Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vaimo yrittää ärsyttää?

Vierailija
22.07.2025 |

Vaimolla on ollut koko suhteemme ajan omituinen tapa yrittää suututtaa minut. Esimerkiksi en ole vienyt roskia tarpeeksi ajoissa, vaikka pussi on puolityhjä. Tuon kaupasta huonoja vihanneksia, vaikka yritän aina valita parhaat. Olen siivonnut huonosti tai kastellut kukat väärin.

Kun yritän paikata erheeni, keksitään tilalle uusi valituksenaihe. Kun huomautan asiasta, se jatkuu silti niin pitkään, että lopulta suutun. Tuntuu kun minut haluttaisiin suututtaa tarkoituksella. Lopulta suutunkin ja sitten pyydellään anteeksi ja väitetään, ettei ollut tarkoitus.

Mistä tällainen käytös voisi johtua? Muistan yhden entisen, pitkäaikaisen naisystäväni tehneen samaa. Aivan kuin minusta tarkoituksella kaiveltaisiin esiin negatiivinen puoleni, että päästään riitelemään ja sitten sopimaan. Pidetäänkö minua munattomana vässykkänä ja haluttaisiin, että näytän kaapinpaikan vai mistä tuossa on kyse? Vai halutaanko vain draamaa, että elämässä olisi suuria tunteita? Riitaa, sopimista ja sovintoseksiä?

Exä perusteli asiaa hormoneilla, nykyinen ei edes tunnusta asian olemassaoloa. Sama on kuitenkin toistunut varmaan satoja kertoja viimeisen neljännesvuosisadan aikana.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha näkyväksi

Vierailija
2/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse ärsyttää tahallasi ja projisoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette liikaa yhdessä ja läsnäolosi ärsyttää, lähde tekemään jotain omaa juttua pois himasta

Vierailija
4/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa eron. Ole mies kerrankin elämässäsi ja pakkaa kamasi ensimmäisenä. Upea elämä ilman räkättävää emäntää odottaa.

Vierailija
5/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa eron. Ole mies kerrankin elämässäsi ja pakkaa kamasi ensimmäisenä. Upea elämä ilman räkättävää emäntää odottaa.

Asunto on minun, joten alanko jo huomenna pakata vaimon tavaroita?

Vierailija
6/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette liikaa yhdessä ja läsnäolosi ärsyttää, lähde tekemään jotain omaa juttua pois himasta

Tätä olen itsekin miettinyt, koska tilanne kärjistyy lomalla. Tosin jos kysyn hänen mielipidettään omaan lomareissuuni, alkaa siitäkin niskojen nakkelu.

Vierailija
7/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörit jaloissa.

Vierailija
8/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis tahallasi valitset tuollaisia naisia, että pääset uhriutumaan.

Vierailija
9/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä siis tahallasi valitset tuollaisia naisia, että pääset uhriutumaan.

Mistä sen tutustuessa huomaisi?

Vierailija
10/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
11/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että normimeininkiä, kaivetaan niitä kaivattuja tunnereaktioita esille arkea maustamaan ettei ole turhan tasapaksua tuubaa

Vierailija
12/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olet tuollaisen naisen kanssa? Ei hän tule muuttumaan.

Vierailija
13/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jätä se sika

Tuokin on pari kertaa käynyt mielessä vuosien saatossa. Aiempien kokemusteni perustellla en vain oikein usko, että onglma poistuisi vaimoa vaihtamalla.

Vierailija
14/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkaa pahaa oloaan turhanpäiväisyyksiin, jotain yleistä vtutussta tms, hormonit pahentaa aika ajoin tuota. Olen kokemusasiantuntija, eli turhasta kiukutteleva ämmmä. Miehessäni on toki vikansa, mutta nämä tuollaiset jutut, kuin aloituksessakin mainitut, ovat vaan osa veemäiSstä luonnetta (eli halutaan tartuttaa sitä pahaa mieltä) ja kyvyttömyyttä purkaa jotain stressiä ja sitä yleistä vtutustta. Ainakin mulla siis näin, jotenkin herään siitä vttumaisuudestani kun mies ärähtää. Sitten olen oikeasti pahoillani, hyvittelen ja hetken taas seesteisempi mieli. Ja ennen kuin pöyristys valtaa ihmisten mielen, niin voin kertoa, että olen todella paljon parempaan suuntaan mennyt vuosien mittaan, ja tällaisen käytöksen lopettanut käytännössä kokonaan, ja kiitos tästä miehelleni joka otti asian puheeksi rauhallisessa tilanteessa ja avasi silmäni. Ja tämä voi kuulostaa naurettavalta, mutta mulla auttoi VR lasit ja niissä nyrkkeilypeli :D hakkaaan vastustajaa nyrkit ilmaa viuhtoen ja se purkaa mulla turhat agggret paremmin kuin lenkkeily. Ja ei ole mitään väkivaltaisiia taipumuksia miestä kohtaan siis ollut ikinä..

Ja on tällaisia miehiä myös, että ei oo mikään naisten juttu, mutta naisilla jatkuvasti muuttuvat hormonit korostaa, kun se yhtäkkinen vtutuus on hankalampi hallita.

Vierailija
15/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoissa ärsyttäviä lisäkirjaimia sensuuurin vuoksi. -ylläoleva kirjoittaja

Vierailija
16/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa matalan ÄO:n muijalta. Hänellä taitaa olla kovin pieni palkka.

Vierailija
17/18 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa matalan ÄO:n muijalta. Hänellä taitaa olla kovin pieni palkka.

Enpä usko, että älyssä on vikaa, kun on kuitenkin akateeminen ja muutenkin mielestäni ihan oivaltava ihminen. Palkka on tosin pieni, kuten monilla akateemisilla valtiolla.

Vierailija
18/18 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaisen naisen kanssa. Sano, että joko lopettaa tai muuttaa pois! Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi inhottaviin ihmisiin (oli nainen tai mies).