Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran naapurit häiritsevät. Miten saada ääntä yläkertaan?

Vierailija
23.07.2025 |

Olen joutunut yläkertalaisten jatkuvan ääniterrorin kohteeksi. Onko mitään keinoa/ideoita, joilla saan vastaavasti aiheutettua ääntä heille, jotta huomaisivat, että täällä asuu muitakin? Sieltä kuuluu mm. jatkuvaa kolistelua ja tömistelyä, josta on sanottu ystävällisesti, mutta se ei ole auttanut Joskus isoja kolahduksia tulee myös yöllä.

Minä en pysty hakkaamaan lattiaa, pudottamaan sinne painavia tavaroita ja siirtämään huonekaluja. Tai jos niin teen, siitä kärsii alakerran naapurini eikä se ole tarkoitus.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuda aivan helvetin kovaa saatana!

Megafoni voisi auttaa tähän, jotta saisi äänen kohdistumaan oikeaan suuntaan eli kattoon. Mutta niissä on kai niin kova ääni että omatkin korvat kärsii. Jos käärisi paperin rullalle ja huutaisi siihen?

Vierailija
22/29 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon basson jumpusta ei missaa kukaan talossasi: se on yhtä helv..ttiä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jatkuva koluutus on jännä asia, meilläkin kuuluu jatkuva kolahtelu jostain aamusta iltaan joka päivä, lisäksi yläkerran kakarat juoksee rallia ympäri kämppää kaikki illat. Joo pois pitäisi päästä kerrostalosta, ei tätä enää näin vanhemmiten jaksa. Ja valittamisesta ole mitään apua, kun yksi häirikkö saadaan pois/hiljenemään niin toiset muuttaa tilalle.

Vierailija
24/29 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta takas ryzzziin. Saat ehkä vähemmän rahaa perzzziiztäsi mutta saat olla rauhassa bye bye

Vierailija
25/29 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti sanottu ja paha.olet saanut syytteen kun hyökkäilet lasten kimppuun pihalla. Tukehdu pazzgaasi l ei s b o

Vierailija
26/29 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin somaleiden mekkala loppui, kun otin yhteyttä isännöitsijään.

Vierailija
27/29 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijälle valitus yläkerran asumisen

desibeleistä, pistä ylös päivämäärä

ja kellonaika ja asunnon numero. 

Vierailija
28/29 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa. Yläpuolella asuva lapsiperhe meinasi tehdä minut hulluksi kolinoillaan. 

Annan sinulle ap hyvän neuvon: 

MUUTA POIS! ETSI UUSI RAUHALLISEMPI ASUNTO. Jos et jaksa kuunnella naapureiden ääniä, muuta korpeen asumaan johonkin mummonmökkiin. 

Ei ne kolinat lopu  vaikka räjäyttäisit pommin kämpässäsi. Sä itse tulet hulluksi jos yrität antaa naapureille takaisin samalla mitalla. 

Koti on oltava sellainen paikka missä saa olla rauhassa  

Vierailija
29/29 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänet kantautuu kyllä alakerrastakin, keittiön laatikoiden paiskominen kuuluu todella hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan