Maapallolla on n. 10000 eri uskontoa. Mistä tietää että valitsee oikean?
Osaako joku selittää, kun nämä eroavat toisistaan kovasti.
Olen ymmällä ja täysin pihalla.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse uskontoa vaan Jeesuksen. Kuka muu maailman "jumalista" tietäisi mitä on olla ihminen, kuin Hän, joka tuli ihmiseksi maailmaan. Hän oli täydellinen, mutta häntä vihattiin ja lopulta tapettiin. Mutta Hän elää! Its not religion, its relationship.
Ja edelleen jeesuksenuskonnitkin tarttee käpysen ihmisen jumalan sijaan sanelemaan muiden elämää??
Aika onneton ja saamaton jumala, kun tarttee mitättöm-n ihmisen välikappaleeksi
Tässä on taas esimerkki siitä, ettei olla luettu yhtään Raamattua eikä tiedetä siitä edes perusasioita.
Jeesus on Jumala. Jumala on sovittanut itse meidän syntimme, meidän pitää vain uskoa se todeksi.
Ja tämä on todellakin niin mustavalkoista, päädyt joko taivaaseen tai helvettiin. Siinä ne vaihtoehdot joista saat valita ihan itse. Jumala tahtoo meidät kaikki luokseen taivaaseen, mutta Hän on antanut meille vapaan tahdon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse uskontoa vaan Jeesuksen. Kuka muu maailman "jumalista" tietäisi mitä on olla ihminen, kuin Hän, joka tuli ihmiseksi maailmaan. Hän oli täydellinen, mutta häntä vihattiin ja lopulta tapettiin. Mutta Hän elää! Its not religion, its relationship.
Ja edelleen jeesuksenuskonnitkin tarttee käpysen ihmisen jumalan sijaan sanelemaan muiden elämää??
Aika onneton ja saamaton jumala, kun tarttee mitättöm-n ihmisen välikappaleeksi
Tässä on taas esimerkki siitä, ettei olla luettu yhtään Raamattua eikä tiedetä siitä edes perusasioita.
Jeesus on Jumala. Jumala on sovittanut itse meidän syntimme, meidän pitää vain uskoa se todeksi.
Jumala tahtoo meidät kaikki luokseen taivaaseen, mutta Hän on antanut meille vapaan tahdon.
Eli ei oikeasti tahdo meitä sinne. En minäkään epämääräistä arvaamatonta porukkaa taivaaseeni ottaisi.
Eihän uskominen ole mikään valinta, joko uskoo tai ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko valita mitään.
Joo, ja jos aikoo jonkun valita, niin karsii ensimmäisenä kaikki huonot pois. Ja jos niistä lopusta koittaa edelleen se valinnan vaikeus, niin ei valitse mitään. Helpoin tie onneen.
Ateismi ja kommunismi ovat kaksi huonointa uskontoa sitten. Kolmanneksi huonoin?
Islam.
Helppoa. Ei tarvitse valita mitään niistä. Kukaan ei pakota.