Mukava ajatus, että tulevan syksyn ja työarjen
Ns katkaisee liki 3vkon reissu kauas missä aurinkoa, puuterihiekkaa, kristallinkirkasta turkoosina hohtavaa merta, 24/7-palvelua jne.
Ajatuskin nostaa silloin, kun alkaa oikein mättämään.
Kommentit (9)
Onnekkaampia ollaan me, joille elämä kotimaassa on tarpeeksi eikä kaivata muualle. Mutta kivat sulle, että edes joskus nautit olostasi.
Vierailija kirjoitti:
Onnekkaampia ollaan me, joille elämä kotimaassa on tarpeeksi eikä kaivata muualle. Mutta kivat sulle, että edes joskus nautit olostasi.
Otatko kaiken noin mustavalkoisesti?
Aloitukseni ei tarkoittanut sitä etteikö ns normista nauttisi, sen pointti oli ja on ainoastaan se, kuinka on kiva, että pitkä, todnäk märkä, ja pitkäön pimenevä syksy katkeaa matkan ansiosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen talvella tätä kesää ja olen onnellinen että ei tarvitse lähteä mihinkään. Rasittaa lentokentillä odottelu, ahtaassa lentokoneessa istuminen, sitten taas odottelua ja epämukavaa matkustamista. Jos sattuu vielä lennot huonoihin aikoihin on monta päivää ihan väsynyt eikä nauti mistään ja sama paluulennolla.
Niin, ne on niitä hieman epämiellyttävämpiä asioita joita matkustamisessa saattaa olla, kukin punnitsee plussat ja miinukset, jos haluaa muutakin maailmaa nähdä ja toimii sitten sen mukaan. Onneksi noihinkin seikkoihin voi jossain määrin vaikuttaa itsekin ja määränpää yleensä palkitsee. Logiikallasi ei kannattaisi kotoa poistua oikeastaan mihinkään, ikinä.
Ap
Ai että, puuterihiekka! En vaan tajua, mikä siinä viehättää. Onko vaan niin, että joku vaikutusvaltainen julkkis on joskus sanonut tykkäävänsä hiekkarannoista, ja sitten kaikki ajattelevat, että siitä "kuuluu" tykätä? Vai tykkääkö ihmiset oikeasti siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen talvella tätä kesää ja olen onnellinen että ei tarvitse lähteä mihinkään. Rasittaa lentokentillä odottelu, ahtaassa lentokoneessa istuminen, sitten taas odottelua ja epämukavaa matkustamista. Jos sattuu vielä lennot huonoihin aikoihin on monta päivää ihan väsynyt eikä nauti mistään ja sama paluulennolla.
Niin, ne on niitä hieman epämiellyttävämpiä asioita joita matkustamisessa saattaa olla, kukin punnitsee plussat ja miinukset, jos haluaa muutakin maailmaa nähdä ja toimii sitten sen mukaan. Onneksi noihinkin seikkoihin voi jossain määrin vaikuttaa itsekin ja määränpää yleensä palkitsee. Logiikallasi ei kannattaisi kotoa poistua oikeastaan mihinkään, ikinä.
Ap
Joku on aikansa reissannut ja todennut, ettei se maailma sen kummempi ole siellä muuallakaan. Omassa kropassa se on siellä toisella puolella maapalloakin elettävä, omien mielenhäiriöisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joku on aikansa reissannut ja todennut, ettei se maailma sen kummempi ole siellä muuallakaan. Omassa kropassa s
En ihan seuraa ajatuksen juoksuasi.
Puhut ikäänkuin ihmiset matkustaisivat paetakseen omaa sisäistä maailmaansa tai tosiaan mielialaongelmia tmv. Itselleni se on ainakin tervetullutta vaihtelua elämiseen ja ennenkaikkea uusien asioiden, paikkojen, nähtävyyksien, ruokien yms kokemista ja näkemistä, erilaista rentoutumista ja off-tilaa kuin kotona ja uskoakseni suurimmalle osalle sitä samaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai että, puuterihiekka! En vaan tajua, mikä siinä viehättää. Onko vaan niin, että joku vaikutusvaltainen julkkis on joskus sanonut tykkäävänsä hiekkarannoista, ja sitten kaikki ajattelevat, että siitä "kuuluu" tykätä? Vai tykkääkö ihmiset oikeasti siitä?
Juu kyllä, joku julkkis on joskus sanonut niin ja peli ollut selvä sen jälkeen🤣
En harrasta itseni grillaamista auringossa, mutta se pehmeä valkoinen hiekka mitä matkoillani rannoilla on yleensä ollut, se on ihanaa varpaiden välissä. Ja siitä on ihanaa astua meren syleilyyn ja uida, tai vain lillua tovi selällään vedessä ja antaa pään tyhjetä. Tai sukeltaa ja ihailla värikkäitä kaloja, meritähtiä, koralleja jne, aivan toinen, mielettömän kaunis, maailma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joku on aikansa reissannut ja todennut, ettei se maailma sen
Miksi sä käytät aikaa tällaiseen??