Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankki tehnyt virheen, menetin rahaa

Vierailija
23.07.2025 |

Pankin kirjausvirheestä, joka aiheutti minulle taloudellisen menetyksen, on viranomaispäätös. Pankissa vaan pahoitellaan.

Voinko valittaa johonkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit

Vierailija
2/4 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä päätöksessä sanota voiko valittaa vai ei ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ohjeet pankin omilta sivuilta ja

 

https://www.fine.fi/

Vierailija
4/4 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finanssivalvonnan sivuilta:

Jos sinulla on ongelmia palveluntarjoajan kanssa, toimi näin:

Kirjaa ylös ilmenneet ongelmat.

Ota yhteyttä palveluntarjoajasi, esimerkiksi pankin tai vakuutusyhtiön, konttoriin tai palvelunumeroon.

Jos asia ei selviä tai vaadit korvausta, tee kirjallinen, mahdollisimman selkeä ja yksilöity vaatimus ja toimita se palveluntarjoajallesi.

Jos asia ei vieläkään ratkea, ota yhteyttä Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEeen tai kuluttajariitalautakuntaan.

 

Vakuutus- ja rahoitusneuvonta (FINE)

Puhelin 09 6850 120

maanantaista torstaihin kello 1015

Kuluttajariitalautakunta

Puhelin 029 566 5200 (vaihde)

Soittoaika 12.3015.00