Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua koskaan harmittanut kun kuulet naapurissa harrastettavan seksiä ja itse olet ilman?

Vierailija
23.07.2025 |

Kyllä minua ainakin on harmittanut.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka sanoo muka ei, niin varmasti valehtelee. Ainakin joskus on takuulla harmittanut :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä erityisemmin. Tosin nykyisessä kämpässä ei kuulukaan naapureista juuri mitään.

Vierailija
4/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua, ap, ilmeisesti harmittaa.

Vierailija
5/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua, ap, ilmeisesti harmittaa.

No niinhän se jo sanoikin.

Vierailija
6/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli rivarissa niin ohuet seinät että naapurin lemmenleikit kuului hyvin keskellä päivää. Olettivat muiden varmaan olevan töissä mutta minäpä kuuntelin korvat höröllä. Sainpa siinä samalla omankin libidoni tyydytettyä. Eipä harmittanut yhtään

Vierailija
7/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Olen vain toivonut että älyäisivät olla hiljaa, toisten paneskelun kuuntelu päinvastoin saa halut katoamaan kokonaan vaikka ennen sitä olisi kiinnostanut.

Vierailija
8/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena asuin talossa jossa äänet kulkeutuivat ilmastointihormien kautta. Yläkerrassa asui sporttipimu josta kuuli kun hän sai seksiä. Vaikka muutakin seksielämää oli, tuli useampanakin kertana hierottua paineet vatsalle tuota kuunnellessa.

Vierailija
9/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ovikelloa ja pyydä päästä mukaan vaikkapa avustajaksi.

Vierailija
10/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Olen vain toivonut että älyäisivät olla hiljaa, toisten paneskelun kuuntelu päinvastoin saa halut katoamaan kokonaan vaikka ennen sitä olisi kiinnostanut.

Naiset on kyllä kummallisia.

Vierailija
11/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä kummallisia.

Luulen että ei kannata yleistää.

Vierailija
12/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Naapurien paneskelut ei kiinnosta. Saan omalta mieheltä niin paljon seksiä kuin haluan. 

Vierailija
13/38 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, yläkerrassa timppa painaa jockkea tuhkaluukkuun ja minulla ei ole ketään ja vaikka olen kysynyt, ottaisivatko minutkin mukaan, niin eivät.

T. Börje.

Vierailija
14/38 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun se toinen osapuoli oli mun mieheni.

N43

Vierailija
15/38 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harmitti ja olin kateellinen, kun solukaverini onnistui iskemään naisen jota kumpikin oli piirittänyt. Solukämpän ohuiden seinien läpi kuului niin naisen nautinnosta tulevaa voihkintaa kuin kaverini orgasmiähkäisyt pari kolme kertaa puolen tunnin välein, ja aamulla vielä kerran kun nainen otti suihin. Sain kuulla myöhemmin vielä kaikki yksityiskohtia myöten.

Vierailija
16/38 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, olen iloinen toisen puolesta! Kiihottaa myös ja usein seksiin, tai omaan kivaan se johtaa. Eli antaa panna vain kaikki kanssaeläjät! 

N36

Vierailija
17/38 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ensimmäiseen asuntoon muutin tyttöystävän kanssa. Varmaan muut kuulivat meidät. Muita en kuullut. Sitten asuttu omakotitalossa maalla. Nyt eivät muutkaan joudu kuuntelemaan meitä. Ja kun saa aina kun haluaa, niin ei muidenkaan naimiset haittaa.

Vierailija
18/38 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulee muiden seksiääniä en koe, että itseä harmittaisi, vaikka alkaa kyllä itselläkin tekemään mieli.

Vierailija
19/38 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan seksiäänien kuuleminen ei ole harmittanut. Usein pistänyt panettamaan. Edes naapuritalon opiskelijan nuolemisen ja panemisen näkeminen ei harmittanut. 

Vierailija
20/38 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikaan, nuorena poikana, olin yhden syksyn alivuokralaisena perheessä, johon kuului isäntäpariskunnan lisäksi kaksi kouluikään tullutta poikaa. Perheen tavat oppi tuntemaan sitä mukaa mitä tutummiksi tultiin, ja välillä tuntui, että rouva jopa vähän flirttaili kuin Potifarin vaimo. Minulla oli saunavuoro perheen saunavuoron jälkeen, ja vähitellen opin, että iltayöstä, kun perheen pojat olivat nukahtaneet ja huoneisto hiljentyi yöpuulle, minulle tahattomasti tarjottaisiin podgast siitä mitä on avioelämä. Uteliaana ja opinhaluisena mutta hivenen huonolla omallatunnolla hiivin sitä makuuhuoneen oven taakse kuuntelemaan.