300 000 työttömällä kyllä saadaan lupiinit poistettua
Heille palkkaa maksamalla. Todellakin lupiinit saadaan pois ja samalla ihmisille töitä. Kyse on vain halusta. Aikoinaan ojitettiin suotta, nyt on ihan oikea tarve lupiinien poistolle.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää olla määräraha palkkoihin ja sitä ei ole.
Röhröv..ei työttömille tarvi mitään maksaa....terv EK
Vierailija kirjoitti:
Rahaa on, mutta ei halua käyttää sitä lupiinien poistoon. Orpopurra haluaa palkita rikkaita ja menestyneitä, eikä kotimaan luonnon säilyttäminen merkitse kummallekaan mitään.
Meillä alettiin kouluttaa ympäristönhoitajia noin vuonna 2000. On koulutettu tuhansia ihmisiä ja tässä olisi myös heille työtä, ei tarvitsisi lojua kortistossa.
Vielä on liiton rahoja jäljellä. Vintediin teen päivittäin ilmoituksia. En päässyt edes mansikoita poimimaan, oikeassa oli. Nuoret ovat nopeita ja näppäriä.
Kukas se kokoomuslainen olikaan joka totesi näin.
"Ei työstä aina palkkaa tarvitse saada, työkokemus käy palkasta".
Miljoonilla työllisillä pitäisi saada talous kuntoon, lisää työntekoja ja pidempiä päiviä KAIKILLE TYÖSSÄKÄYVILLE, liian moni saa liian vähän aikaiseksi, suurin osa maleksii työpaikalla ainakin 6 tuntia, tehokasta työaikaa noin 2 tuntia.
Ap - aikoinaan oli myös sota, toivoisitko sotaa, niin silloin olisi jälleenrakentajille tarvetta, sinusta ei ehkä siihen olisi.
Mä olen koko kesän kaivanut niitä lupiineja maasta, joten alkaa jo työkokemusta olla. Voisi joku muukin osallistua, en mä koko Suomen lupiineja saa yksin kaivettua maasta.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää rakentaa hallintohimmeli ja sinne 300 000 euroa vuodessa tienaavia johtajia.
Lähden heti! Mihin ilmottaudun? 10 euroo tunti palkka riittää kelpaa minulle! Mihin ilmottaudun?
Ihan varmasti moni varsinkin nuori tulee mielellään jos palkkaa maksetaan.
Taitaa olla jo myöhäistä tälle kesälle.
Miksei poisteta 300000 ulkomaalaista?
Bussilla kentälle ja menolippu kouraan.
Millohan nämä orjatöiden ehdottajat tajuaa et noista on montakymmentä tuhatta työkyvyttömiä. Työttömät sinne työttömät tänne minä suostun vain eläkkeelle. Työnnä ne lupiinis sinne mistä tuo muu paskakin suoltuu.
Ojia kuokittiin, joo-o, nykyisin on konevoima, sinä voisit ottaa kuokan käteen ja laittaa se perkeleen oranssi lippis päähän ja jotkut Hai-saappaat jalkaan ja metikköön. Kaiva itselles juoksuhauta, Iso-Putte voi tulla hetkenä minä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miljoonilla työllisillä pitäisi saada talous kuntoon, lisää työntekoja ja pidempiä päiviä KAIKILLE TYÖSSÄKÄYVILLE, liian moni saa liian vähän aikaiseksi, suurin osa maleksii työpaikalla ainakin 6 tuntia, tehokasta työaikaa noin 2 tuntia.
Suomessa työn tuottavuus ei ole enää kasvanut vaikka työtuntien määrä on kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksei poisteta 300000 ulkomaalaista?
Bussilla kentälle ja menolippu kouraan.
Ja menetettäis verotulot. Ne sentään tekee töitä pakottamatta ja vapaaehtoisesti kuin orjat.