Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettisivujen tekijä hakusessa!

Vierailija
22.07.2025 |

Oon perustamassa pientä siivousalan firmaa ja nyt pitäis saada suht simppelit mutta asialliset nettisivut pystyyn. Lähinnä esittelyä varten + yhteydenottolomake. En tarvii mitään isoa verkkokauppaa tai muuta monimutkaista.

Onko teillä suositella jotain hyvää tekijää tai lafkaa, jolta sais nykyaikaiset ja mobiiliystävälliset sivut ilman että menee koko uoden markkinointibudjetti kerralla?

Kaikki vinkit ja kokemukset kiinnostaa! 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ruveta nollasta itse nyhjäisemään. Yrittäjämisen taitoa on keskittyä olennaiseen ja myös tunnistaa oman osaamisen rajat. Silkan sivujen teknisen toteutuksen lisäksi kannattaa niiden sisältöä ja ylipäätään markkinointisuunnitelmaa pallotella jonkun niistä tietävän kanssa. 

Vierailija
22/30 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan muita et jos on mahiksia niin tee itse. Itellä ei oo minkään sortin tietotaitoa niin hommasin nettisivut tekijältä. Ois kyllä säästänyt jos ois tehnyt itse. 

Joo ei oo kyllä mullakaan mitään osaamista tähän. Mistä sä hommasit sivut?

Niinjoo totta se jäi sanomatta. Brouski.fi teki meidän sivut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap hintasi, minkä olet valmis maksamaan. Aika hankala on muutoin sen tekijänkään kiinnostua.

Vierailija
24/30 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmiilla malleilla tekee nykyään ihan hyvät itsekin esim. mainitulla Wordpressillä.

Mut itellä ei oo mitään kokemusta et miten noita malleja saa ees käytöön. 

YouTubesta löytyy ohjeita.

Vierailija
25/30 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksat?

M52

Sori, mutta COBOL-osaamisella ei nyt tässä pärjää.

Ei varmaan php:n, css:n ja mariadb:n osaaminenkaan ole sinulle riittävän nykyaikaista.

M58 

Vierailija
26/30 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan muita et jos on mahiksia niin tee itse. Itellä ei oo minkään sortin tietotaitoa niin hommasin nettisivut tekijältä. Ois kyllä säästänyt jos ois tehnyt itse. 

Joo ei oo kyllä mullakaan mitään osaamista tähän. Mistä sä hommasit sivut?

Niinjoo totta se jäi sanomatta. Brouski.fi teki meidän sivut. 

Noihan veloittaa tonni simppeleistä sivuista. Myin työpanokseni liian halvalla.

Vierailija
27/30 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi sivu riittää (etusivulla valmis esittelyteksti ja esittelyn jälkeen yhteydenottolomake), 50e riittää hyvin tuohon minun tekemänä. Jos on tarvetta useammalle sivulle, simppelin paketin hinta on 50-100e. Lisäksi tulee tietty domainin (kuten vauva.fi) hankintakustannukset ja kotisivutilan kuukausimaksut. Karkea arvio 100-200e/v.

Olen tehnyt ravintoloille kotisivuja. Laitatko sähköpostisi ketjuun, jos kiinnostaa. Otan yhteyttä.

Perun tarjoukseni.

Vierailija
28/30 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla joku tekijä kun jotkut 10v pennut vibekoodaa hienot nettisivut itselleen?

Vierailija
29/30 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koske ainakaan Fonectaan tai muihin vastaaviin mediataloihin. Myyvät ensin perus palikkasivut hirveällä hinnalla ja sen jälkeen laskuttavat niistä 50€/kk maailman loppuun asti. 

Vierailija
30/30 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten hommaatkaan sivut niin kannattaa olla tarkkana budjetin kanssa. Halvin ei välttämättä ole paras vaihtoehto. Isäukko tilasi kerran sivut eräältä yrittäjältä joka teki nettisivuja sivutoimisesti. Hinta taisi olla luokkaa 200-500€ eli todella halvat. Mutta sitten kun sivut valmistui niin kyllä oli jälkikin sen mukaista. Sivut oli rakennettu jollain mikälie page builderilla ja niitä oli todella hankala päivittää ja muokata. Sivusto näytti kuin joltain esikoululaisen taideprojektilta. Noitakin nettisivuja käyettiin jokin tovi muttei niistä paljon iloa ollut. Hävetti vaan kertoa asiakkaalle että meillä on nettisivut. 🙃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän