Oletteko nussineet töissä
Kommentit (44)
Se mitä tapahtui Las Vegasissa jäi sinne.
En valitettavasti!
ex vaimoo panin työpaikan pöydällä huoneessani
Jatkuvasti, nimittäin pilkkua!
t. toimistotyöntekijä
Olen teininä 80-luvulla, kun seurustelin toisen kesätyöntekijän kanssa.
Kyllä ja monesti. Mentiin aina naisten pukuhuoneen vessaan koska sinne ei keskellä päivää kukaan tullut. Ai että oli mukavaa piristystä molemmille kesken työpäivän kun molemmilla kotona odotti vain seksitön arki puolison kanssa. Harmi kun hän vaihtoi työpaikkaa.
Runkannut olen lukemattomia kertoa. Ihan työpöydän ääressä kuten vessassakin. Pari kertaa on ollut lähellä etten tullut yllätetyksi mulkku kädessä. Mut kyllä on litra tolkulla spermaa töissä vatkattu
T: setämies
Montakin kertaa, pikkujoulut ovat sellainen paikka. Kerran markkinointipäällikön kanssa, sitten sähkömies ja kolmas oli IT-pomo, kaikki ihan vaan sen vuoksi, että ulkonäkö ja käytös miellytti, en siihen muuta tarvinnut, sähkärin kanssa kerran kesätapahtuman saunan pukutilassa.
OLET VÄÄRÄLLÄ PALSTALLA KYSYMYKSINESI, POISTOON.
runkkasin monta kertaa töissä ollessa
Vierailija kirjoitti:
Montakin kertaa, pikkujoulut ovat sellainen paikka. Kerran markkinointipäällikön kanssa, sitten sähkömies ja kolmas oli IT-pomo, kaikki ihan vaan sen vuoksi, että ulkonäkö ja käytös miellytti, en siihen muuta tarvinnut, sähkärin kanssa kerran kesätapahtuman saunan pukutilassa.
Mikä itse olit tässä firmassa? Yleismies Jantunen? Tais olla isohko firman kun noin monta bi-/homoseksuaalia saman katon alla.
Ei jaksa ees töitä tehdä niin vielä nussimaan...
En mutta nussin porakoneen kun oli siinä tyrkyllä, vielä olisi aikomus nusasta siihen teriä.
Muutamaa naisasiakasta on tullut nussittua töissä.
mies
Firman pikkujouluissa n. 20 vuotta sitten. Vähän oli kännisten sähellystä, mutta tavara saatiin maaliin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Firman pikkujouluissa n. 20 vuotta sitten. Vähän oli kännisten sähellystä, mutta tavara saatiin maaliin saakka.
Voihan siellä miehetkin keskenään panna.
Muutamaa miesasiakasta on tullut nussittua töissä.
mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan siellä miehetkin keskenään panna.
Nimenomaan miehiä me molemmat oltiinkin.
Olen. Firman kesäpäivillä.