Miten otat sen kun ihminen ei provosoidukaan vaikka yrität
Päästä ihon alle? Vastassa onkin vain paljonpuhuvaa hiljaisuutta ja rauhallinen katse joka kertoo että ei osunut.
Kommentit (26)
En tiedä, kun en ole koskaan ketään tahallisesti provosoinut. Jos jostain syystä yrittäisin niin varmaankin pitäisin kunnioitettavana, ettei lähde typerihtimiseeni mukaan.
Itse en koskaan provosoi ketään ja siksi minuakin on vaikea saada provosoitua. Annan kaiken mennä kuin en huomaisi tai jos on pakko reagoida, luon kiusaajaan katseen "oletko todella noin tyhmä".
Vierailija kirjoitti:
En yritä koskaan provosoida ketään.
Sama.
Jos joku ojentaa sinulle lahjaa, mutta et ota sitä vastaan, kenelle lahja kuuluu?
Täällä palstallahan näkee itkupotkuraivokohtauksia kun lukijat eivät provosoidu vaan tyynesti poistattavat provon viestit. Eli itkupotkuraivari on joillekin kelvollinen vaihtoehto reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstallahan näkee itkupotkuraivokohtauksia kun lukijat eivät provosoidu vaan tyynesti poistattavat provon viestit. Eli itkupotkuraivari on joillekin kelvollinen vaihtoehto reagoida.
Uskikset lähinnä.
Provosointi ei kuulu minun tapoihin.
Miksi joku haluaisi provosoida tahallaan?
Vierailija kirjoitti:
Toiset nauttivat siitä vallan tunteesta kun näkevät että voivat manipuloida toisen mielialaa.
Olen ottanut opikseni.
Enää en yritäkään provosoida.
Modea yritetty täällä provosoida päivittäin mutta hän on järkkymätön tyyneyden tyyssija. Ihailen.
Kyllä se vähän hämmentää sillä on tosiaan niin harvinaista. Ihmiset eivät omaa nykyään mitään kykyä hallita mieltään itse.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriö. Psykopatia.
Ihan adhd ja muu häiriintyneisyys saa aikaan halun kiusata muita.
Vierailija kirjoitti:
Modea yritetty täällä provosoida päivittäin mutta hän on järkkymätön tyyneyden tyyssija. Ihailen.
Olen mode ropotti, en loukkaannu, enkä tunteile.
"Etsimääsi sivua ei löytynyt" on minulle kunnia-asia ja vähintään 100 pitää ohjelmointini mukaan tulla joka päivä tai system error uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Ne on heikkoja, kateellisia, ilman omaa elämää olevia ihmisiä. Mutta jos älykkyydessä heikompitasoinen tulee provosoimaan, alistan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset nauttivat siitä vallan tunteesta kun näkevät että voivat manipuloida toisen mielialaa.
Master your own mind.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Ne on heikkoja, kateellisia, ilman omaa elämää olevia ihmisiä. Mutta jos älykkyydessä heikompitasoinen tulee provosoimaan, alistan heti.
Uskovaiset menevät aina sen sokean uskonsa taakse ja vaikka kuinka alistaisit, elävät omassa rinnakkaistodellisuudessaan ja selittelevät jokatapauksessa oman puutteellisen maailmankuvansa parhainpäin itselleen ja näkevät sinut harhautuneena jonka puolesta pitää rukoilla. Provoavat kuitenkin alhaisella älykkyydellään ja jeesuksella aktiivisesti.