvuus saattaa olla ihan mitä vaan niin voi olla ihan sopivakin.  Saa nähdä. Ap

No nyt ne liivit on täällä ja kokeiltu päälle. Aika hyvät, jää käyttöön. Hiostavaltahan nekin tuntuu mutta mikä nyt ei näillä keleillä tuntuisi. Ei ole sellaiset vaahtomuovikupit mitkä mun toisissa urh.liiveissä, niistä en siis oikein tykkää sen vuoksi. On sellainen aika napakka tuplakangas. Ehkä ihan hitusen nafti kuppi minkä arvasinkin kun ei ollu enää mun normikokoa mitä olisin muuten tilannu, menin rinnakkaiskoolla, mut jos tästä vielä vaikka laihtuis😅 ap