Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan enää jaksa työelämän painetta vaan lopetan työt.

Vierailija
22.07.2025 |

Voisin tehdä vaikka jotain pientä puuhaa 10 tuntia viikossa mutta en vaan enää jaksa muuta. Koko ajan teen virheitä ja niitä tekevät muutkin mutta kaikki vain syyttelee toisiaan. Lomaa saa Max 2 viikkoa kerrallaan mutta en kyllä edes haluis olla 4 viikkoa koska ahdistais et sit kaikki käytetty.

laskin että säästöjä ja sijoituksia hyödyntämällä saisin noin 500 € kuussa. Saisikohan esim keikkaa jonain hoiva-avustajana niin että saisin muutaman satasen lisää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Toivottavasti olet kuitenkin huomioinut, että hallituksessa Orpo ja Purra pitävät huolta siitä, että lepäämään kelvollisella toimeentulolla et pääse (ellet sitten ole kerännyt niin paljon sukanvarteen, että homma on hoidossa). 

Entistä vähemmän minun palkkatuloistani menee työttömien hyysäämiseen ja ihan hyvä niin.

Vierailija
2/5 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. Toivottavasti olet kuitenkin huomioinut, että hallituksessa Orpo ja Purra pitävät huolta siitä, että lepäämään kelvollisella toimeentulolla et pääse (ellet sitten ole kerännyt niin paljon sukanvarteen, että homma on hoidossa). 

Entistä vähemmän minun palkkatuloistani menee työttömien hyysäämiseen ja ihan hyvä niin.

Tarkoitus ois elättää itse itseni. Tingin kaikesta mutta töitä en enää jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin yksityisen sijoitusyhtiön jonka nimiin teen päiväkauppaa. Elämäni paras uravalinta, "työpäivä" on noin tunnin mittainen. Toki pitää tietää mitä tekee, mutta kaiken voi omatoimisesti ja ilmaiseksi opetella.

Vierailija
4/5 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo päiväkauppa toimii?

Vierailija
5/5 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo päiväkauppa toimii?

Itse teen sitä käymällä kauppaa optioilla. Tästä linkistä voit lukea hiukan lisää että mistä on kysysmys:

https://www.investopedia.com/trading/5-tips-keep-mind-if-you-want-begin…