Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässäkö se nyt on? Tekee kaiken hyvin elämässä ja jää ilman äijää.

Vierailija
23.07.2025 |

Hanki hyvä koulutus ja hyvä työpaikka. Käy salilla. Kyllä sitten saat hyvän miehen. V- ttu mikä kusetus.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt, naisethan on onnellisia sinkkuina eikä tarvitse miestä mihinkään.

Vierailija
2/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö sellaisissa harrastuksissa joissa olisit usein kohdannut kiinnostavan ikäisiä sinkkumiehiä? 

N59+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun nainen ainkaan käy salilla, eikä sillä ole koulutusta ja on nyt työtönkin

Vierailija
4/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet hoikassa kunnossa.

Naisen tärkein tehtävä elämässä on olla syömättä liikaa.

Vierailija
5/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei pääsisi minun kanssani treffeille pelkästään otsikon perusteella. Jos äijittelee miehiä niin se kyllä tiputtaa jo 90% miehistä, ja 100% fiksuista miehistä.

Vierailija
6/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli joku aika ketju asiasta kun nuoret naiset ei saa mitä on luvattu. Tää on nyt varmaan sille jatkumoa, mutta edelleenkään kukaan ei varmaankaan tiedä kuka näitä asioita on kenellekään muka luvannut.

Vierailija
7/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Nainen ei tee mitään hyvin elämässään jotta saisi äijän.

Jos hän tekee jotain hyvin, hänellä on siihen eri motiivit.

2. Naisen ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin näyttää kauniilta, äijät eivät vaadi sen enempää.

Vierailija
8/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kopiointi ei nyt toimi, kukaan nainen ei edes halua äijää.

Vierailija
9/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "äijä" ole mikään pelkästään hyväksikäyttötyöläispotentiaaliinsa välinearvolla mitattava/sidottu esine, jonka "saa" halutessaan yksipuolisesti ottaa/omistaa nainen kuin nainen vain olemalla naisetuoikeutettu nainen ja "tekemällä kaiken oikein".

Vierailija
10/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei pääsisi minun kanssani treffeille pelkästään otsikon perusteella. Jos äijittelee miehiä niin se kyllä tiputtaa jo 90% miehistä, ja 100% fiksuista miehistä.

Jaa, minulle se on vaan plussaa että ei ota niin vakavasti. En välitä että minua sanotaan äijäksi tai ukoksi. Saatan sanoa naista ämmäksi, ja se ei ole täällä etelä-pohjamaalla mikään haukkamanimi.

-M49

Vierailija
11/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minulle se on vaan plussaa että ei ota niin vakavasti. En välitä että minua sanotaan äijäksi tai ukoksi. Saatan sanoa naista ämmäksi, ja se ei ole täällä etelä-pohjamaalla mikään haukkamanimi.

-M49

Mutta etkös itse ole ämmä49?

Vierailija
12/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit väärin.

Hanki isot tissit ja ole aina laitettu. Saat äijän. Turha etsiä "hyviä" äijiä, niitä on niin vähän, että sellainen olisi varsinainen lottovoitto, eli tuskin tapahtuu.

Vierailija
13/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit väärästä energiasta käsin. Puute-energiasta käsin et saa mitään. Pitää olla ensin tyytyväinen itsensä kanssa ja tulla toimeen yksin..sit vasta voi miettiä muuta.

Nautitko elämästä vai valitatko joka asiasta.? Pienetkin ilot nostaa värähtelyä sinussa. Mitä jos menisit johonki kurssille syksyllä mikä kiinnostaa. Luova vaikka. Tai tanssikurssi? Jos se kiinnostaisi.

Kun et ole tyytyväinen itseesi niin ihmiset aistii sen..kun olet niin sekin huomataan

Ei kannata liikaa stressata asioita. 

Vierailija
14/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko vika olla nykyisessä deittailukulttuurissa?  Jossain tinderissä on kamalan helppo vain pyyhkäistä pois ihminen, joka ei joka ikiseltä osaltaan ole toivottava ja haluttu, jolla asialla kuitenkaan ei aina ole lopulta mitään merkitystä. Siinä ei myöskään näe, miten toinen ilmehtii ja elehtii, millainen puhetyyli, millainen olemus.

Aiemmin nuoret ja vanhemmatkin näki toisiaan baareissa ja tanssipaikoilla.  Oltiin livenä, mikä kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin joku deittiprofiili.

Ehkä nuo festarit on sitten nykyään vähän siihen verrattavissa.   Matkustelut ja risteilyt voi myös olla tilaisuuksia, missä on helppo tavata toisiaan ihan aidosti.

Vierailija
15/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
16/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahteriin?

Saatan välillä ottaakin

AP

Vierailija
17/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdä äijät ja jatka samaan malliin

Vierailija
18/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän oli joku aika ketju asiasta kun nuoret naiset ei saa mitä on luvattu. Tää on nyt varmaan sille jatkumoa, mutta edelleenkään kukaan ei varmaankaan tiedä kuka näitä asioita on kenellekään muka luvannut.

kuka on luvannu ja mitä?

Vierailija
19/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
20/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä muutakin olet kuin koulutus, työpaikka ja harrastukset? Toisaalta vannomatta paras. Bimbo on reikä - soveltuu vain spruits spruitsiin. Oikea henkinen yhteys sitten miesten kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme