Miksi vaimo yrittää ärsyttää?
Vaimolla on ollut koko suhteemme ajan omituinen tapa yrittää suututtaa minut. Esimerkiksi en ole vienyt roskia tarpeeksi ajoissa, vaikka pussi on puolityhjä. Tuon kaupasta huonoja vihanneksia, vaikka yritän aina valita parhaat. Olen siivonnut huonosti tai kastellut kukat väärin.
Kun yritän paikata erheeni, keksitään tilalle uusi valituksenaihe. Kun huomautan asiasta, se jatkuu silti niin pitkään, että lopulta suutun. Tuntuu kun minut haluttaisiin suututtaa tarkoituksella. Lopulta suutunkin ja sitten pyydellään anteeksi ja väitetään, ettei ollut tarkoitus.
Mistä tällainen käytös voisi johtua? Muistan yhden entisen, pitkäaikaisen naisystäväni tehneen samaa. Aivan kuin minusta tarkoituksella kaiveltaisiin esiin negatiivinen puoleni, että päästään riitelemään ja sitten sopimaan. Pidetäänkö minua munattomana vässykkänä ja haluttaisiin, että näytän kaapinpaikan vai mistä tuossa on kyse? Vai halutaanko vain draamaa, että elämässä olisi suuria tunteita? Riitaa, sopimista ja sovintoseksiä?
Exä perusteli asiaa hormoneilla, nykyinen ei edes tunnusta asian olemassaoloa. Sama on kuitenkin toistunut varmaan satoja kertoja viimeisen neljännesvuosisadan aikana.
Kommentit (18)
Taidat itse ärsyttää tahallasi ja projisoit.
Olette liikaa yhdessä ja läsnäolosi ärsyttää, lähde tekemään jotain omaa juttua pois himasta
Haluaa eron. Ole mies kerrankin elämässäsi ja pakkaa kamasi ensimmäisenä. Upea elämä ilman räkättävää emäntää odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa eron. Ole mies kerrankin elämässäsi ja pakkaa kamasi ensimmäisenä. Upea elämä ilman räkättävää emäntää odottaa.
Asunto on minun, joten alanko jo huomenna pakata vaimon tavaroita?
Vierailija kirjoitti:
Olette liikaa yhdessä ja läsnäolosi ärsyttää, lähde tekemään jotain omaa juttua pois himasta
Tätä olen itsekin miettinyt, koska tilanne kärjistyy lomalla. Tosin jos kysyn hänen mielipidettään omaan lomareissuuni, alkaa siitäkin niskojen nakkelu.
Sä siis tahallasi valitset tuollaisia naisia, että pääset uhriutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä siis tahallasi valitset tuollaisia naisia, että pääset uhriutumaan.
Mistä sen tutustuessa huomaisi?
Sanoisin että normimeininkiä, kaivetaan niitä kaivattuja tunnereaktioita esille arkea maustamaan ettei ole turhan tasapaksua tuubaa
No miksi olet tuollaisen naisen kanssa? Ei hän tule muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
jätä se sika
Tuokin on pari kertaa käynyt mielessä vuosien saatossa. Aiempien kokemusteni perustellla en vain oikein usko, että onglma poistuisi vaimoa vaihtamalla.
Purkaa pahaa oloaan turhanpäiväisyyksiin, jotain yleistä vtutussta tms, hormonit pahentaa aika ajoin tuota. Olen kokemusasiantuntija, eli turhasta kiukutteleva ämmmä. Miehessäni on toki vikansa, mutta nämä tuollaiset jutut, kuin aloituksessakin mainitut, ovat vaan osa veemäiSstä luonnetta (eli halutaan tartuttaa sitä pahaa mieltä) ja kyvyttömyyttä purkaa jotain stressiä ja sitä yleistä vtutustta. Ainakin mulla siis näin, jotenkin herään siitä vttumaisuudestani kun mies ärähtää. Sitten olen oikeasti pahoillani, hyvittelen ja hetken taas seesteisempi mieli. Ja ennen kuin pöyristys valtaa ihmisten mielen, niin voin kertoa, että olen todella paljon parempaan suuntaan mennyt vuosien mittaan, ja tällaisen käytöksen lopettanut käytännössä kokonaan, ja kiitos tästä miehelleni joka otti asian puheeksi rauhallisessa tilanteessa ja avasi silmäni. Ja tämä voi kuulostaa naurettavalta, mutta mulla auttoi VR lasit ja niissä nyrkkeilypeli :D hakkaaan vastustajaa nyrkit ilmaa viuhtoen ja se purkaa mulla turhat agggret paremmin kuin lenkkeily. Ja ei ole mitään väkivaltaisiia taipumuksia miestä kohtaan siis ollut ikinä..
Ja on tällaisia miehiä myös, että ei oo mikään naisten juttu, mutta naisilla jatkuvasti muuttuvat hormonit korostaa, kun se yhtäkkinen vtutuus on hankalampi hallita.
Sanoissa ärsyttäviä lisäkirjaimia sensuuurin vuoksi. -ylläoleva kirjoittaja
Kuulostaa matalan ÄO:n muijalta. Hänellä taitaa olla kovin pieni palkka.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa matalan ÄO:n muijalta. Hänellä taitaa olla kovin pieni palkka.
Enpä usko, että älyssä on vikaa, kun on kuitenkin akateeminen ja muutenkin mielestäni ihan oivaltava ihminen. Palkka on tosin pieni, kuten monilla akateemisilla valtiolla.
En jaksaisi tuollaisen naisen kanssa. Sano, että joko lopettaa tai muuttaa pois! Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi inhottaviin ihmisiin (oli nainen tai mies).
Naisviha näkyväksi