Paljaat varpaat eivät kuulu toimistolle edes helteellä, sanoo tapakouluttaja 🤣
Voi hyvää päivää näitä juttuja. Ketä aikuista häiritsee minihameet tai paljaat kainalot.. toppi ja minihame voi olla todella tyylikäs yhdistelmä, mutta ei toki kaikille sovi. Onko nämä tapakouluttajat niitä, joille nätit vaatteet eivät sovi ja siksi haluaisivat rajoittaa muidenkin pukeutumusta ohjeillaan.
Kommentit (26)
Aika mukava on avokonttorissa kävellä paljain varpain ja gangsta jalkapohjan kutiavia sieni ihottumia kokolattiamattoon. Ja varpaiden kutiavia välejä sähköpöydän jalkoihin. Se tekee hyvää jaloille. Sienirihmastot irtoavat ihosta.
Vierailija kirjoitti:
Pikkusukat?
Avokassukat umpikenkiin ja sandaaleihin. Sopii käytän.
Ei tuo mitään mutta kun naiset kävelevät alushousujen värisissä salishortseissa joissa vielä åerserypytys. En käsitä tätä itsensä esittely. Saleillakin luulisi olevan häiritsevää. Onko ne pakko olla vielä vaalenanpunaisen beiget?
Vierailija kirjoitti:
Missä toimistossa? Asiakkaiden kanssa on suotavaa pukeutua konservatiivisemmin, mutta muunlaisessa toimistossa ollaan työkavereiden kanssa. Todellakin voi käyttää sandaaleja.
Mä olenkin pillu paljaana täällä tiskin takana. Koska mä voin !!!
Mulla oli tänään koulussa sandaalit, mitä nyt häpeän syvästi. Onneksi opiskelijat aloittavat vasta huomenna eivätkä näin ollen joutuneet kohtaamaan opettajansa paljaita varpaita. Huomenna lupaan laittaa vaikka tennarit.
Ei pidä olla noin ahdasmielinen eikä kuvitella, että jokin tietty työpaikka olisi sidottu johonkin ikivanhaan pukeutumissääntöön. Mitä väliä sillä on, miltä työntekijät näyttävät, kunhan työt tulevat tehdyksi?