Nettisivujen tekijä hakusessa!
Oon perustamassa pientä siivousalan firmaa ja nyt pitäis saada suht simppelit mutta asialliset nettisivut pystyyn. Lähinnä esittelyä varten + yhteydenottolomake. En tarvii mitään isoa verkkokauppaa tai muuta monimutkaista.
Onko teillä suositella jotain hyvää tekijää tai lafkaa, jolta sais nykyaikaiset ja mobiiliystävälliset sivut ilman että menee koko uoden markkinointibudjetti kerralla?
Kaikki vinkit ja kokemukset kiinnostaa!
Kommentit (30)
Nykyään on ihan helppo tehdä itsekin.
Ei taida riittää 13 tusinaa.😅 On sen verran tekijöitä että kiinnostaisi kuulla oisko jollakin suosituksia hyvästä tekijästä.
Mietin myös itsetehtyjä sivuja mutta ei aika riitä millään opetella sitä hommaa. On tarpeeski hommaa tässä yrityksen pystyttämisessä ja alottamisessa. 🙃
Valmiilla malleilla tekee nykyään ihan hyvät itsekin esim. mainitulla Wordpressillä.
Vierailija kirjoitti:
Valmiilla malleilla tekee nykyään ihan hyvät itsekin esim. mainitulla Wordpressillä.
Mut itellä ei oo mitään kokemusta et miten noita malleja saa ees käytöön.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida riittää 13 tusinaa.😅 On sen verran tekijöitä että kiinnostaisi kuulla oisko jollakin suosituksia hyvästä tekijästä.
No sillä just sanoin, että kato referenssit. Missää tapauksessa ei miltään mainostoimistolta kannata tollasta pikkujuttua alkaa tilaamaan, ellet sitten halua jotai yrityksen graafisen ilmeen suunnittelua tms. siihen mukaan. Ja se sitte maksaa kans.
Kyllä näitä sivujen tekijöitä melkein joka nurkalla. Ite hommasin pesulalle sivut Brouskilta. Ei ollu ryöstöhintasetkaan.
Ei oo tutuissa tai sukulaisissa jotai lukiolaisnördeä tai alan opiskelijaa joka vois muutamalla satkulla pykätä sivut pystyyn?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä sivujen tekijöitä melkein joka nurkalla. Ite hommasin pesulalle sivut Brouskilta. Ei ollu ryöstöhintasetkaan.
Okei. Käyn tsekkaamassa. Millä systeemillä ne teki nettisivut?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tutuissa tai sukulaisissa jotai lukiolaisnördeä tai alan opiskelijaa joka vois muutamalla satkulla pykätä sivut pystyyn?
Ei löydy tän alan nörttiä valitettavasti. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wordpressillä. Mut ei käyttänyt mitään valmisteemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wordpressillä. Mut ei käyttänyt mitään valmisteemaa.
Mut se elementor on saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksat?
M52
Sori, mutta COBOL-osaamisella ei nyt tässä pärjää.
Jos löydät niin suosittele sitä tämän foorumin ylläpitäjällekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksat?
M52
Sori, mutta COBOL-osaamisella ei nyt tässä pärjää.
Itse koodaan nettisivut aina FORTRANilla ja MUMPSilla.
Toinen M52
Jos yksi sivu riittää (etusivulla valmis esittelyteksti ja esittelyn jälkeen yhteydenottolomake), 50e riittää hyvin tuohon minun tekemänä. Jos on tarvetta useammalle sivulle, simppelin paketin hinta on 50-100e. Lisäksi tulee tietty domainin (kuten vauva.fi) hankintakustannukset ja kotisivutilan kuukausimaksut. Karkea arvio 100-200e/v.
Olen tehnyt ravintoloille kotisivuja. Laitatko sähköpostisi ketjuun, jos kiinnostaa. Otan yhteyttä.
Komppaan muita et jos on mahiksia niin tee itse. Itellä ei oo minkään sortin tietotaitoa niin hommasin nettisivut tekijältä. Ois kyllä säästänyt jos ois tehnyt itse.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan muita et jos on mahiksia niin tee itse. Itellä ei oo minkään sortin tietotaitoa niin hommasin nettisivut tekijältä. Ois kyllä säästänyt jos ois tehnyt itse.
Joo ei oo kyllä mullakaan mitään osaamista tähän. Mistä sä hommasit sivut?
Varmaa joku yhden ihmisen wordpress-paja, noitahan mahtuu 13 tusinaan. Kato referenssit ja valitse niiden perusteella.